Ik kijk seizoen 2 van de Britse Glow Up, ik wil NU mijn haren net zo rood als Stacey Dooley.
Never gonna gappen, maar leuk om even te dromen
Ik kijk seizoen 2 van de Britse Glow Up, ik wil NU mijn haren net zo rood als Stacey Dooley.
Never gonna gappen, maar leuk om even te dromen
Bubble tea is echt gods geschenk aan mij.
Ik zag trouwens dat er ineens ewn Dunkin in Arnhem zat. Ben ik met pijn in mn hart voorbij gelopen.
You made my day! Zo’n heerlijk programma. Wist niet dat er nieuw seizoen was.
Heb je geen streamingdienst?
Ik zou ook doorflippen als ik 5 dagen naar eigen huis en tuin moet kijken.
Beterschap!
Ik heb 2 maand vakantie en had zoveel plannen zoals boeken en tijdschriften lezen, werken in de tuin, leren vlechten, beetje creatieve dingen die ik nog wou doen,… We zijn nu 1,5 week ver en ik doe zowat niks? Ik verveel me maar vind niet de motivatie om iets ‘nuttigs’ te doen. Ik dwaal wat rond in huis, ga eens naar de winkels om daar wat rond te kijken,… er zijn wel momenten die ingevuld zijn met afspreken met familie en vrienden. Maar de momenten dat ik alleen ben heb ik het lastig. Ik woon pas sinds dit jaar niet meer bij mijn ouders, mijn moeder werkt niet en mijn broer woonde ook nog thuis, ik was dus nooit echt alleen. Iemand die dit herkent?
Dankje! Heb veel wel in huis, ga ze zeker een keer maken.
Ik voelde me de afgelopen dagen een beetje meh (ik zit ook midden in mijn stopweek) en toen kwam ik er gisteren achter dat de hele trilogie van Sissi op youtube staat. Ik was helemaal niet van plan om alle delen te kijken (die kijk ik om de zoveel jaar al met kerst sinds ik klein ben), maar blijkbaar had ik het nodig lol. En nu wil ik graag wandelen in Ischl en omringt worden door bergen.
Ik had vanmiddag een client waar ik mega tegenop zag, kan ontzettend lastig zijn, kan hem vaak niet eens onderbreken, moet hem steeds kaderen, etc. Mijn vriend had voor de mental support een gespreksbingo gemaakt. De cliënt had 13/25 woorden genoemd maakte het gesprek zeker leuker. Nee de cliënt wist er niet van.
Oke die lays KFC chips smaakt naar laffe bolognese chips.
Is dat zooooo pienjoooo?
Ja dat vond ik dus ook!!!
Ik geef het een zeventje.
Elke keer als ik de 30 dagen challenge yoga met Adriene (op YouTube) begin krijg ik ergens last van. Niet door de oefeningen maar lijkt wel of het cursed is ofzo. Vorige keer toen ik net begon heb ik mijn enkelbanden gescheurd en kon ik 2 weken niet lopen.
Nu dacht ik gisteren, ik ga het weer elke dag doen, word ik vandaag wakker en heb ik ‘s nachts een spier in mijn schouder verrekt ofzo maar zo erg dat ik zoveel pijn heb met staan of zitten dat ik alleen kan liggen
Voor mijn eigen veiligheid ga ik geen yoga met adriene meer doen
Misschien proberen met een lekker saussie
Ik twijfel of ik nu pizza ga eten of morgen…
Er is in mijn straat een illegale collecte van een or andere ‘stichting’, ik wilde melden bij de gemeente maar dat kan alleen tijdens kantooruren. Kan je dit nog ergens anders melden?
Beide
Ja op geefgerust.nl kun je eerst checken of het daadwerkelijk niet toegestaan is en daarna melden
Had een €20 Ubereats kortingcode en nu heb ik bijna gratis McD
Nee! Het enige addertje is dat die 20 euro korting alleen op het eten geldt en je de servicekosten (1,50) en bezorgkosten (2,95) zelf moet betalen. Was in totaal maar €5,50 kwijt.