Wat je even kwijt wil #53

Kut ik had blijkbaar in de stad afgesproken ipv bij vriendin thuis hahaha. Daar gaan mn turkse hapjes

3 likes

ik heb echt de hele dag dit liedje in mijn hoofd.

Bedankt, TikTac

3 likes

De reactie smileys in mn droom vanochtend waren toch leuker :joy:

Ik zit met mijn moeder op terras te lunchen en achter ons zitten twee vrouwen. Hoor ik de een aan de ander vragen; en hoe was het met Jeroen? Is het een beetje een leuke man?

Hahah moest bijna hard op lachen. Gelukkig voor die vrouw was Jeroen niet zo en ging ze niet meer afspreken.

25 likes

Al de 2e keer in korte tijd dat de buschauffeur de bus ergens parkeert waar het niet handig is om uit te stappen omdat hij vergeet dat ik er nog in zat :pleading_face:

Ben kennelijk in het echt ook een ninja

7 likes

:orange_heart: Lief dat je wat stuurt.

Ja hoor ik heb 1 seconde de buitendeur open en meteen 4 vieze zoemende strontvliegen binnen :mad:
Mijn vader ook doodleuk: ja die beesten waren ooit maden he en zitten graag op lijken, wonden en stront enzo en nu op je komkommer en jouw arm hahahahiehaho
Thanks man.

5 likes

Toen ik 6 was heb ik een allergische reactie gehad op amoxicilline, dus dat gaf ik net ook aan bij binnenkomst van de vaccinatie locatie. Moest ik langs de medische balie en is de wachttijd voor mij 30 min :sweat_smile: Heel goed dat het zo gaat, maar ik zit nu alles wat ik voel te overdenken

7 likes

Hier ook meteen alweer tig vliegen binnen. En mijn katten kijken ernaar en doen niets.

1 like

Had geen zin om mijn haar te blonderen, maar het is nu wel eindelijk roze. love it.

1 like

Dus mijn zoektocht naar een huisgenoot is eindelijk voorbij! Heb allerlei meisjes laten komen en dan toevallig 1 kerel met toevallig dezelfde naam als mijn ex (ook op dezelfde specifieke manier geschreven) en natuurlijk klikte het allerbeste met die kerel. Voelt heel raar om zo’n negatieve associatie met die naam te hebben en die naam binnenkort weer dagelijks in m’n leven te zien verschijnen :sweat_smile: maar ben heel blij want we zitten op dezelfde lijn!

32 likes

Ik moet over 15 minuten nog wat doen en ik ben ontzettend zenuwachtig en eigenlijk gewoon op. :cry:

3 likes

Ik heb normaal helemaal geen issue met insecten, behalve muggen vind ik ze zelfs leuk, maar ik ben nu echt helemaal kriebelig over m’n hele lijf. Ik wou net iets uit m’n fietstas pakken dus ik stak blind m’n hand in die tas, voel ik iets best wel pijnlijk in m’n vinger prikken. Ik kijken, heb ik vol in een of andere harige prikrups gezeten die in m’n fietstas aan het bivakkeren was :confounded: Ik heb geen eikenbomen in de buurt dus het zal in ieder geval geen eikenprocessierups geweest zijn maar ik vind het helemaaal niet relaxed hahaha

2 likes

Ik ben echt zo schandalig verwend door mijn ouders (nou ja door mijn moeder, mijn vader heeft vaak geen idee wat ik heb gekregen :joy:) En zelf nog van mijn cadeaubonnen + geld er bij een super mooie zonnebril gekocht :sunglasses: + een te leuk kraamcadeau dus ik ben helemaal blij :grin:

20 likes

Haha, mijn vriend is gaan sporten met een vriend uit Estland, komen ze net terug, vraag ik voor de grap of ze ook wat te drinken willen, thee, water, wodka? Nu zitten ze beiden aan de wodka :joy: Maar ook een espresso martini voor mij, dus top :+1:

21 likes

Had net de kutste bezorgervaring ooit van de mediamarkt, zo onbeleefd en totaal niet wat we hadden afgesproken (en voor betaald) en daarna werd het nog erger bij de telefonische klantenservice :rage::weary: Ga nu maar naar de mcdonalds om m’n frustratie weg te vreten

2 likes

Ik lig al voor de vijfde dag ziek op de bank met caroon en weet van gekte niet meer wat ik moet. Ik heb nog nooit zo veel Eigen Huis & Tuin, De Grote Verbouwing en Droomhuis op het Platteland gekeken als de afgelopen dagen. Krijg flashbacks naar vroeger, dat je ziek thuisbleef van school en er alleen Teletubbies of Tell Sell op TV was.

12 likes

Sterkte! Er is overdag ook vaak below deck op een of ander kanaal. Past ook lekker in dat gat van: ik wil wel wat kijken maar welk jaar is het en wie ben ik eigenlijk?

1 like

Wat cool! En ik ben ook wel benieuwd naar die recepten, wil je ze hier delen?

4 uur voor gereisd maar heb weer een kek kapseltje :tipping_hand_woman: Ben lekker expres voor de triangle look gegaan, love it

8 likes