Wat je even kwijt wil #53

Ik heb ook veel last de afgelopen week, zere huilogen. Denk dat er weer iets anders is gaan bloeien ofzo

Ik heb vanavond een etentje in een beetje chique restaurant en er is een dress code en er staat bij ā€œgeen Birkenstocksā€ Pardon!! Die kunnen altijd :unamused:

6 likes

Even als antwoord op mijzelf maar behalve bolussen en gevulde bolussen heb ik ook nog een bolus cookie gekocht. Zonder bolus overload geen dagje Zeeland gehad :biggrin:

18 likes

Ugh, bolussen, zo lekker… Gaan op het boodschappenlijstje.

3 likes

Ik word knettergek van vliegen die door de kiepraampjes in huis komen en vervolgens door de gordijnen de uitgang niet meer vinden. De hele dag door word ik geteisterd door dat kutgeluid van die zoemende beestjes.

2 likes

Vliegen zijn echt strontvervelend :expressionless:

2 likes

Vrienden hebben vanavond een feestje waar ik niet bij ga zijn omdat er in onze kringen veel besmettingen zijn. Ik voel me echt stom dat ik vanavond dus alleen ga zijn, terwijl zij het gezellig hebben. Maar ik kan het ook niet naar mezelf verantwoorden om zo’n groot risico te nemen nu.
Ik heb ook heel veel coronastress nu. Deze gebeurtenissen triggeren mijn trauma aaaaahh. Dan wil je juist samen zijn met vertrouwde mensen, maar dat kan nu niet.

10 likes

Vind het noujuist heel sterk van je dat je voor jezelf kiest en bij je eigen grenzen en principes blijft, helemaal niet stom!
Wat lekkere hapjes/drankjes halen voor jezelf en een leuke film of serie uitzoeken misschien, zodat je er voor jezelf een klein feestje van maakt?

19 likes

Wat fijn en snel zeg! Ik heb m’n uitslag helaas nog niet, hopelijk morgen

Heb een lashlift laten doen en gelijk mijn wimpers laten verfen.
Zo mooi geworden :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Hahaha wat erg. Doet mijn denken aan in Florida met mijn opa en oma naar de yacht club, maar daar mocht je niet met korte broek (slippers ook niet). Mijn opa moest toen een keer in het cafƩ blijven, want mocht het restaurant niet in met korte broek. Echt achterlijk. Ze gingen overigens mee met vrienden van hun, dus was sowieso niet hun idee of dat ze zelf een jacht hadden ofzo

1 like

Jaa, ik ga denk ik even cola halen en wat lekkers en mezelf de ā€˜liefdesverdriettreatment’ geven

7 likes

Voor de tweede keer deze week bij gorillas besteld :joy::gorilla: alles besteld om zelf pizza te maken, en goedkoper uit dan pizza bestellen. Nouja, niet veel, want mochi ijs…

1 like

Ik ben echt allergisch voor zulk soort restaurants maar helaas houdt mijn schoonfamilie van lekker fancy. Echt janken ook want ze hebben bijna niks vegetarisch in zulke restaurants. Maar ik ken inderdaad de standaard regels zoals geen teenslippers, geen korte broek voor mannen etc. Maar geen Birkenstocks heb ik niet eerder gehoord! Ik heb ook gewoon Birkenstocks met bandjes en dus geen slipper model, mogen die dan ook niet? Het is maar waar je je druk om kan maken 🄲

Nee en waarschijnlijk van die hakken met alleen veters waarin je nog meer (uitpuilende) teen ziet mogen wel.

Ik heb echt een life hack voor m’n ice matcha lattes ontdekt, namelijk matcha thee invriezen in een ijsblokjesvorm en dat in je matcha latte doen in plaats van normale ijsblokjes. Omg nooit meer waterige ice matcha lattes

5 likes

Ik probeerde de vlieg nog te helpen door het grote raam wijd open te zetten maar dat arme ding begreep het nog steeds niet. Toen klopt ik op het gordijn, sloeg ik hem per ongeluk dood :frowning: oeps, moge hij rusten in vrede :sweat_smile:

Jaaaaa! Weer eens wat anders dan een erfgrens

3 likes

The hills are aliiiive with the sound of musiiiiic

2 likes

Ik verveel mij echt de vinkentering.

4 likes