Wat je even kwijt wil #53

Mijn hoofd: even naar de stad, iemand bezoeken en sociaal doen
Mijn lichaam: hou je rustig, kalm en stil :roll_eyes:

Pfff ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb echt enorm veel last van mijn holtes vandaag terwijl de hooikoortsradar slechts oranje kleurt (en geen rood of paars, de hogere niveaus). Echt vervelend. Ik ben ook enorm vermoeid dus ik krijg weinig werk gedaan.

Nee zeker geen irreĆ«le angst hahaha je hebt echt oefening nodig om dat ding weer op de standaard te krijgen, ben nog verbaasd dat het uiteindelijk wel is gelukt. Het rijden was verder wel heel chill dus een beetje jammer dat die standaard nou weer zo’n gedoe is

1 like

Heb het al de hele week over uiteenlopende onderwerpen met collega’s. Gister waren het oa honden, vandaag overleden ouders. :sweat_smile:

Also: zometeen friet halen bij de overburen. Laatste keer in december gedaan en nu al zin. Voel me alleen wel altijd ongemakkelijk bij een frietzaak :grimacing: overburen is de frietzaak trouwens (1 van de dan).

Hahah zo grappig al die berichten over oude mensen en gebruik van emojis

1 like

Dit is wel mooi nieuws:

12 likes

Tikkie beschrijving ā€œje krijgt nooit meer een cadeauā€ :eyes:

8 likes

Of ā€˜jij je huis leeg, ik m’n geld terug’ :joy:

2 likes

ā€œik zie je bij de rijdende rechterā€

7 likes

Love it :joy:

1 like

Het koffieapparaat op werk is stuk en er komt nu dus echt steeds een mini beetje koffie uit als je die optie aanklikt. Nu ben ik dus een hele slappe cappuccino aan het drinken voordat ik aan het werk ga. Ik wil gewoon koffie :sob:

3 likes

Als je in een stad woont waar ze ook Felyx hebben dan kun je die ook pakken! De Fleyx hier in de stad hebben een gewoon fietsenstandaard, niet zo’n scooterding, echt chill. Het parkeergebied van go sharing is bij mij wel groter en voor een Felyx moet ik een kwartier lopen . 🄲

1 like

Ik heb ook veel last de afgelopen week, zere huilogen. Denk dat er weer iets anders is gaan bloeien ofzo

Ik heb vanavond een etentje in een beetje chique restaurant en er is een dress code en er staat bij ā€œgeen Birkenstocksā€ Pardon!! Die kunnen altijd :unamused:

6 likes

Even als antwoord op mijzelf maar behalve bolussen en gevulde bolussen heb ik ook nog een bolus cookie gekocht. Zonder bolus overload geen dagje Zeeland gehad :biggrin:

18 likes

Ik word knettergek van vliegen die door de kiepraampjes in huis komen en vervolgens door de gordijnen de uitgang niet meer vinden. De hele dag door word ik geteisterd door dat kutgeluid van die zoemende beestjes.

2 likes

Vliegen zijn echt strontvervelend :expressionless:

2 likes

Vrienden hebben vanavond een feestje waar ik niet bij ga zijn omdat er in onze kringen veel besmettingen zijn. Ik voel me echt stom dat ik vanavond dus alleen ga zijn, terwijl zij het gezellig hebben. Maar ik kan het ook niet naar mezelf verantwoorden om zo’n groot risico te nemen nu.
Ik heb ook heel veel coronastress nu. Deze gebeurtenissen triggeren mijn trauma aaaaahh. Dan wil je juist samen zijn met vertrouwde mensen, maar dat kan nu niet.

10 likes

Vind het noujuist heel sterk van je dat je voor jezelf kiest en bij je eigen grenzen en principes blijft, helemaal niet stom!
Wat lekkere hapjes/drankjes halen voor jezelf en een leuke film of serie uitzoeken misschien, zodat je er voor jezelf een klein feestje van maakt?

19 likes

Wat fijn en snel zeg! Ik heb m’n uitslag helaas nog niet, hopelijk morgen