Leer jezelf coderen via codecademy!!
Haha, moaw, is wel vrij bekend. En er liggen er nog wat rond
Ook in buurtgemeentes.
Ik ben blij dat ik niet hoef te koken vanavond en dat al in de koelkast heb staan. Vind het altijd wel prima om een paar dagen hetzelfde te eten.
Dat is eigenlijk geen slecht idee. Begin van het jaar wilde ik SQL course daar doen, misschien toch maar eens aan beginnen. (Lang gewacht met oog op studie vanuit werk, ook nog steeds niks van gehoord. ga ik overigens niet meer achteraan)
@LastYoungRenegade ik moet soms wel eens naar Maarn voor werk, blijf dat nog steeds een gekke constructie vinden. Arnhem CS > jouw station en dan naar maarn.
Haha, ja, dat is een rare inderdaad. Wel 2 verschillende treinen, dat dan wel.
Ja leuk doen!! En in jouw werkveld komt t vast nog wel eens van pas!
Joaah SQL is een van mijn main dingen op een dag. dus een beetje verfrissen is soms ook niet erg.
Zit alleen te denken of ik daarna Python zal gaan doen. maar goed, eerst het een!
@Oprah JA LEKKER HE
Ik heb dus ook een korte tijd python gedaan voor scriptie maar had het uiteindelijk niet nodig dus laten varen. Maar denk dat ik dat wel weer wil oppakken, zeker het begin is echt simpel
Op vakantie gaan is leuk…maar weer thuis komen blijft toch echt heerlijkkkk. Mn eigen schone douche, koffiezet apparaat en fatsoenlijke bed. Genieten.
Snel bakje met azijn en drupje afwasmiddel neerzetten. Werkt snel en goed
Folie is niet nodig hoor! Zonde kun je er sneller meer vangen.
Anders misschien nog een kopje op een tweede plek zetten.
Ik ben begin april van werk locatie gewisseld, er was dus al mondkapjesplicht. Vandaag voor het eerst gewerkt zonder mondkapje en meerdere klanten vroegen: ben je nieuw hier? Blijkbaar ben ik niet meer herkenbaar zonder mondkapje
Wat is het benauwd vandaag.
Weer ff lekker een paar uur door de f*cking broeikas gefietst. 2 dagen zitten niksen en dan kies ik weer zo’n grafdag om actief te gaan doen. Een uur van huis zat ik alweer te vloeken van ellende en toen moest ik weer een uur terug. En ik werd ook nog achtervolgd door 2 random kamelen? Nog nooit in m’n leven een kameel in t wild gezien
Ik ga aan t waterijs.
Voel ik me nog steeds brak door mijn eerste prikje gisteren of is dit gewoon #usualJigglypuffproblems
pfff moet echt wennen aan dat mensen geen mondkapjes meer dragen wtf hoe snel we gewend raken aan veranderingen joh. 1,5 jaar geleden voelde ik me zo raar met mondkapje op. Nu is het precies andersom
Dit lijkt me ook zo vreemd! Ik weet ook niet of ik dat wel durf ofzo, zonder mondkapje. Is echt zo veilig gaan voelen haha. Ik kom voorlopig nog nergens (ben net bevallen), maar ben benieuwd hoe het voelt als ik weer naar de supermarkt ga ofzo.
Pics or it didnt happen met die kamelen
Ik vraag me soms af of ik soms een inloop spreekuur heb op Whatsapp waarin mensen al hun gezeik bij me droppen en dan alles wat je terug zegt als oplossing, niet goed is. Echt why. Laat me dan lekker met rust. Ik zit hun ook niet lastig te vallen met m’n episodes
Stofzuiger pakken!