Vandaag is er werkoverleg over de planning met kerst en oud&nieuw, ik kan er helaas niet bijzijn maar ik ga dadelijk mailen of ik niet gewoon alle dagen mag werken met kerst . Vind kerst altijd zo’n gedoe (door familie die ver weg woont en die allemaal evenveel aandacht willen).
Niet om de coronapolitie uit te hangen maar de deltavariant uit zich heel erg mild, vooral door een loopneus (en keelpijn). Ik zou me toch laten testen, en zeker een sneltestje doen nu.
Ik wilde zeggen dat ik het altijd zo vervelend vind als je niet bij zulke gesprekken kunt zijn, omdat je dan vaak de Sjaak bent en alle dagen moet werken. Maar als je dat juist fijn vindt, zullen je collega’s vast blij met je zijn!
Ik wil een kaart sturen naar een vriendin, voor de sterfdag van haar vader.
Dus ik ging zoeken naar een mooie tekst voor op de kaart. Zit ik nu helemaal huilend achter mijn computer. Ik vind het zo erg voor haar dat ze haar vader moet missen.
Ik ben altijd al snel emotioneel, maar hormonen maken het nog veel erger pfffff
Mijn pakketje uit het buitenland ligt al sinds begin juni bij PostNL en ik moest een maand wachten tot ze een onderzoek kunnen instellen, bel ik net om te vragen of ze een onderzoek kunnen instellen, ligt mijn pakketje nu blijkbaar opnieuw bij de douane. Wat een chaos. Beter krijg ik z.s.m. een mail van de interne afdeling, want ik ben er wel klaar mee. Klote is dat het product dat ik heb besteld niet meer leverbaar is.
Hahaha ja, ik vind het juist vervelend dat ik er niet bij ben omdat ik een beetje wil doorduwen dat ik alle kerstdagen wil werken .
Ik had nog een sneltest in huis, dus daar ben ik nu op aan het wachten
Waaroooom is het altijd zo plakkerig warm bij de tandarts
Ik dacht dat een zelftest niet zo betrouwbaar was als je al klachten hebt?
Het is wel echt kut als je nu hooikoorts hebt, ik heb me ook al een paar keer laten testen omdat je het toch zeker wilt weten.
Ja maar met hooikoorts heb ik in principe altijd klachten, dus zou ik bij elke nies of loopneus naar de ggd moeten, dat is niet te doen.
Maar heb je geen medicijnen dan? Heb zelf namelijk ook hooikoorts (gelukkig niet het hele jaar door) en daarvoor neem ik dan medicijnen. Mocht ik toch klachten krijgen, dan laat ik me wel even testen.
Was naar Arnhem weer naar de markt, waar de stoffen kramen staan. Niks gevonden. De kraam waar ik zelfde soort stof wilde halen als de naaiwinkel, die kraam was er dus niet. Wilde puur weten of het bij die kraam goedkoper zou zijn dan de naaiwinkel want volgens mij wordt ik daar genaaid (pun intended)
Dusss ja binnen een uur weer naar huis want de rest van de winkels was ook niks aan. H&M Plus en Zizzi zijn weg uit Arnhem, dus ik heb er dan niks meer te zoeken ook.
Aangezien ik zo snel terug ben ga ik met een uurtje maar sporten
Kan ik de rest van de dag als een op de bank liggen
Ja ik heb medicijnen, heb op dit moment ook bijna geen loopneus meer, dus het werkt wel Meestal heb ik 's nachts het meeste last van mijn hooikoorts klachten, omdat mijn medicijn dan bijna uitgewerkt is.
Sneltest is negatief trouwens
Ik ga zo naar een vriendin die altijd lekkere turkse hapjes in huis heeft
Ik zocht net op Google maps waar ik moet zijn. Ik dacht oke fancy straat met herenhuizen. Ik zoom in op het specifieke huisnummer en ik zie dat er allemaal piemels met stoepkrijt op de muur zijn getekent lol.
Hahahaha zo kut want stoepkrijt krijg je super moeilijk van muren af
Haha ja ik ben ook echt benieuwd of het er nog zit als ik er ben!
Medicijnen gebruiken betekent toch niet dat je helemaal geen last meer hebt van hooikoorts?
Ik gebruik het hele jaar medicijnen maar in sommige periodes gaan de klachten daar gewoon doorheen.
Niet per definitie nee, dat klopt. Ik heb soms ook nog klachten naast de medicijnen. Maar ik hoor ook vaak mensen klagen over hooikoorts die dan geen medicijnen nemen.
Daarom zeg ik ook dat het een lastige periode is nu met corona om hooikoorts te hebben, omdat je bijna 100% zeker weet dat je hooikoorts hebt, maar wat nou als het toch corona is?
Wat lief van je dat je je vriendin een kaartje stuurt