Kennen jullie het soort persoon die het nooit ‘gewoon’ eens met iets kan zijn?
Dan zegt die persoon ‘Bloemen zijn mooi’. Dan antwoord je “Ja, mooie kleuren en geuren”, waarop die persoon dan reageert met “Ja, maarja niet alle kleuren zijn heel mooi, en sommigen stinken”
En dan reageer je daar weer op van “Tja, daar heb je gelijk in…” en dan weet die persoon alsnog met een soort raar antwoord te komen om toch nog even iets er tegenin te brengen.
Zo vermoeiend.
Haha, als het mij te lang duurt sla ik ze sowieso dood
Sommige planten zijn echt te veeleisend.
Sla je die planten ook dood?
Wie heeft ooit bedacht dat onkruid onkruid is, en dus lelijk is.
Dit vraag ik mij zó vaak af!
Mijn buurvrouw.
Nee, die verdrink ik gewoon.
@Hejira je beschrijft exact mijn vader. Heel vermoeiend idd Soms zeg ik dan gewoon: ‘weetje, je hebt helemaal gelijk joh’ en dan is het stil
Als je dan geluk hebt gaan ze ook nog uitleggen waarom ze gelijk hebben want ze willen wel zeker weten dat je dat snapt
Haha dit is wel echt peak Californië hoor
Ik zit zo vast in mn loserige leven en zie gewoon nul mogelijkheid eruit te komen en vind t even zo kut.
Oh zo ben ik soms. Heel irritant I know
Er komt morgenvroeg een monteur langs en ik kan me daar nu al druk om maken. Waarom is dat altijd zo ongemakkelijk.
Zo’n haat daaraan. Gelukkig zorgt 1 van mijn katten meestal voor een wat meer ontspannen sfeer. Die komt meestal even ‘helpen’ met de klus.
Deur opendoen, ruimte wijzen waar die moet zijn, vragen of ie wat wil drinken en dat ie een gil moet geven als er wat is en verder z’n ding laten doen. Het is echt niet zo moeilijk! En dan ga jij gewoon ergens anders chillen.
Als je elke training weer sneller word (ondanks dat darmen vandaag niet meewerkte, maar shit happens ).
Ik begin me echt ‘‘terug’’ te voelen fysiek. Zo fijn.
En nieuwe hardloopschoenen ‘‘verdiend’’ want 5 maanden after operatie en ik sta nog.
Goed bezig <3.
Ik ben Frank Visser aan het kijken. Mensen klagen over een haan bij de buren (wat mij betreft terecht). Wat een types joh😂
Blugh, ik heb weer eens een serie uit gekeken (Ginny & Georgia) waardoor ik weer in een gat val
Nou, ik zit hier heerlijk met ginger ale, chippies en sudoku een podcast te luisteren. Een voorschotje op mijn burgerbestaan!