Wat je even kwijt wil #53

Ik gebruik mijn ipad wel best vaak dus het is niet helemaal zonde. Wie weet ga ik ook met de pen aan de slag nog :sweat_smile:

1 like

@Dazed @Acquiesce ik heb ook een iPad met pencil maar gebruik veel liever de app sketchbook pro! Die is gratis maar vind ik veel fijner werken dan procreate. Meer opties en wat gebruikersvriendelijker. Misschien helpt dat met het tekenen oppakken haha.

4 likes

Oh goede tip! Ik moet zeggen dat ik me een beetje een boomer voelde want ik gebruikte altijd Adobe Photoshop op de pc en ik kon niet eens basic functies vinden in procreate!!

2 likes

ik kon in procreate nog niet eens de uitknip functie begrijpen :joy:
Snap je gevoel helemaal.

Gebruik de ipad zelf vaak om series, twitch etc te kijken. of als telefoon bijna leeg is met storytel ofzo.
Moet zelf ook echt eens voor gaan zitten om procreate onder de knie te krijgen :sweat_smile:

3 likes

Sketchbook en photoshop lijken veel meer op elkaar dus dat helpt al! Je kan sketchbook ook op de computer doen en dan kan je je bestanden zelfs opslaan in .PSD en dan in Photoshop verder bewerken, alle layers blijven dan in tact. En andersom, als je een Photoshop file opslaat als .tiff kan je er mee werken in sketchbook. Echt heel prettig!

7 likes

Buienradar zei regen, en er was ook een vet dreigende lucht de hele tijd maar toch droog over :tada: Heb wel veel te warme kleding aan

Ik heb dit ook met mijn fitbit sinds kort. Af en toe laad hij helemaal niet op, soms een beetje en soms wel gewoon helemaal goed :sweat_smile: En altijd als ik op het punt sta bol punt com te contacten dan doet hij het weer een paar keer goed natuurlijk

ah neeee heb jij ook de versa lite?
Ik zat al te denken van; goh ze hebben nu weer allerlei nieuwe versa’s en nieuwe fitbits. misschien doen ze wel een Apple gevalletje.

1 like

Nou mm kvk inschrijving is een feit. Volgens mij dacht die man echt wat kom je doen :joy:

12 likes

Nee inspire hr. Ook nog geen twee jaar oud. Ja ik zag die nieuwe luxe versie al maar vind die wel ellendig duur voor 200 eu voor dat mooiste bandje. Hoop niet dat dat de reden is. Volgens mij zijn ze bij fitbit wel makkelijk in het repareren etc van wat ik hier altijd lees.

Deze overweging had ik een paar jaar terug ook, haha. Uiteindelijk wel gedaan, omdat ik er ook manuscripten op na kan kijken ipv 400 pagina’s uit te printen. En ik gebruik hem ook altijd voor het borduren. Procreate nog weinig gebruikt :rofl:.

1 like

als we het allebei hebben dan zou ik bijna verwachten dat het een software updte is geweest die niet goed uis gegaan
ik ga fitbit eens vragen op twitter

Thanks voor deze post, is voor mij een reminder dat ik mijn fitbit moet opladen. Kan ik meteen even testen of het bij mij nog wel goed werkt :blush:

2 likes

Vanavond baantraining :star_struck:

5 likes

Wat goed! En dan kun je meteen zo’n QR code aanmaken in de check app? Veel plezier op vakantie! :blush:

1 like

Ja! Staat een code in die je moet ingeven en dan staat het in de app

1 like

:cry: een hypo en een schouder uit de kom in één nacht. Brb ga weer verder slapen.

3 likes

OMGGGGG :heart::heart::heart::heart: Heerlijkkkk hij is is zo lekker

2 likes

Ik had mijn wekker om 7u gezet want ik moet echt iets afmaken vandaag. Talloze dutjes verder maar heb nog geen reet uitgevoerd natuurlijk

4 likes

Via teams heb ik contact met collega’s en een vrouw van 50+ zegt nooit “haha” maar altijd “HAHAHAHA” en ik moet altijd zo lachen als ze dat zegt, alsof ze helemaal uit dr naad gaat daar achter dr computer. :joy:

50 likes