Wat je even kwijt wil #53

Mijn vriend is al een kleine week thuis vanwege oververmoeidheid en last van zijn corona prik. Echter kan deze man geen seconde stil zitten. Momenteel wonen we praktisch samen in mijn huis en is hij nooit meer in zijn woning.

Goed; toen ik gisteren op werk was kreeg ik constant berichtjes met; waar ligt dit schoonmaak middel, waar is de afvalpas etc. Ik kwam 's avonds thuis in een huis dat van beneden tot zolder volledig schoongemaakt was. En dan echt ALLES incl keukenkastjes binnenkant, buitenkant en bovenop. Hij is er de hele dag druk mee geweest :smiling_face_with_three_hearts:

Nu lijkt het alsof ik in een zwijnenstal woonde maar dat is niet zo hoor :sweat_smile: het was netjes maar niet brandschoon. Ik werk gemiddeld 60 uur per week, heb 2 paarden, loop in een intensief revalidatietraject en ben net herstellend van corona. Ik heb dus de afgelopen tijd geen prio gegeven aan mijn huishouden.

Ik denk dat ik deze maar hou :smiling_face_with_three_hearts:.

Vanmorgen wel de deur uitgegaan na 4 outfit wissels die nu allemaal nog in mijn inloopkast op de grond liggen. Hij zal me wel vervloeken. maar ik had haast joeeeee :stuck_out_tongue_winking_eye:

35 likes

image

30 likes

Uit zijn auto?? Ouwe gek wtf

1 like

Ik heb me net voor het eerst sinds ik bij dit bedrijf werk ziekgemeld omdat ik vorige week gevaccineerd ben en ik heb al de hele week niets gedaan. Lukt gewoon niet. Mn hoofd is wol. :cry: Maar ik voel me nu dus wel een oplichter omdat ik me heb ziekgemeld zonder dat ik echt ziek ben.

4 likes

Omdat je geen koorst hebt of geen griep hebt betekend niet dat je arbeidsongeschikt bent. Gewoon lekker bijkomen hoor! Heel veel mensen hebben last van hun vaccinatie, je bent vast niet de enige in de organisatie

6 likes

Je zegt dat het je niet lukt om iets gedaan te krijgen en dat je hoofd wol is. Lijkt me toch echt een prima reden om je ziek te melden. Je collega’s/ werkgever hebben er ook niks aan als jij alleen maar naar je werk kan staren en niks gedaan krijgt. Niet schuldig voelen en ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

3 likes

@Perzikjes Ik weet dat het zo is, denk dat ik het gewoon nog even van iemand anders moest horen ter bevestiging. :sweat_smile:

2 likes

lekker languit en ik hoop dat je snel opknapt!

1 like

Was om half 7 al klaarwakker. Toch nu pas aangekleed en beneden. Ik faal in t leven.

Hoevaak ik irritaties heb door het foutief gebruik van smileys door mijn moeder… zo irritant

4 likes

nee hoor, ik zit nog steeds in pyjama. net nog een uur in bed gelegen!
fuck the pressure.

1 like

Uh ik zou wel een melding maken, misschien hebben ze wel iemand al op het oog die dat daar vaker doet. Heel naar om mee te maken lijkt me :heart:

3 likes

Hahaha ja ik denk ook altijd aan deze

Mijn ouders gebruiken voor de zekerheid gewoon altijd 20 emoji’S. Zo zeg maar: “hee wat leuk :+1:t3::scream::smirk::heart_eyes::star_struck::yum::upside_down_face::tada::dancer:

10 likes

Alleen maar gezellig nieuws vandaag, jeetje mina kon er dan werkelijk niks vrolijks vanaf?

8 likes

Ik ookkk en ben nu echt aan het aftellen. Ben bang dat de middag voorbij kruipt maargoed bijna vakantie!

2 likes

Krijg een kaart van werk: Happy Birthday!

Maar zes dagen te laat, valt me nog mee. Beschrijft wel weer precies hoe mijn werk is. Te laat.

6 likes

Niet iedereen heeft daar behoefte aan natuurlijk, maar zou je niet alleen kunnen gaan?

3 likes

Ik mis alleen nog een bericht over die 49,5 graden in Canada dan is de hel echt losgebroken.

@Branko Je kan hier niets aan doen, rust lekker uit. Mij lukt het ook niet en als ik niet de kantjes er een beetje van af kan lopen omdat ik wegga, had ik precies hetzelfde gedaan. :kissing_heart:

3 likes

Ik ga nu een tiktok proberen te maken… God sta me bij.

20 likes

Ik heb een jurk gevonden voor mijn bruiloft (over een jaar pas, lol) en ik ben echt verliefd op mezelf in die jurk :fire::heart_eyes: Dat is het gevoel waar ik naar zocht.

73 likes