Wat je even kwijt wil #53

Ik ben echt een emotioneel wrak momenteel en ik moest hier ook bijna van huilen. Zo mooi en fijn!

1 like

Ik bestel volgende keer wel gewoon weer boeken bij de bolle blauwe. Ik had er donderdag 1 bij de boekhandel besteld, maar heb hem nog niet. Of uberhaupt iets gehoord.

1 like

Ik verveel me echt de tandjes. Ik wil vreten maar niks in huis plus niet goed voor me plus te lui om naar de winkel te gaan.

Heerlijk!

1 like

Mijn vriend zit me bang te maken voor dat bamboozy scheermes. Dat ik heel voorzichtig moet zijn etc. Nu durf ik niet meer :sweat_smile:

1 like

Ah gossie! Oude mensen kunnen ook zo aandoenlijk zijn. Ben je ok verder? :worried:

Help ik ben in de leeftijd beland dat vrienden op zondagmiddag verjaardagen vieren.

18 likes

Omg dit had ik vandaag ook. Wou het in de agenda zetten en dacht “huh, dit is op zondag…?” :sweat_smile:

3 likes

Jullie weten nog wel dat ik een hele goede vriendin heb dit ineens non werd in een slotklooster in Italië denk ik.
Nou, die mis ik dus echt intens.
Deze zomer zou ik met mijn vrienden, die haar niet kennen, naar Italië gaan en daar zou ik zelf wat daagjes aan vast plakken om haar eindelijk weer te zien.
Nu blijkt dat ze dan niet kan… Zo kut. Ik baal er zo erg van. Ik moet er echt van huilen. Ik mis haar zooo erg

20 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Ja echt verschrikkelijk! Krijg ook elk jaar meer een hekel aan het hele gebeuren zelf met hoe dit steeds gaat

In een archief waar ik op dit moment bezig mee ben vind ik net een bidprentje van drie kinderen uit hetzelfde gezin die zijn overleden door granaatscherven op 4 april 1945. Ze waren al aan het genieten van de bevrijding :sob::sob:

8 likes

Tiktok 3 maanden geleden : Doe deze oefening voor 5 min en je krijgt buikspieren.
Tv 3 maanden later : Er is een splinter nieuwe hype op tiktok waarbij je een UUR lang een oefening moet doen. Maar is dat wel goed?!?!?!

Lieverd niemand doet die oefening meer maak je maar geen zorgen.

14 likes

De buren bakken pannenkoeken en ik vraag me nu af hoe sociaal geaccepteerd het is om te vragen of ik er ook een mag. Het ruikt zo lekker.

(Ik mag ook geen pannenkoeken. Ik ga zo lekker op mn ei met spinazie knagen)

5 likes

Niet. Tenzij jullie vaker eten uitwisselen.

3 likes

Ik zou er heel hard om moeten lachen als opeens de buren op de stoep staan als ik pannenkoeken aan het bakken was. En natuurlijk krijgt die persoon er dan een :joy: (Ik ken mijn buren nauwelijks.)

11 likes

Haha is dat die ene waarbij je buik steeds soort van inhoudt? En dan achter elkaar?

1 like

Ik zou het echt geweldig vinden als iemand dat zomaar zou vragen. Eigenlijk wel alleen als het een vrouw is, bedenk ik nu. Bij een man alleen zou ik het wat creepy vinden denk ik

5 likes

Great ik heb mijn microgolf/oven kapot gemaakt. Hij begon te flitsen en toen kwam er een gaatje in het raam dat dan uiteindelijk helemaal is beginnen barsten.

Jaa haha

1 like