Wat je even kwijt wil #53

Ik vind het soms zo fijn om in Nederland te wonen waar ik gewoon in mn jurkie op de fiets kan stappen om naar de appie 10 minuten verderop te gaan en daar de hamsteraanbiedingen te hamsteren.

Uiteraard vind ik mn rijbewijsloze Nederlandse leven minder leuk op de dagen dat t regent en windkracht 5 is. Maar toch op dit soort dagen kan ik er echt van genieten.

13 likes

Werk helemaal kut. Doe een belangrijke klus met een collega die alleen maar negatief is en wil dat ik alles doe - maar nooit is het goed genoeg. Het slurpt zo veel energie dat ik nu in een mental breakdown zit en gewoon ff niet weet hoe ik me er nog toe moet zetten.
Net wel even ballen gezocht door hem terug te mailen wat hij wél goed vind aan het stuk. Maar. Ik. Kan. Niet. Meer gewoon …

3 likes

Dag 3 van de vakantie en weet nu al niet meer wat ik moet. Ga zo nog maar een keer sporten. Gisteren ook al geweest :sweat_smile:. Nja uurtje cardio en dan weer naar huis.

2 likes

Oh ik ook en ik verveel me zo. Ik wil ook een beetje geld besparen dus ik kijk de hele dag tv en ga daarna naar mn bijbaantje en thats it

2 likes

Hier is het vooral even wennen dat ik niks moet denk ik. :sweat_smile:

2 likes

Ja heb ik ook. Weet gewoon echt niet wat. Jij werkt ook veel toch? Ik zat door corona thuis en toen ineens moest ik een maand lang dagen maken van 9-9 en dat was wennen maar fijn want ritme. En nu is dat weer weg :smiley:

Ja 40-50 uur in de week en dan om het weekend storingsdienst. Dus eh, dit is echt even zo van: oke en nu.

Morgen gaan we gelukkig een dagje naar Utrecht. :sweat_smile:

Oh leuk!! Het lijkt me ook leuk weer eens af te spreken via boardgamesarena met meiden van hier, zit je daar bij?

Lekker zeg! Geniet er van en succes met je vaccinatie!

2 likes

Ik moet morgen juist weer werken na de vakantie, maar kan nog wel een week gebruiken. Je mag mijn werk wel gaan doen :stuck_out_tongue:

En ugh, trok vanmorgen een plant van een plank. pot stuk, overal natte aarde. :frowning: Beetje jammer dat papier en natte aarde geen goede combinatie zijn. En die 10 euro voor de pot vond ik ook jammer (al is het wel een mooie).

Ik ben vandaag vrij en het is m’n eerste me-time in weken voor m’n gevoel. Dus ik lig al sinds half10 op de bank, heb wel uurtje wat mails gedaan maar verder lig ik hier alleen maar te bedenken dat ik dingen wou doen maar niet ga doen.

8 likes

Is goed! Ik kom je graag helpen! Lijkt me best leuk.
Kom denk ik morgen wel langs je plek met de trein haha.

Ik keek voor de grap wat treintickets naar oostenrijk kosten en nu wil ik gaan😭

1 like

Ahh maar dat is helemaal niet zo erg! Ik begrijp dat het heel groot voor je lijkt, maar we raken nu eenmaal af en toe iets kwijt. Dat kan gewoon gebeuren. Je hebt er alles aan gedaan om de sleutel te vinden, meer kun je niet doen. Een sleutel bij laten maken is niet duur, dat komt wel goed hoor!

Als je het snel aankaart ben je misschien ook sneller van het vervelende gevoel en de stress af

7 likes

Ik heb mezelf voor 50% ziek moeten melden en vind het zo kuuuutt kutvermoeidheid

1 like

FIJNE CAPSLOCKDAG ALLEMAAL

20 likes

Geslaagd voor mijn motorrijbewijs :partying_face:

68 likes

Haha, dan kom je nog langs mijn wijk ook (die ligt aan het spoor voor een klein stukje :stuck_out_tongue: )

2 likes

to much details!! maar ik zal even zwaaien naar je <3

Ben me alvast aan het opdirken voor mijn eerste vaccinatie vanmiddag :partying_face:

8 likes