Mijn poes in ouderlijk huis wordt vrijdag ingeslapen, en het zat er al langer aan te komen, maar moet echt al huilen bij het idee. Morgen langs om afscheid te nemen
Ik schrijf t in ieder geval op! Moet er dit jaar achterkomen haha.
Omg heb net super luxe 5 gangen gegeten met een collega, omdat hij een chille bonus had gekregen omdat hij mij had aangedragen als nieuwe medewerker dus hij heeft alles betaald
Ik hielp een keer mee in een archief om registratie kaarten te ordenen van (voornamelijk Joodse) mensen in de Amsterdamse diamantindustrie. Generatie op generatie die er gingen werken, vaders, zonen, dochters en dan kruip je steeds dichter bij de jaren ‘40 en je weet gewoon de absolute genocide die ging plaatsvinden in deze gemeenschap en dat bijna niemand het zou overleven. Zo bizar om dit soort geschiedenis in je handen te hebben en het gemis van wat er had moeten zijn
Is het toevallig M erel vd W? Ken haar vd studie maar op ig komen er termen voorbij over: vrouwencirkel, transformation nest en cacao talks (?)
Ik ben door een mug op mijn bil geprikt.
Eikels
Ik heb net m’n vriend afgezet op zijn werk en nu de auto even ergens random geparkeerd voor wat formummen en youtuben voor ik na mijn werk ga, even nog geen zin in collega’s
Echt succesvol adult vandaag de badkamer schoongemaakt. Stomme taak vind ik dat altijd.
ik woon vlak bij een basisschool en naast het zebrapad naar die school, en elke schooldag rond deze tijd hoor ik moeders dezelfde dingen schreeuwen
‘WACHTEN!’ ‘NEE NIET OVERSTEKEN!’
vind het zo grappig dat al die moeders hetzelfde klinken zonder dat ze het weten van elkaar
Ik begin de dag met een vastgelopen computer voor de verandering (gebeurt dagelijks).
Heb nog een paar dagen vakantie dus ga vandaag lekker naar Zeeland rijden en een Zeeuwse bolus halen en voor het eerst met de pup naar zee. Echt zin in vandaag!
Wilde eindelijk weer eens een groepsles gaan volgen bij de sportschool en ik dacht, heb lekker veel tijd deze zomer. Zijn er natuurlijk weer geen groepslessen in juli en augustus omdat het een sportschool van de uni is. Wat heb ik aan dat lidmaatschap Maar ja ik ben ook weer te gierig om me bij een andere sportschool in te schrijven
De spiegels zijn er juist voor zodat je kunt zien of je de oefening goed uitvoert. Ik snap wel wat je bedoelt met die hele gespierde mannen voor de spiegels en ik kan me voorstellen dat je dat intimiderend vindt, maar de spiegel is wel nodig om goed te kunnen trainen. Mijn sportschool heeft in de groepsleszaal ook een grote spiegelwand en ik vind dat juist wel belangrijk om te zien of ik het goed doe.
@anon53137221 Misschien kun je in de zomer juist een paar proeflessen bij andere sportscholen doen? Dan kun je even kijken of het wat voor je is, er is meestal wel vrij veel aanbod met verschillende prijzen. Bij mij in de buurt gaat het ook van 20 tot 80 euro per maand, dus ik heb ook een sportschool gekozen met een prima prijs voor het aanbod wat ik zoek.
Het huis van mijn overburen staat te koop en my nosy ass klikte zo snel mogelijk op de link om te kijken wat ze te bieden hebben.
DIE MENSEN HEBBEN EEN FUCKING LIFT IN HUN HUIS. GEEN APPARTEMENT, EEN HUIS !
Wil ik ook zien!
Nee, maar transformatie is wel ook bij deze coach een belangrijk begrip.
Klinkt als een heerlijke dag veel plezier!
Wat is tijgerbalsem soms toch ontzettend fijn. vanochtend besloten om toch niet te gaan sporten, een dagje echt rust hebben is ook wel goed. Dus vandaag een pyjama dag
Een middelbare schoolvriend van mij vertelde me gisteren dat hij is aangenomen voor de politieopleiding. Hij noemde wat hij daarvoor allemaal moest doen en het komt erop neer dat je echt niet zomaar wordt toegelaten. Ik heb hem nu al een tijd niet gezien, maar in het verleden heeft hij zich best vaak bevooroordeeld uitgelaten over bepaalde gemeenschappen. En mensen kunnen veranderen, maar om eerlijk te zijn houd ik mijn hart vast.