En een 1 voor mijn geweldige planning, want uiterlijk morgen 5 uur moeten ze ingeleverd zijn en aangezien ik morgen 2 overleggen en een fysio afspraak na mijn werkdag heb
Maar ja, 2 weekenden en 3 avonden bezig geweest en nu eindelijk af
En een 1 voor mijn geweldige planning, want uiterlijk morgen 5 uur moeten ze ingeleverd zijn en aangezien ik morgen 2 overleggen en een fysio afspraak na mijn werkdag heb
Maar ja, 2 weekenden en 3 avonden bezig geweest en nu eindelijk af
Heftig! Heb net even voor ze gebeden
Awh wat mooi zeg <3
Fan van Maxim Hartman?
Misschien is zij Sofie Rozendaal
Elke keer als ik iets lees over Hans Klok en zijn ‘leven in Vegas vol glitter & glamour’ moet ik denken aan de show in Las Vegas die ik van hem heb gezien daar. Het was in een zaaltje waar maar weinig dorpshuizen in Nederland jaloers op zouden zijn, tussen de drukbezochte shows van Thunder From Down Under in waar dan als enige publiek een handjevol Nederlanders zat en hij ons moest aanmoedigen om te applaudisseren.
Ja echt glitter en glamour. Dit was nadat hij met Pamela Anderson optrad trouwens, niet als beginneling in Vegas :’)
Dat is wat ik zei.
ik heb zelf een mega berg lemon curd gemaakt die ik nu maar door mn granola schep elke ochtend anders komt het nooit op
maar elke keer als er een hapje met curd voorbij komt zit ik van
het is zo tastyyyyyy
Ik word echt een oud wijf.
Lig net even verkeerd en mijn rug doet zeer.
Heb nog niet eens de dertig aangetikt en ik begin al af te takelen
ik voel je, ik kan ook niet meer sporten en verven op dezelfde dag. Schouders vol in de spierpijn.
Zoveel was het niet eens het verven.
Lekker! Je kan curd trouwens ook prima invriezen.
Autisme of niet, dit is toch ook gewoon niet grappig?
De laatste loodjes waren zwaar, maar ik ben eindelijk afgestudeerd en zo zo blij!!!
Ik kreeg net zo’n phishing mailtje, of ik Gilette scheermesjes wilde testen. Ook wel treurig als je bankrekening wordt leeggetrokken omdat je gratis scheermesjes wilde 🥲
Ik heb snoep besteld bij Anneke’s zoetwaren maar het is bij buren bezorgd en die zijn sinds gisteravond niet thuis en ik wil snoepjessss
Dat is echt shit! Hopelijk kun je het snel ophalen en genieten
Ik kwam hier precies om te posten dat ik ook snoep wil bestellen bij Anneke’s zoetwaren, maar ik kom er niet uit. Wat is de beste tactiek hiervoor? Gewoon alles in je mandje gooien wat je lekker lijkt? Pff, ik kan dan gewoon niet kiezen. En doen ze dan elk los snoepje in een zakje? Vind ik zo sneu als ze op die manier m’n hele bestelling moeten inpakken. Enorme dilemma’s hier.
oh top want ik heb letterlijk nog zo’n wit bakje van de chinees vol en dat ga ik niet allemaal door mn yoghurt gooien
en heb deze ook al gemaakt, ellende dit
Oeh dit klinkt wel heel lekker! Ik had laatst lemon meringue taarten gebakken voor de verkoop en toen had ik ook nog ruim een kilo over, dus dat is hier de vriezer in gegaan en dat werkt perfect! Het bevriest ook niet volledig door de suiker, dus ontdooien is ook zo gedaan.
Ik heb allerlei dingetjes in mijn mandje gegooid waarvan ik al wist dat ik het lust, had achteraf wel wat meer kunnen uitproberen. Volgens mij gaat het meeste per zoveel gram/ in vaste formaten!
Er wordt een fitness apparaat bezorgd. Ik zit letterlijk in de keuken voor het raam dus als hij er was gekomen had ik hem gezien. Staat er ineens dat bewoners niet thuis waren. Wij bellen. Snapte die bezorger het pleintje waaraan we wonen niet dus hij dacht ja doei ik rijd gewoon door
Wat een doorzetter zeg uggggfffh