Ik heb best veel sproeten op mijn gezicht en armen. Net zegt mijn vriend super lief: ‘Ik vind je sproetjes zo mooi, net de sterrenhemel.’
Bijna 3 weken geleden een pin van een Vlaamse ontwerper besteld. Schrok van de verzendkosten maar dacht ok voor 1x. Maar nu is deze verstuurd in gewoon een envelop met postzegel en ook al weer 2 weken onderweg. Die pin ga ik denk ik nooit zien.
Verzending van België naar Nederland duurt soms echt bizar lang, laatst denk ook bijna 3 weken gewacht op iets uit België.
Ah dat troost wel iets…Dan zal ik nog maar geduld hebben
Ja, ik hoop voor je dat het alsnog komt en niet verdwaald is onderweg.
Het is echt tyfus druk in de Efteling.
Alle scholen zijn op hun jaarlijkse uitje gok ik
Aw. Een vriendin is ook vandaag, die zei t ook al. Denk dat veel mensen denken nog net voor de vakantie. Hopelijk kan je je nog wel vermaken.
Ik ben via FB onder een artikel verzand in een discussie over de Sinterklaasintocht in deze stad. Wat een bekrompen en trieste mensen, I can’t. En dat voor een stad die zo vooruitstrevend wil zijn… nouuuuu niet op deze manier met mensen die dus ‘vasthouden aan traditie’
Ja klopt. Onze school kon bijv niet meer naar de Efteling, alle dagen voor de vakantie zaten al vol met andere scholen…
Mn kind heeft vorige week zo’n helium ballon gekregen voor zn verjaardag en nu dat ding begint leeg te lopen zwerft t maar rond.
Dus ik ben alleen thuis en zit ff rustig boven met de badkamerdeur open te poepen en
Ik word helemaal paranoïde van dat ding
Hahaha dit doet me denken aan die lama ballon bij Mascha die maandenlang bleef zweven. Ze kregen het bij de geboorte van hun kind en toen dat ding wegging was dat kind al een half jaar oud ofzo?
Ik heb echt een verschrikkelijke dag op werk en ik heb het ook zo warm . In staat om naar buiten te gaan en niet meer terug te komen
Het gaat ook heel goed in een action big shopper
Op de uni gebuikte ik altijd mijn ipad in plaats van mijn laptop voor colleges etc. En daarnaast gebruikte ik mijn iPad voor creatieve doeleinden, voor het lezen van e-books en gewoon als tv voor in bed.
Ik blijf het een heel handig apparaat vinden en heb dit jaar pas mijn 2e generatie iPad vervangen
Eerste prik gehad, nog niet eens magnetisch. Wat een scam.
Ik hoop wel dat wij (predikanten en predikanten-to-be) onze eigen- soms sceptische omgeving- zo kunnen influencen om het ook te doen!
Ik heb een vrije dag en belde mijn oma vanochtend op om te gaan lunchen samen. Hebben we eigenlijk nog nooit gedaan, mijn opa is in oktober overleden en we waren door Corona heel voorzichtig met oma. Ik trakteerde en ze was zo erg aan het genieten dat ze tranen in haar ogen had We hebben afgesproken dat we dit erin houden want zoals oma zei “we moeten wat meer gaan genieten van het leven”. Ze is al 85 dus we proberen nog zoveel mogelijk herinneringen te maken
Jaaaaaa ik ben eindelijk weer in Praag! Vandaag is het 30 graden. Morgen gelukkig maar 22.
Unsure of dit over je haar of over een muur gaat, maar in beide gevallen: leuk!!
Haha muur! Ben net klaar met alles weer er in zetten. Pic is in foto topic.
Die discussies komen ook steeds vroeger in het jaar