Wat je even kwijt wil #53

Haha dit is wel echt peak Californië hoor :joy:

Ik zit zo vast in mn loserige leven en zie gewoon nul mogelijkheid eruit te komen en vind t even zo kut.

2 likes

Oh zo ben ik soms. Heel irritant I know :cry:

Er komt morgenvroeg een monteur langs en ik kan me daar nu al druk om maken. Waarom is dat altijd zo ongemakkelijk.

5 likes

Zo’n haat daaraan. Gelukkig zorgt 1 van mijn katten meestal voor een wat meer ontspannen sfeer. Die komt meestal even ‘helpen’ met de klus. :sweat_smile:

5 likes

Deur opendoen, ruimte wijzen waar die moet zijn, vragen of ie wat wil drinken en dat ie een gil moet geven als er wat is en verder z’n ding laten doen. Het is echt niet zo moeilijk! En dan ga jij gewoon ergens anders chillen.

6 likes

Als je elke training weer sneller word (ondanks dat darmen vandaag niet meewerkte, maar shit happens :sweat_smile:). :running_woman:
Ik begin me echt ‘‘terug’’ te voelen fysiek. Zo fijn.
En nieuwe hardloopschoenen ‘‘verdiend’’ want 5 maanden after operatie en ik sta nog. :relaxed:

43 likes

Goed bezig <3.

1 like

Ik ben Frank Visser aan het kijken. Mensen klagen over een haan bij de buren (wat mij betreft terecht). Wat een types joh😂

4 likes

Blugh, ik heb weer eens een serie uit gekeken (Ginny & Georgia) waardoor ik weer in een gat val

2 likes

Nou, ik zit hier heerlijk met ginger ale, chippies en sudoku een podcast te luisteren. Een voorschotje op mijn burgerbestaan!

30 likes

Ga ik een keer met de trein staat mijn aansluiting aan de overkant ipv op het perron waar ik gewend ben dat die staat. Nu moet ik 1 uur wachten.

Oh wat een stomme mensen. Blij dat ze ongelijk kregen.

1 like

Love het woord chippies

2 likes

Vandaag eindelijk mijn beste vriendin na bijna 2 jaar weer gezien! Was zoooo fijn! Heb haar ondanks COVID toch geknuffeld want dat moest gewoon.

11 likes

Het is een oude aflevering, maar staat me iets van bij dat die eisers zijn verhuisd na de uitspraak?

1 like

Anneke’s zoetwaren verkoopt lekkere snoepjes maar je moet dan wel een rem hebben. Zo misselijk nu :weary:. Ben blij als al het snoep op is (na het weekend waarschijnlijk)

3 likes

Ik heb zoveel heimwee. In april 2020 van Friesland naar Limburg verhuisd. Door Corona heb ik weinig mensen kunnen zien, nog niks kunnen opbouwen en zoals geheel Nederland zat ik thuis. Daarnaast sportte ik kort in een groep, maar ja ook Corona en nu heb ik een langdurige blessure. Ik studeerde nog en was dus heel veel alleen. M’n vriend moest gewoon naar z’n werk. Friesland is echt niet het einde van de wereld, maar kan het nu niet anders zien. Ik ben aangenomen bij een organisatie, dus ik hoop op leuke collega’s. Ik ben nu op het punt dat ik het nog een halfjaar de kans wil geven en als het gevoel dan nog steeds zo erg aanwezig is, dan ga ik terug naar het noorden. Zo dit lucht op.

29 likes

Blijkbaar toch meer vermoeid dan ik dacht gisteravond en gewoon met kleren en al in bed in slaap gevallen. Lichten in het huis nog aan :sweat_smile: Nu thee gezet. Een boekje lezen en terug naar bed :upside_down_face:

3 likes

Ik zou vroeg beginnen vandaag.
Inmiddels zit ik al 55 minuten te bedenken of ik ga douchen.

8 likes