Ga ik een keer met de trein staat mijn aansluiting aan de overkant ipv op het perron waar ik gewend ben dat die staat. Nu moet ik 1 uur wachten.
Oh wat een stomme mensen. Blij dat ze ongelijk kregen.
Love het woord chippies
Vandaag eindelijk mijn beste vriendin na bijna 2 jaar weer gezien! Was zoooo fijn! Heb haar ondanks COVID toch geknuffeld want dat moest gewoon.
Het is een oude aflevering, maar staat me iets van bij dat die eisers zijn verhuisd na de uitspraak?
Annekeās zoetwaren verkoopt lekkere snoepjes maar je moet dan wel een rem hebben. Zo misselijk nu . Ben blij als al het snoep op is (na het weekend waarschijnlijk)
Ik heb zoveel heimwee. In april 2020 van Friesland naar Limburg verhuisd. Door Corona heb ik weinig mensen kunnen zien, nog niks kunnen opbouwen en zoals geheel Nederland zat ik thuis. Daarnaast sportte ik kort in een groep, maar ja ook Corona en nu heb ik een langdurige blessure. Ik studeerde nog en was dus heel veel alleen. Mān vriend moest gewoon naar zān werk. Friesland is echt niet het einde van de wereld, maar kan het nu niet anders zien. Ik ben aangenomen bij een organisatie, dus ik hoop op leuke collegaās. Ik ben nu op het punt dat ik het nog een halfjaar de kans wil geven en als het gevoel dan nog steeds zo erg aanwezig is, dan ga ik terug naar het noorden. Zo dit lucht op.
Blijkbaar toch meer vermoeid dan ik dacht gisteravond en gewoon met kleren en al in bed in slaap gevallen. Lichten in het huis nog aan Nu thee gezet. Een boekje lezen en terug naar bed
Ik zou vroeg beginnen vandaag.
Inmiddels zit ik al 55 minuten te bedenken of ik ga douchen.
Uuuugghhh ik moet zo nasr de tandarts en ik ben echt mega zenuwachtig en heb al 3 keer gepoept daarom.
Ik vier dit weekend voor het eerst in jaaaaaaren mijn verjaardag, morgenavond voor een paar vriendinnen en ik heb al boodschappen gedaan. Appt een van hen net dat ze moet afzeggen ivm Corona, helemaal logisch dus goed dat ze afzegt, en zij hebben elkaar onderling nog gezien deze week dus iedereen moet in quarantaine, maar nu zit ik met heel veel kaasjes en toastjes enzo. Echt zo vervelend dat ik zo meteen met brie en morgen met taart moet ontbijten.
Ahh wat jammer dat het nu niet door kan gaan! Wel logisch, maar toch jammer
Ik heb ongeveer 3 uur geslapen vannacht, omdat ik een loopneus had die niet te stoppen was. Ben om 6 uur maar gaan douchen, want kon toen helemaal niet meer in slaap komen. Ik moet straks werken van 12 tot 20, met een kapotte koffiemachine en een defecte kassa. Ik ga straks maar even hele sterke koffie zetten voordat ik naar mijn werk ga, anders gaat dit erg mis
Ik wou nog aanbieden om te helpen met opeten, maar who are we kidding: een kaasplank voor 4 voor jezelf hebben is de droom.
Je had een loopneus die niet wou stoppen, maar je gaat gewoon werken?
Is wellicht testen niet een betere optie?
Ik heb erg veel last van hooikoorts omdat er veel gras gemaaid wordt in mijn woonomgeving, vandaar de loopneus. Als ik andere corona gerelateerde klachten erbij krijg ga ik mij uiteraard laten testen.
Nouja dan maken we er toch bring your own kaasplank van
Ik ga zo weer shoppen en bedacht mij net op tijd dat ik nog allemaal cadeaubonnen heb van de Bijenkorf en Hema dus hopelijk ook daarmee shoppen
God ik wilde gezondere koekjes bakken, 15⬠aan ingrediënten verder. It better be good.