Verflaag 2 zit er op en ik ben eigenlijk wel heel blij met deze kleur. is niet de kleur waar ik in eerste instantie voor wilde gaan en vrij impulsief heb gekozen. maar ben er heel blij mee! Hopelijk vanavond goed opgedroogd zodat ik alles weer kan inruimen.
Ik dacht vandaag: tijd om een berg werk te verzetten voor de vakantie, maar in plaats daarvan ben ik allemaal ongeplande telefoongesprekken aan het voeren en moet ik overheidsinstanties contacteren waar ik rustig per instantie 20 minuten aan de lijn hang.
Ik startte feitelijk om 9u, maar inmiddels heb ik 1,5u later nog niks van mijn echte werk kunnen doen. Heb al helemaal geen motivatie meer met zoân trage start
Ik ben een grote muggenbult
@Baron Thanks voor de tip, maar ik heb deze week mijn verdediging al dus kan het niet meer echt uitstellen haha. Wil verder niet de advocatuur in dus dat scheelt wel met geen stage lopen want daar kom je volgens mij helemaal lastig binnen zonder stage. Het hoeft ook niet perse strafrecht te zijn, vind verschillende dingen bij een ministerie ook leuk of bepaalde delen van het bestuursrecht
Ik ga 1 december verhuizen naar de stad waar mijn vriend woont aaaaaaaaaaaaaaaaah. Ik woon al 30 jaar in mijn eigen stad en het is twee uur bij elkaar vandaan dus ENG maar ook heel leuk.
Ow god, inclusief Provinciaal Limburgs kak accent?
sending prayers and thoughts and vlaai
Sowieso dat ze het gaat hebben over:
1 - dat ze niet kan wachten om in de zomer weer op de 1e rij bij Andre Rieu te zitten samen met haar kakkersvriendinnen groep van de een of andere vrouwenbond.
2 - Dat het met de steekpenningen bij het CDA echt wel meevalt.
3 - de 13e verbouwing aan haar authentieke stadspand ins âFrAnSe StIjLâ
Ik las op Linkedin dat VWS 50 WOB-juristen nodig heeft, ook starters en nu-nog studenten welkom om te solliciteren. Ik ben zelf geen jurist dus geen idee of ik de plank missla met jouw gekozen master maar misschien heb je er wat aan
Ik heb net mijn tweede vaccinatie gehad en ik ben helemaal klaar voor de eventuele bijwerkingen : comfort food in huis gehaald, 3 dagen volledig vrij en voldoende boeken en films bij de hand.
Bedankt voor het meedenken! Heb toevallig gisteren op een vacature gereageerd van hun voor een Wob jurist dus misschien was dat wel dezelfde haha. Mochten ze 50 mensen zoeken maak ik misschien wel een kansje
Ik sla aan op âstrafrechtâ haha. Een collega gaat weg, is nog niet bekend gemaakt in het team maar ik verwacht dat die plek ook wel weer opgevuld gaat worden. Volgens mij hebben wij wel meerdere vacatures nu door het land heen (weg). Ook bij het OM zijn er echt veel vacatures vind ik, maar die zit dan misschien al bij de dingen die je hebt lopen.
Die collega die weggaat gaat trouwens via Yacht zich bezighouden met de toeslagenaffaire, misschien ook een idee voor the time being. Succes iig!
Naast de auto van mijn buren staat een fiets met kettingslot vast, waardoor er iets minder ruimte is om aan de passagierskant in te stappen. Hij wordt niet echt geblokkeerd, maar ze hebben er een briefje aan gehangen met âweghalen want ik kan mijn auto niet meer inâ. Redelijk dramatisch briefje maar wel begrijpelijk want irritant.
Maar nu hebben ze vervolgens ZELF een meubel buiten gezet met âgratis meenemenâ dat de hele stoep blokkeertâŠ? En het is echt een goor ding dat niemand zelfs met geld toe nog mee gaat nemen en het staat er nu al twee dagen viezer en viezer te worden. En nu heb ik zin om er vanavond een briefje aan te hangen met âweghalen want ik kan er niet meer langs met mijn rolstoelâ oid.
Ik heb al even het gevoel dat ik vast zit op mijn werk, twijfel de laatste dagen ineens over mijn relatie, en ik woon al honderd jaar waar ik nu woon, dus ik heb ineens heel veel zin om samen met een vriendin te verhuizen naar een stad op meer dan 2 uur reizen vandaan, waar ik hooguit drie keer geweest ben (en zij een nieuwe baan gevonden heeft)
Lekker gezond vluchtgedrag
Thanks! Slachtofferhulp en toeslagenaffaire heb ik al bekeken (Eerste had niks voor juridische starters en bij de tweede kwam de vacature iets teveel over als âwe willen de mensen helpen het op te lossen, maar we werken met regels dus eigenlijk kunnen we niet veel blablablaâ). Bij het OM heb ik op twee dingen gereageerd, maar volgens mij heb je daar megaveel concurrentie en zijn stages oid wel echt belangrijk
Heb nu ook gereageerd op een startersfunctie van Rij.kswaterstaat wat verre van een droombaan is, maar wel prima ervaring zou zijn en waar denk ik minder concurrentie is dus hoop dat misschien wat wordt als de rest allemaal afwijzingen zijnâŠ
Ik kreeg vorige week nog te horen van zoân oude chagrijnig kijkende vrouw dat ik geen zonnebril op hoefte te hebben want de zon scheen niet bepaal ik zelf wel ja.
Ik ben zo moe en ongemotiveerd pff. Ik moet echt ophouden met denken dat ik bijna vakantie heb want ik moet nog 5!! weken werken. Dat is echt te lang om te gaan zitten aftellen.
Zo herkenbaar dit! Ik tel de dagen af tot augustus.
ik wil dit ook maar ik heb geen zilveren tas, en ook geen hond die daarin past!
Mijn hond is echt mijn redding he, moet ie opeens nodig wandelen terwijl ik net aan janken ben omdat dat blijkbaar altijd terugkomt. Nou, nu ben ik wel doorgewaaid. Tijd voor lunch.