Wat je even kwijt wil #53

Hahaha doet me denken aan al mijn luxe Simshuizen waar ik liften in propte :joy:

6 likes

Jullie moeders gebruiken verkeerde emoji’s. Mijn zit op tiktok en post playbackfilmpjes van gospel muziek om iedereen een goeie dag te wensen :tired_face:

68 likes

Ik heb voor het eerst op zo’n goscooter gereden maar denk dat het ook maar de laatste keer is :joy:

Ik kreeg hem eerst niet van de standaard af en toen ik klaar was lukte het niet om hem er weer op te krijgen
En ik drukte steeds op toeter als ik richting wilde aangeven hahaha oeps

11 likes

Het halve aanrecht staat al 3 (nee kut ik ging tellen en het zijn er 4) dagen vol met afwas, pfff nu toch echt maar aan geloven

1 like

Mijn moeder heeft het cadeau wat ik voor haar heb gekocht voor Moederdag, verkocht op marktplaats :slight_smile:

25 likes

Vandaag is niet mijn dag. Ik had gisteren een halve dag vrij en heb de middag en avond doorgebracht in een andere stad samen met mijn zus, heerlijk! Vanmorgen had ik al wat minder motivatie voor werk want gisteren voelde als vakantie, maar nu vanmiddag is het helemaal dramatisch want ik voel me niet helemaal fit en ik kon mijn huis opeens niet meer in omdat het slot van de deur kapot is. Gelukkig met wat hulp van de buren weer naar binnen gekomen, ik had letterlijk niks bij me behalve mijn huissleutels, en meteen een monteur gebeld, maar nu is mijn laatste restje concentratie helemaal weg. Ik kan ook niet even buiten een rondje gaan lopen want dan weet ik niet of ik mijn huis weer in kan dus ik zit eigenlijk vast in huis tot morgenochtend en hopelijk kan de monteur het dan meteen maken. Ondertussen heb ik wel een stagiaire een motiverende mail gestuurd want die had blijkbaar ook moeite om productief te zijn, misschien moet ik het mailtje ook naar mezelf sturen en zien of ik nog wat nuttigs kan doen vandaag :thinking:

4 likes

Stuur haar een tikkie

6 likes

Dit is precies de reden dat ik nooit in m’n eentje op zo’n ding ben gaan rijden. Ik zag mezelf al helemaal stuntelen met die standaard en die zware scooter, ergens wel fijn om de bevestiging te lezen dat dat geen irreĆ«le angst was.

1 like

Mijn hoofd: even naar de stad, iemand bezoeken en sociaal doen
Mijn lichaam: hou je rustig, kalm en stil :roll_eyes:

Pfff ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb echt enorm veel last van mijn holtes vandaag terwijl de hooikoortsradar slechts oranje kleurt (en geen rood of paars, de hogere niveaus). Echt vervelend. Ik ben ook enorm vermoeid dus ik krijg weinig werk gedaan.

Nee zeker geen irreĆ«le angst hahaha je hebt echt oefening nodig om dat ding weer op de standaard te krijgen, ben nog verbaasd dat het uiteindelijk wel is gelukt. Het rijden was verder wel heel chill dus een beetje jammer dat die standaard nou weer zo’n gedoe is

1 like

Heb het al de hele week over uiteenlopende onderwerpen met collega’s. Gister waren het oa honden, vandaag overleden ouders. :sweat_smile:

Also: zometeen friet halen bij de overburen. Laatste keer in december gedaan en nu al zin. Voel me alleen wel altijd ongemakkelijk bij een frietzaak :grimacing: overburen is de frietzaak trouwens (1 van de dan).

Hahah zo grappig al die berichten over oude mensen en gebruik van emojis

1 like

Dit is wel mooi nieuws:

12 likes

Tikkie beschrijving ā€œje krijgt nooit meer een cadeauā€ :eyes:

8 likes

Of ā€˜jij je huis leeg, ik m’n geld terug’ :joy:

2 likes

ā€œik zie je bij de rijdende rechterā€

7 likes

Love it :joy:

1 like

Het koffieapparaat op werk is stuk en er komt nu dus echt steeds een mini beetje koffie uit als je die optie aanklikt. Nu ben ik dus een hele slappe cappuccino aan het drinken voordat ik aan het werk ga. Ik wil gewoon koffie :sob:

3 likes

Als je in een stad woont waar ze ook Felyx hebben dan kun je die ook pakken! De Fleyx hier in de stad hebben een gewoon fietsenstandaard, niet zo’n scooterding, echt chill. Het parkeergebied van go sharing is bij mij wel groter en voor een Felyx moet ik een kwartier lopen . 🄲

1 like