Was om half 7 al klaarwakker. Toch nu pas aangekleed en beneden. Ik faal in t leven.
Hoevaak ik irritaties heb door het foutief gebruik van smileys door mijn moeder⦠zo irritant
nee hoor, ik zit nog steeds in pyjama. net nog een uur in bed gelegen!
fuck the pressure.
Uh ik zou wel een melding maken, misschien hebben ze wel iemand al op het oog die dat daar vaker doet. Heel naar om mee te maken lijkt me
Hahaha ja ik denk ook altijd aan deze
Mijn ouders gebruiken voor de zekerheid gewoon altijd 20 emojiāS. Zo zeg maar: āhee wat leuk ā
Ik ookkk en ben nu echt aan het aftellen. Ben bang dat de middag voorbij kruipt maargoed bijna vakantie!
Krijg een kaart van werk: Happy Birthday!
Maar zes dagen te laat, valt me nog mee. Beschrijft wel weer precies hoe mijn werk is. Te laat.
Niet iedereen heeft daar behoefte aan natuurlijk, maar zou je niet alleen kunnen gaan?
Ik mis alleen nog een bericht over die 49,5 graden in Canada dan is de hel echt losgebroken.
@Branko Je kan hier niets aan doen, rust lekker uit. Mij lukt het ook niet en als ik niet de kantjes er een beetje van af kan lopen omdat ik wegga, had ik precies hetzelfde gedaan.
Ik ga nu een tiktok proberen te maken⦠God sta me bij.
Ik heb een jurk gevonden voor mijn bruiloft (over een jaar pas, lol) en ik ben echt verliefd op mezelf in die jurk Dat is het gevoel waar ik naar zocht.
Hahaha doet me denken aan al mijn luxe Simshuizen waar ik liften in propte
Jullie moeders gebruiken verkeerde emojiās. Mijn zit op tiktok en post playbackfilmpjes van gospel muziek om iedereen een goeie dag te wensen
Ik heb voor het eerst op zoān goscooter gereden maar denk dat het ook maar de laatste keer is
Ik kreeg hem eerst niet van de standaard af en toen ik klaar was lukte het niet om hem er weer op te krijgen
En ik drukte steeds op toeter als ik richting wilde aangeven hahaha oeps
Het halve aanrecht staat al 3 (nee kut ik ging tellen en het zijn er 4) dagen vol met afwas, pfff nu toch echt maar aan geloven
Mijn moeder heeft het cadeau wat ik voor haar heb gekocht voor Moederdag, verkocht op marktplaats
Vandaag is niet mijn dag. Ik had gisteren een halve dag vrij en heb de middag en avond doorgebracht in een andere stad samen met mijn zus, heerlijk! Vanmorgen had ik al wat minder motivatie voor werk want gisteren voelde als vakantie, maar nu vanmiddag is het helemaal dramatisch want ik voel me niet helemaal fit en ik kon mijn huis opeens niet meer in omdat het slot van de deur kapot is. Gelukkig met wat hulp van de buren weer naar binnen gekomen, ik had letterlijk niks bij me behalve mijn huissleutels, en meteen een monteur gebeld, maar nu is mijn laatste restje concentratie helemaal weg. Ik kan ook niet even buiten een rondje gaan lopen want dan weet ik niet of ik mijn huis weer in kan dus ik zit eigenlijk vast in huis tot morgenochtend en hopelijk kan de monteur het dan meteen maken. Ondertussen heb ik wel een stagiaire een motiverende mail gestuurd want die had blijkbaar ook moeite om productief te zijn, misschien moet ik het mailtje ook naar mezelf sturen en zien of ik nog wat nuttigs kan doen vandaag
Stuur haar een tikkie
Dit is precies de reden dat ik nooit in mān eentje op zoān ding ben gaan rijden. Ik zag mezelf al helemaal stuntelen met die standaard en die zware scooter, ergens wel fijn om de bevestiging te lezen dat dat geen irreĆ«le angst was.