ik zit soms op FB marketplace te kijken, gewoon beetje scrollen. En nu was er iemand die twee beton blokken met een handtas hengsel aanbood als “Louis Beton” echt ik kom niet meer bij
Soms zou ik zo graag een andere baan willen hebben en iets willen doen wat ik leuk vind. Ik zou alleen niet weten wat precies en ik zou ook cursussen moeten doen als ik iets anders zou willen doen. Maar het lijkt me echt leuk om een eigen kapsalon of pedicure of kledingwinkel te hebben (ook ben ik totaal niet bekend in deze branche). Daarbij komt ook dat ik een goedbetaalde baan heb en heel makkelijk met m’n uren kan schuiven, geen werkdruk, makkelijk te combineren met kind. Van de andere kant krijg ik 0 energie van mijn werk en ik vind het ook echt niet leuk
Ps. dit is gewoon een klaagpost.
Herkenbaar! Ik merk ook dat ik de omstandigheden van mijn werk fijn vindt (alle vrijheid/flexibiliteit, weinig uren en goed inkomen) maar het werk zelf niet meer. Ik vind het daarom ook zo vermoeiend allemaal, heb nergens meer zin in. Ik ben nu aan het kijken wat ik wel wil en welke opleiding/cursus ik hiervoor moet volgen om dat te kunnen doen. Wil proberen of ik het een tijdje 50/50 kan doen zodat ik nog voldoende inkomen heb, maar wel alvast aan iets nieuws kan beginnen.
Blehh ik probeer al langer een videoclip op te nemen maar mensen die me toezeggen om met me te werken laten me telkens vallen. Het maakt me zo onzeker over mijn werk, het lijkt wel alsof niemand het wíl doen. Gdvrdmm. Hoezo heeft iedereen ineens pas tijd in 2022? Argh
Zoek je mensen voor camera of geluid? Mijn broertje is toevallig deze week in die richting afgestudeerd dus ik zou hem kunnen vragen of hij mensen kent die tijd hebben.
ik vond het tegenvallen, sorry
Door de regen van de afgelopen tijd is mijn tuin echt ontploft. Zo leuk! Stuk beter dan de vorige jaren waarin alles een soort uitgedroogde bedoening was rond deze tijd.
Ik vond hem lekker haha. Karls hond is save
Hij zal zeker niet tegenvallen! Maar heb T al verstopt voor de zekerheid
Ik voel me best wel gespannen voor alle uitslagen van de onderzoeken maar die komen pas over 3 weken en dat lijkt nog eindeloos te duren.
maar zoooveel naaktslakken
Het is een teeeeeringbende op mijn werk. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en hoop zó dat het iets wordt en ik lekker ontslag kan nemen.
Ik merk dat nu ik iedereen van huis bel/mail mijn formele en informele taalgebruik ook door elkaar gaat lopen. Ik noemde net bijna per ongeluk iemand die ik interviewde ‘liefje’, want zo noem ik mijn vrienden altijd. Oeps.
Volgende keer toch maar een broek aan, misschien helpt dat tegen te vertrouwde vibes
Wij krijgen volgende week nieuwe buren. En om ze welkom te heten willen we ze eigenlijk iets lekkers geven. Maar nu twijfelen we ineens? Is dit niet té…
Herkenbaar dit. Ik vind mijn werk leuk, maar het salaris en de uren gewoon een stuk minder. Minimumloon en dan parttime is gewoon geen vetpot. Ik zou overigens in een tuincentrum willen werken, denk ik. Merk dat ik toch wel lichtgroene vingers heb.
@Wonder Ik vind het ook leuk om te doen!
Ik zou vandaag echt mn huis opruimen en een studieschema maken. Maar ik heb al mn planten verpot en stekjes gemaakt. Gelukkig is het nog vroeg.
Ik ben mede daardoor van baan gewisseld, wel zelfde werk maar andere omgeving, iets uitdagender etc. Ben benieuwd of het helpt. Ik probeer ook nieuwe hobbies uit om niet alleen maar werk, moeder zijn, huishouden te hebben.
Ik hoop ooit een b&b te kunnen beginnen en nog wat side hustles en daarvan rond te komen.
Maar om een plek te kopen voor die b&b heb ik nu een goed betaalde baan nodig.
Haha ben jij mij? Ik heb precies hetzelfde. Net weer een meeting gehad over een project waar ik in zit waar ‘even hard op de rem getrapt gaat worden’ want er is geen capaciteit beschikbaar om het ICT-technisch uit te voeren, terwijl het project een harde vereiste is voor onze vergunning en we over een paar maanden controle hebben. Drie keer raden wie er verantwoordelijk is voor de vergunning en al deze shit op mag gaan lossen als blijkt dat we het tegen die tijd niet op orde hebben. Ik hoop echt dat ik tegen die tijd hier weg ben en dat het niet mijn probleem meer is. Sollicitatie van morgen lijkt heel leuk en lijk ik ook de ideale kandidaat voor dus hoop echt dat het niet tegenvalt en dat er een wederzijdse klik is.