Wat je even kwijt wil #53

Ik kwam er niet uit bij Anneke, dus ben naar de plaatselijke snoepwinkel geweest waar ik wel van alles drie snoepjes in een zak kan pleuren. M’n dag weer een beetje goed. Jammer alleen dat man ze ook wil.

28 likes

Mam, bedankt voor het verschonen van mijn luiers. Zonder jou had ik het niet geschopt tot bedrijfsjurist.

Ik fietste vandaag in een winkelstraat en voor mij reed een auto met daarnaast een andere fietser. Ze reden langzaam maar als je er niet langs kunt dan wacht je toch gewoon even? Maar een of andere zestigplusser op een e-bike ging opeens achter die auto rijden, aan de andere kant van mij, en hoopte toch z.s.m. mij, die auto en ander fietser te passeren. Dan staat het stoplicht op rood en is er opeens wel genoeg ruimte om mij en die andere verkeersdeelnemers te passeren aangezien we stil stonden en dan en rijdt die e-bikeboomer natuurlijk lekker door rood. Net geen ongeluk :triumph: :triumph: :triumph:.

2 likes

Minpunt vandaag: een fucking basketbal tegen m’n hoofd gekregen van een groepje hangjongeren
Pluspunt: random man die me kwam helpen met het dragen van iets

2 likes

Vind de winkelstraten hier sowieso onmogelijk geworden sinds ze de boel verbouwd hebben. Zaterdag heb ik altijd minstens 1 bijna botsing met wandelaars omdat ze op de weg gaan lopen of op straat gaan staan bij de viskraam. :rage: Collega van me rijdt die mensen altijd trouwens expres bijna omver, maar ja, een bakfiets heeft net even wat meer aanzien :sweat_smile:

2 likes

Ja sowieso het hele dorpscentrum van Z is ontzettend onduidelijk voor fietsers, auto’s en soms voetgangers met de Slotlaan op #1. Het is nog erger dan de Voorstraat van Utrecht. :sweat_smile:

Ik heb besloten op mijn verjaardag lekker ‘s ochtends naar de film te gaan, ergens te lunchen, boekenwinkels te bezoeken, een borrel drinken met een nieuw boek en daarna iets lekkers eten met mijn vriend. Damn echt zin in al! Nog ff 1,5 week wachten

73 likes

Klinkt als een topdag :heart_eyes: ‘s ochtends naar de film is echt chill haha! Welke film?

1 like

Dit vind ik ECHT iets voor jou!! Is dat niet het onderzoeken waard?

Zo, ja, echt wel. Ik had het over de Voorheuvel trouwens, ook verschrikkelijk.

@Hippe_kikker Ja ik zit het wel steeds meer te overwegen, haha.

2 likes

Klinkt echt als een super chille dag, ik heb het vorige week ook gewon gedaan zoals ik wilde. geen visite of iets. Bevalt mij echt helemaal. gaat hem volgend jaar weer worden!

Vriend heeft net weer de tondeuse over de zijkanten gehaald. echt heerlijk. Groeit zo snel opeens dat haar, niet normaal. Toch nog iets positiefs aan de lockdown geweest; naar de “kapper” gaan wanneer je wilt. Aka vriend roepen en tondeuse aangeven.

2 likes

Heb ik eens Hellofresh besteld met korting, krijg net de eerste doos. Zit er een gerecht in dat ik sowieso niet lust? Superirritant… krijg nu wel tegoed maar mij vergaat de zin hier meteen van en er zitten dingen bij die ik niet eet en ook niet zomaar weg kan geven i.v.m. allergenen die anderen weer niet mogen….

Ik vind die afstudeerposts op LinkedIn sowieso irritant, laat die lekker voor Facebook of Instagram.

2 likes

Niet het mooiste nummer van de Noorse kerstengel. Maak dan echt een europopbanger. :woman_white_haired:

Geen idee waarom, maar ik heb de laatste jaren nooit meer echt zin in mijn verjaardag

2 likes

Ja, maar ik kreeg gewoon iets anders geleverd. Dus een gerecht dat ik niet besteld had.

Dit zie je toch ook als je samen thuis eet? :sweat_smile:

10 likes

Weet ik nog niet! Maar ja lijkt me zooo fijn lekker met een koffietje

2 likes

Mijn spinaziesaus smaakt naar gras met water uit een blender :expressionless:

1 like

Ik ben het last minut dealines halen nog niet verleerd. Optijd beginnen is een mythe!

17 likes

Ik wil een regenboog schilderen op de muur en wilde het een beetje globaal af tekenen met tape maar ik krijg het maar niet zoals ik wil. En het hoeft niet perfect maar word er echt gefrustreerd van :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes