Wat je even kwijt wil #53

Je hebt me volledig geïnspireerd en er komen nu veggie mckrokets mijn kant op :partying_face:

4 likes

Er kwam dus gister iemand aan mijn moeders deur om iets te verkopen, een schoonmaakdienst ofzo. Maakt hij een vieze seksuele opmerking naar haar toen ze het een paar x afwees (wil je een tollie in je goof). Zo erg. Maar mijn ma besefte dat pas toen de deur al dicht was en weet niet meer welk bedrijf en ook niet de naam van die jongen etc. Zij is een beetje van ‘laat het gewoon gaan’. Maar ik wil er wel wat mee want kan echt niet. Alleen beetje lastig als ze niet zeker weet wie en wat :weary:

Helaass niet, mijn ma had ze al gesproken. Heb wel een vermoeden omdat ik in de fb groep van onze wijk heb gezien dat een bepaald bedrijf die dag langs ging, maar ja dus niet 100% zeker en hebben ook geen naam of iets.

Er is een feestje bij mij in de achtertuin met een megafoon en iemand roept de hele tijd: iedereen bij elkaar! Schouder aan schouder! Handjes vast

Wtf💩

5 likes

Ja ze zullen wel denken boeiend morgen gaat alles dicht lekker in quarantaine

2 likes

Graag gedaan!:grin:

Iemand zei dat de cheese crack nog beter is dan de souflesse, dus die ga ik ook zoeken!

1 like

Ik geef de KaaFC een 6,5je.

Ik gun die mensen allemaal een verbrand gehemelte door het eten van een hete kaassouflé.

Het valt me mee dat de verjaardag hiernaast gewoon op een burgerlijke tijdstip is afgelopen.

4 likes

Ik vind die kindle e-reader echt een raar ding. Misschien moet ik nog wennen maar hij is zo klein en sloom.

Ik ben vandaag geslaagd en ik word er een beetje emotioneel van. Ivm fysieke en psychische redenen heb ik nooit de middelbare school af kunnen maken. Ben via het mbo toch naar het hbo gegaan en heb beide opleidingen binnen de geplande tijd gehaald ondanks wat tegenslagen. Had dit ivm mijn gezondheid nooit verwacht. Ga nu dus werken en vind dat echt een ding, gezien ik al die tijd een uitkering had/heb omdat ik echt niet kon werken naast studie. En als de baan door gaat die ik op het oog heb, verdien ik wss net genoeg om de uitkering niet meer nodig te hebben. Doodeng want geen idee of ik dit ga volhouden, ook al is het parttime, maar ben vooral blij dat ik het nu wel kan proberen. Een beetje zoals ‘gezonde’ mensen. Eindelijk geen uitzondering meer. :sob::smiling_face_with_three_hearts:

132 likes

Je mag toch gewoon bier drinken in de NS treinen? Als de catering langs komt hebben ze ook blikjes bier bij zich :smile:

Hoop dat je nog lekker een biertje hebt kunnen drinken en frietjes hebt kunnen eten.

2 likes

Ik werd net wakker gemaakt nadat ik eindelijk sliep, had pijn dus ging niet zo makkelijk. Maar mijn lijf kan dat echt niet aan, ben dan zo kotsmisselijk. Heb dat ook altijd met snachts opstaan voor vakantie ofzo. En is serieus een van de redenen waardoor ik denk dat ik beter geen kinderen kan krijgen.

En nu moet ik van mezelf wakker blijven tot de situatie een eind heeft maar ben moe. Enige voordeel is dat mn pijn minder is. En dat ik pas om 12 hoef te werken. Oh ja en heb als ik snachts wakker word altijd warm. Nou nu gewoon bloedje heet.

1 like

Gefeliciteerd, echt een mooie prestatie :clap::clap:

1 like

Wow, wat supergoed! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een beetje trots op jezelf bent want dat is echt enorm terecht als ik het zo lees :heart:

1 like

Die had ik ook nog in m’n mail. Ben geinspireerd en heb pizza’s besteld voor €1.75

2 likes

Lekker bezig! Echt supergoed :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Woow super fijn!! Maar hoe dan! Ik krijg ze alleen van €10 :scream:

1 like

Ik ben zó boos op mezelf omdat ik gewoon wéér iets kwijtgeraakt bent. Ook al leg ik het gewoon voor mijn fucking neus neer het is gewoon binnen een keer knipperen spoorloos. Waarom moet ik met mijn warhoofd alles kwijtraken, gvvrdmme.

2 likes

Pff, begin die mega heftige dromen/nachtmerries zat te worden. Dit was er eentje waaruit ik half huilend en met hartkloppingen wakker ben geworden :disappointed:

5 likes

Ik ben met mn buurman aan het chillen en we hebben gezoend haha maar toen kwam mn huisgenoot thuis

32 likes