Wat je even kwijt wil #53

Love sushi en blijkbaar andere ook, want ik ga vanavond, morgen en zaterdag sushi eten. Wel met verschillende mensen. Ben benieuwd of het een overkill gaat worden.

7 likes

God ja ik was kamperen afgelopen weekend en ik heb er een waar slakkentrauma aan over gehouden. Ze waren echt overal. Dieptepunt was toen ik een banaan aan mijn vriend wou geven en ik met mijn vingers echt 2 mm van een mega slak afzat die zich op de banaan had genesteld :sob: Ik gooide toen van schrik de banaan met slak tegen mijn vriend aan, sorry sgat.

18 likes

Ik wacht echt met smart tot er een goede pindavervanger wordt uitgevonden. Ik wil wel de smaak, maar niet de anafylaxie. Wetenschap, doe je ding!

8 likes

Grotekeukenschoonmaakstand is dat ik alles heb uitgestald en nu geen zin meer om verder te gaan :triumph:

2 likes

Nooit geweten dat je een postzegel code kan kopen ipv fysieke zegel. Die schrijf je dan op de brief.
Scheelt ritje met kind etc naar winkelcentrum.

2 likes

Pff. Ik zat mij deze week naar wat huurwoningen online te kijken in verschillende plaatsten waar ik mij wel wil vestigen en ook bij wat dingen ingeschreven, gaat mijn moeder helemaal zeuren over het feit dat het met mijn loon krap wordt. Goh ik had nog geen idee dat ik met mijn uitzendbureau werk belachelijk slecht wordt betaald. :unamused: ik moet toch ondertussen oriënteren en plannen maken.

5 likes

Ja, klopt! ik zie ze best vaak en vind ze ideaal. Krijg er trouwens regelmatig wel vragen over en met name van oudere mensen.

Ik moet extra naar een bepaald stuk tekst gaan kijken (10.000 woorden lang) en zo geen zin in. Ik zit het al een paar dagen uit te stellen

@CloserToFine Met een krap inkomen kan het nog steeds :slight_smile: Ik zit net iets boven de bijstandsgrens en het lukt.

2 likes

ik; ik ga rustig aan doen vandaag. pyjama dag. doe helemaal niks!
Also me: Ruimt kast weer anders in, haalt de deur er af met vriend van de kast. Stellingkast is in elkaar. alle tering zooi naar de kleine kamer.

Bruh op deze manier hoef ik morgen niet eens meer te sporten :sweat_smile:
Nog steeds spierpijn in mn schouder ook. dus morgen als ik ga sporten armen overslaan. (Gelukkig doe ik alleen cardio maar toch)

2 likes

Yesss, ben officieel toegelaten tot m’n master vanaf september :partying_face:

76 likes

Juist verstandig! Ik heb destijds ook allerlei dingen zitten bedenken en doorrekenen. Precies niets daarvan is het geworden, maar daardoor kon ik wel snel schakelen toen er zich toch onverwachts een kans voordeed. Je hebt uiteindelijk maar één plekje nodig.

1 like

Nee precies, ik snap gewoon echt niet waarom mijn moeder ineens negatief aan het doen is. Daarnaast is er een kans dat ik na oktober een betere baan kan krijgen en dan moet ik sowieso verhuizen.

Misschien is mijn moeder stiekem die ene vrouw in de reclame die haar zoon heel graag thuis wil houden en advertenties weggooit. :joy:

2 likes

Er zit nu alweer een dubieuze witte vlek op de zwarte rok die ik net heb aangetrokken. Was iets te enthousiast met de handzeep :roll_eyes:

1 like

Ik had het weer hier echt onderschat en dacht dat het niet zo warm zou zijn dus had niet echt luchtige kleding mee. Heb echt moeite moeten doen om in mijn maat wat te kunnen kopen. :cry: heb nu dus maar een dunne broek gekocht zodat ik iéts heb…

1 like

Ik: voel me gesloopt, slecht geslapen, overspannen, koppijn.
Patiënt: je ziet er goed uit!

Ik: voel me prima, niets aan de hand.
Patiënt: heb je het druk? Gaat het goed met je?

Altijd! Vandaag het eerste dus.

24 likes

geen idee of dit was is maar het is in ieder geval safe for school!!!

2 likes

Heb je het al wel eens geproefd/geprobeerd? Je hebt natuurlijk heel veel dingen met pinda-aroma waar dan geen echte pinda in zit maar ik durf het zelf toch niet aan :joy: Slaat nergens op, maar gewoon de mindfuck die je dan krijgt.

Ik heb nooit kies/tandpijn behalve als ik naar de tandarts ben geweest. Rot op met je geprik en gepor. Mn tandvlees doet zo’n pijnnnnn

1 like

Ik durf pinda-aroma ook nog niet zo goed aan moet ik eerlijk zeggen. Ik wil zeker weten dat het 100% safe is en daar heb ik nog niet goed naar gekeken. Wat zijn producten met pinda-aroma die je met een allergie zou moeten kunnen eten?

Snap ik! Qua producten deze bijvoorbeeld: https://www.ah.nl/producten/product/wi498343/hipro-skyr-stijl-pindakaas-banaan. En een tijdje geleden had AH ook die oreo peanutbutter, daar zou het ook niet in moeten zitten Oreo Peanut butter koekjes.

Ik weet trouwens dat ze bij het allergieplatform blogs hebben over het zelf maken van pindasaus of pindakaas met zonnebloempitten, maar ik heb geen idee of dat in de buurt komt qua smaak.

2 likes

Pffff ruim 2 uur gediscussieerd met een racistische collega, waar ik verder super goed mee overweg kan (kon? dit soort dingen zijn toch wel essentieel) maar de bekrompenheid en white privilige spatte er echt vanaf.
En maar generaliseren. Alle dooddoeners zijn aan bod gekomen.

Ik zal nooit begrijpen hoe vermoeiend dit wel niet is voor poc.

Ik ben echt een materialistisch mens maar als ik een wens mocht doen dan was het toch wel een wereld waarin welke vorm van discriminatie dan ook niet meer bestaat.

3 likes