ik hoor gelijk dat deuntje in mn hoofd
Oh ja dat lijkt me ook wel chill inderdaad! Ik heb alleen wel nog een heel prima laptop dus het voelt toch een beetje overbodig ofzo
Ik heb opeens bedacht dat ik wil skydiven, ik denk dat ik gewoon ga boeken voor aankomend weekend!!
Ik ben zo moe en mijn hoofd is vol van het werk, maar ik heb straks nog een taalcursus en wil afzeggen. Het wordt toch opgenomen, maar ik vind het zo moeilijk om dingen af te zeggen
Ja welkom op tlc
Echt zo lekker gelopen, precies goed.
Hard zonder kapot te gaan, grens opgezocht, verdriet eruit gelopen. Snel, sneller geweest. Compliment gehad over mijn snelheid zelfs, niet verwacht (zeker niet van diegene haha).
Ik vroeg even mensen op twitter om bepaalde beelden niet meer te delen (Peter R. de Vries) en word meteen helemaal uitgescholden. Nou, dat was twitter weer voor vandaag dus
Ja die show boycot ik ook. Gewoon omdat de de dood van hun man/vrouw plus vader/moeder van je kinderen gewoon gebruikt voor zo’n tvshow. Vind dat op een of andere manier zo tien bruggen te veel. Sowieso eigenlijk al die programmas met kinderen maar als je opeens een 5ling hebt dan kan ik t me voorstellen dat je t geld nodig hebt. Plus dat dat natuurlijk ook gewoon bijzonder is.
Ik vind twittermensen zo bijzonder. Waarom denk je dat jouw geneuzel interessant is voor anderen. Waarom moet je vanavond verkondigen dat je Peter r. Niet leuk vond maar je m dit ook niet gunde. Wie denk je dat op jouw mening zit te wachten.
Dat is wel echt een heel droevig verhaal.
Maar dat is wel wat archieven zo mooi maakt, alle verhalen die erin verstopt zitten en die nog zo levend zijn. En al die informatie is nog voor zo veel mensen waardevol. Archieven zijn zo niet stoffig!
Mijn oma heeft thuis ook zo’n ballon van mijn geboorte en dat ding zit nog steeds vol na 23 jaar. Hij vliegt niet meer maar al het lucht zit er nog in, bizar.
Haha nou een vriendin van mij doet dat al sinds ze 23 is en dan zit je dus standaard op maandag met een kater op je werk, ook geen succes.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een BN’er, waar ik groot fan van ben, benaderd via Instagram en ik heb gewoon een antwoord terug gekregen!
Ik hoop dat diegene mijn vragen wil beantwoorden voor mijn e-book, ik heb hem mijn nummer gegeven. Nu duim ik dat ie daar op gaat reageren…
Die kater is ‘s avonds al weer weg gok ik, is van 1 tot 5
Het is half 11, maar mijn rapporten zijn eindelijk af voor mezelf
Wie dannnn
Een 10 voor je doorzettingsvermogen om tot dit tijdstip dat nog te doen
Wat verschrikkelijk. Ik zou hen condoleren ipv feliciteren.
Maxim Hartman, haha.
Ik moest vandaag verantwoorden waarom ik afstudeerwaardig ben en mijn docent gaf me echt één van de mooiste complimenten wat je met mijn opleiding kan krijgen en ben stiekem een beetje trots. Nu hopen dat dat compliment ook terug te zien is in mijn cijfer