Wat je even kwijt wil #53

@Friemel ik wil huilen en lachen tegelijk

Grasmaaier en doedelzakspeler voor mijn raam, een teken van boven dat ik niet mag thuiswerken vandaag? :laughing: Deal ik kap ermee

Die doedelzakman last de hele tijd pauzes in en dan denk ik hèhè klaar en dan begint ‘ie weer gdvrdmm en ook nog zo vals als een kraai mijn hemel

4 likes

Ja net of ze zin of heeft om het adres van haar overburen te delen… kan ze net zo goed gelijk een foto van haar eigen huis plaatsen

12 likes

Mijn moeder stuurt net: Portugal gaat niet goed :face_with_hand_over_mouth: (ik ga daar in augustus op vakantie)

Dus ik zei: mam, die smiley is meer een ‘stiekeme lach’. Hoe bedoel je die nu? Maar mijn moeder dacht dus dat het een smiley was die zei ‘o nee wat erg’. En dan op een serieuze manier dus.

Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie deze :face_with_hand_over_mouth: interpreteren?

• Stiekem lachen
  • O nee, wat erg
  • Anders, namelijk….

0 stemmers

Toevallig kreeg ik hem in een pb.
Als ze dat niet had gewild, had ze het ook niet hoeven delen

3 likes

Whahaha mijn ouders gebruikten deze de hele tijd in verkeerde context! Heb het ze moeten uitleggen dat het een andere betekenis heeft… :joy:

4 likes

Oh ja, een proefles doen is wel een goed idee! Ik ga eens bootcamp proberen, lijkt me wel fijn dat je dan gewoon één type workout kiest en niet elke week hoeft te kiezen. En dan word ik misschien wel echt zo’n :star::herb: outdoorpersoon :herb: :star:

@Baron hm ja het is ook heel druk altijd inderdaad. Ik vind vooral al die jonge gespierde studentes intimiderend haha (en ben dan ook bang dat ze mij als docent herkennen en stiekem uitlachen :laughing:)

2 likes

Ik zit op de badkamer op de wc met het raam open uit volle borst het Italiaanse volkslied te oefenen voor een weddenschap, terwijl ik de buurman de oprit hoor vegen.

Stukje image.

19 likes

Ik hoor vandaag of morgen of ik geslaagd ben en ik vind het zo irritant dat ik niet precies weet wanneer, anderen met andere beoordelaren weten dat wel. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Ben zo zenuwachtig want geeen idee hoe ze mijn scriptie hebben beoordeeld. Kan alle kanten op gaan.

3 likes

Een vriendin van mij gebruikt deze: :upside_down_face: als ‘leukere versie van :slightly_smiling_face:’. Weet nooit of ze nou geïrriteerd is, of die emoji erbij plakt om het berichtje wat leuker over te laten komen.

Oude mensen en emojis… mijn oom en tante deelden van de week een foto van het graf van een tante, op haar verjaardag. Reageert een oom met 🥲

23 likes

Mijn moeder als ik ziek ben: “hoe voel je je vandaag?:smirk:”

:sob:

11 likes

Ik snap deze ook niet, wat is dit dan? 🥲
Je lacht maar je huilt?

1 like

Haha ja die zie ik ook heel vaak fout gaan op Facebook door idd oudere mensen :joy:

1 like

Ja zoiets? Iig niet gepast als het over een graf gaat haha

2 likes

Man man man. Sta ik in het centrum bij de HEMA een broodje te halen, besef ik mij dat ik nog een DHL pakketje moet wegbrengen maar dat ik naar een andere wijk moet dan dus ik dacht oke komt morgen wel. Zie ik nu op internet dat de HEMA gewoon een DHL afleverpunt heeft. :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

2 likes

Maar hier op het forum… i.p.v. een hartje geven.
Zie ik deze :cry: ook vaak gebruikt worden als huilen van het lachen?
Maar zo zie ik hem niet. Ik zie het als heeeel verdrietig en dus soms gek als reactie op een post

2 likes

Wat hard hahaha want wij weten allemaal dat het een lachend poppetje is.

2 likes

Haha tnx. Goed plaatje

2 likes

Ik ben mijn moeder geworden. Toen ik thuis woonde legde mijn moeder altijd spullen op de trap om mee naar boven te nemen maar iedereen stapte daar met het grootste gemak overheen tot grote ergernis van mijn moeder. Nu doet mijn vriend altijd precies hetzelfde als ik spullen op de trap leg en vind ik dat super irritant :sleepy:

27 likes

Ik heb volgende week een weekje vrij!! En ga vanavond naar het terras en heb daar HEEL veel zin in, moet alleen vanmiddag nog ff doorkomen.

28 likes