Ja precies, dat ook nog. Ik ga de komende week ook maar weer gewoon met mondkapje de supermarkt etc in, ik wil het risico echt niet nemen. Hopelijk krijgen jullie de uitslag snel!
Volgens mij las ik hier laatst een vraag over de veggie McKroket.
Ik heb McDonalds gevraagd en ze zeggen dat hij morgen (!) terugkomt.
@marley @Vaiana en @kleinmeisje lief dat jullie dat zeggen, maar vond het een kleine moeite en vooral leuk! Kostte mij een paar minuten en vond het echt cool dat ‘ie mij, een vreemde, zo’n kijkje in zijn brein wilde geven. Voelde ook echt heel intiem ofzo omdat het echt een soort dagboekje was. Toen ik hem een compliment gaf over z’n handschrift bood ‘ie aan dat hij ook wel wat voor mij wilde schrijven en het dan naar me wilde opsturen, aaaahw.
Ik was vanavond even bij de MediaMarkt voor nieuwe oortjes omdat ik m’n oude voor de zoveelste keer gesloopt had, maar toen heb ik dus ook bij de tablets staan loeren en een beetje zitten klooien in Procreate en nu wil ik heel graag een iPad. Maar ik wil ook heel graag niet minimaal 300 euro uitgeven aan een apparaat dat ik helemaal niet nodig heb
Ik ben gaan sporten met mijn vriend onder begeleiding van zijn PT, die ook toevallig zijn ex-date is en huidige schoonzus.
Weet niet wat me bezielde maar heb toegezegd om woensdag nog eens te gaan.
Hahaha wauw
Tinder tinder tinder
Oh nee het is echt precies of ik m’n eigen overwegingen lees van een jaar of 2 geleden uiteindelijk wel iPad met procreate en Apple pencil gekocht omdat ik er echt wel van overtuigd was dat dat m’n nieuwe hobby ging worden (vroeger altijd ook wel veel met Photoshop bezig en ook wel met aquarel en handlettering ed). Helaas heb ik procreate echt max 5 keer geopend denk ik en die pencil ligt ergens in een la
iPad gebruik ik wel nog soms.
Maar, door jouw post wel even tot de realisatie gekomen dat dat eigenlijk toch wel zonde is dus heb m’n iPad maar weer eens aan de lader gehangen. Verder heb je hier natuurlijk net niks aan dus hoop dat ik je niet teveel ontmoedig
Potverdikkie ben zo trots op mezelf waar ik zaterdag nog jankend aan me scriptie zat dat ik nog zoveel moet doen en het nooit ga redden, heb ik nu een scriptie van 28 pagina’s.
Er komt nog wel wat bij hoor, maar ik heb zo geknald afgelopen weekend en vandaag. Heb de hele weekend resultaten gezocht, geanalyseerd en vandaag uitgeschreven. Ben gewoon helemaal hyper.
archive.vn mensen, lekker archiveren die hap.
Pagina 1 tot en met 4 heb ik alvast gedaan
http://archive.today/sqnl1
edit: oh en als je nog wil genieten van het cultureel erfgoed; https://archive.vn/forum.viva.nl
Een iPad is wel echt suuper chill. Ik gebruik hem elke dag voor series, spelletje, kleuren op nummer
Hmmm Qucee ging dat laatst ook halen in zijn vlog. De slager ging het eerst opwarmen, kreeg ook trek
Precies dit heb ik ook gedaan. Ik heb vroeger wel veel gedaan met een wacom tablet en ik wilde mijn oude hobby weer oppakken en daarom had ik dus een ipad en die pen gekocht en vervolgens alleen een beetje gedoodled en daarna procreate nooit meer geopened. Echt zonde inderdaad.
De ipad heeft ondertussen een gebroken scherm en als je er met die pen overheen gaat vallen er kleine stukjes glas uit
Hahah jaa die vlog had ik gezien toen had ik zulke cravings
Nou ik heb gisterochtend om 09:00 de test gedaan en kreeg vannacht om 0:15 de uitslag! Dus je hebt het denk ik wel binnen 24 uur hoor!
Gisteren Fitbit op 6% batterij. Ik opgeladen, nu nog maar 8%. Eh wat? Blijf gewoon even werken. Is nog geen twee jaar
En zoals verwacht heb in spierpijn in mijn schouders. Sporten en verven
Hahaha oh nee, dat is dus precies waar ik bang voor ben @Echo Moet het ook helemaal niet doen, maar op de een of andere manier is het toch verleidelijk
@Luzarl ja ik red het verder best goed met m’n telefoon en laptop (en Chromecast voor Netflix) dus ik heb niet het idee dat ik iets mis wat een extra apparaat op zou lossen haha. Kan me wel voorstellen dat het chill is als je veel spelletjes enzo ook doet!