Wat je even kwijt wil #53

Een vrouw (ik wilde zeggen een meisje, een meisje van 35 :thumbsup: ) die bij mij op de middelbare school bij me in de klas zat is nu coach voor high performers, inclusief social media-kanalen met wollige (en in mijn ogen) nietszeggende lege teksten. :woozy_face:

Dit komt erg dichtbij.

20 likes

Tijd om oude banden aan te halen

1 like

Het is een goed idee om 50/50 iets te doen om voldoende inkomen te behouden inderdaad. Ik zit er op dit moment ook nog mee dat mijn vriend over anderhalf jaar ongeveer zijn baan gaat kwijtraken omdat zijn afdeling ophoudt met bestaan dus ik kan nu sowieso niet “zomaar” gaan switchen naar iets.

@Lichtknopje, Ik werk nu bij de overheid en ik heb eerst bij een commercieel bedrijf gewerkt. Dat commerciële bedrijf was veel leuker maar was wel echt uren schrijven, declarabel moeten zijn etc. Maar wellicht dat ik op den duur toch opzoek ga naar iets uitdagender binnen het zelfde vakgebied. Dus dat is wel een goede! Ik heb vandaag wel gereageerd op een cursus (kleren) naaien voor beginners. Dus hopelijk helpt het bij mij ook om wat nieuwe hobbies uit te proberen.

1 like

Ik vermoed dat ik voor haar niet voldoe aan het plaatje high performance professional (zelf zie ik dit uiteraard anders).

1 like

Ik dacht dat ik bij de boekhandel een boek besteld had (kan me de bestelmail ook zo voor de geest halen), maar ik heb nergens die mail. In het systeem van libris staat 'ie ook niet. Dit is echt heel raar, want weet 100% zeker dat ik het boek besteld heb. :sweat_smile: Nou ja, had een beetje spijt achteraf, want kwam me niet uit.

Ik wil chips eten maar ook nagels lakken dus nu doe ik al 10 minuten geen van beide omdat ik niet kan kiezen

5 likes

Ik zit momenteel in quarantine en had honger en geen eten in huis, dus even het restaurant tegenover m’n huis gebeld of ze please een uitzondering voor mij konden maken en gevraagd of ik kon bestellen (nouja bezorgen/voor m’n voordeur neerzetten, want dit doen ze eigenlijk niet meer sinds de laatste versoepelingen). Nu kom ik daar wel vaker en ze me hebben allemaal extra dingen erbij gedaan zoals hun overheerlijke brood en veeeeel snacks :smiling_face_with_three_hearts:

109 likes

Aww wat lief! Heel veel sterke. Heb je al erg cabin fever,

Dankjewel! En ja, heel erg haha. Ik kan echt niet stilzitten (laat staan thuisblijven) en net uit verveling een m’n eerste tiktok geüpload en nu al 400 views, voel me helemaal tiktok famous nu

11 likes

Haha toch een beetje connectie met de wereld! Ben benieuwd met welk project je je quarantaine eindigt. Hoe lang moet je nog?

Ik heb vandaag m’n Janssen vaccin gehad en ik moest gewoon huilen toen ik buiten kwam :sweat_smile:
Nog even twee weekjes opgehokt blijven en dan kan het leven weer beginnen.
Ben zo intens dankbaar voor de wetenschap en alle mensen van de GGD.

35 likes

Ik heb morgen m’n testafspraak staan en als ik negatief test dan hoef ik niet meer in quarantaine, dus hopen op het beste!

2 likes

Heb trek in Nuts (chocolade) maar alles is natuurlijk net dicht… en om er nou de halve stad voor door te gaan :sweat_smile:

3 likes

Gorillas (als je ook andere boodschappen nodig hebt :wink:)

1 like

Dat bezorgt hier tot net aan de rand van mijn wijk :sob::sob::sob: zo zuur

Ugh die bezorgen dus vandaag niet bij mij. Wachttijd is te lang en dan verkleinen ze hun range ofzo. Geef me snacks 🥲

Woon je in Amsterdam? Misschien dat Zapp, getir of flink wel in je buurt bezorgt

1 like

Ik heb zo’n dove zeepblok gekocht want hype op TikTok en omg wat ruikt dat lekker zeg. Waarom wist ik dit niet

3 likes

Tankstation!

3 likes

De buren spelen al sinds 5u hetzelfde fucking khruangbin album af. Kan de muziek inmiddels niet meer uitstaan en ben helemaal geirriteerd door dat stomme gitaar gepriegel.

2 likes