Mijn vriend is al een kleine week thuis vanwege oververmoeidheid en last van zijn corona prik. Echter kan deze man geen seconde stil zitten. Momenteel wonen we praktisch samen in mijn huis en is hij nooit meer in zijn woning.
Goed; toen ik gisteren op werk was kreeg ik constant berichtjes met; waar ligt dit schoonmaak middel, waar is de afvalpas etc. Ik kwam 's avonds thuis in een huis dat van beneden tot zolder volledig schoongemaakt was. En dan echt ALLES incl keukenkastjes binnenkant, buitenkant en bovenop. Hij is er de hele dag druk mee geweest
Nu lijkt het alsof ik in een zwijnenstal woonde maar dat is niet zo hoor het was netjes maar niet brandschoon. Ik werk gemiddeld 60 uur per week, heb 2 paarden, loop in een intensief revalidatietraject en ben net herstellend van corona. Ik heb dus de afgelopen tijd geen prio gegeven aan mijn huishouden.
Ik denk dat ik deze maar hou .
Vanmorgen wel de deur uitgegaan na 4 outfit wissels die nu allemaal nog in mijn inloopkast op de grond liggen. Hij zal me wel vervloeken. maar ik had haast joeeeee