Tips?
Haha echt al het leven is uit me gezogen inmiddels en ik moet dit hele weekend blokken voor een mega examen van 14 credits. Ik gedraag me echt alsof ik weeën heb, misselijkheid wegpuffen
Tips?
Haha echt al het leven is uit me gezogen inmiddels en ik moet dit hele weekend blokken voor een mega examen van 14 credits. Ik gedraag me echt alsof ik weeën heb, misselijkheid wegpuffen
Bouillon en crackers! En gewoon paracetamol slikken zodat je straks geen hoofdpijn krijgt.
Ah zagen net een putter in de achtertuin. Zulke mooie vogeltjes
Begin van het campingweekend met het gezin. Het eerste uitje sinds m’n vader vier weken is overleden. M’n moeder zit voorin in de camper naast m’n vriend die rijdt en ze hebben het erg gezellig. Zo blij dat m’n moeder überhaupt meewilde. Maar ik heb net in 5 minuten op m’n donder gehad dat niet om financiële hulp heb gevraagd en heeft ze al m’n problemen opgelost. Want ze wil mij en m’n vriend geld schenken als wij vertellen hoeveel we nodig hebben om uit de stress te zijn en dan krijgen m’n zusje en haar vriend hetzelfde bedrag. Heb zo hard gehuild, nieuwe herinneringen maken zonder m’n vader maar wow het begint nu al goed. Op naar Zeeland!
Hij appt me nu en ik weet niet wat ik moet doen
Heel veel plezier!
Was de zoen lekker en smaakte het naar meer?? Van het moment gebruik maken en de vibe voortzetten
Als je hem leuk vindt: terugappen Hoe langer je wacht/twijfelt, hoe groter de stap wordt, dus gewoon appen!
Dat soort katers zijn zo kut. Veel water blijven drinken en proberen iets lichts te eten en de dag uitzitten/liggen. En leuke serie kijken ter afleiding.
Morgen is alles beter!
Oh jakkes, dat zijn flinke units Of misschien is het de hoek van de foto. Woon je in een wat groener/bosrijker gebied? Misschien is het idd een soort mini-plaag?
Hier in de stad nergens last van, alleen nachtvlinders, muggen en vliegen.
Ahgw gaat de hond ook op t board?
Heb een postvakantiedipje gaat altijd veel te snel voorbij en nu ben ik weer in matig NL met matig eten en minder vriendelijke mensen
Ik denk dat een van mijn buren jarig is, ik hoorde net een groepje met wat geschreeuw en lawaai een cadeautje de trap op sleuren
Wat super goed En de terug weg gaat je ook lukken! Nu eerst even van je overwinning en de tijd met je ouders genieten
We zijn een weekendje naar Den Haag, en zitten nu in de bus richting het strand. Wat een drukte hier, cultuurshock
Goed bezig! Dan gaat die terugweg zeker lukken
Ja er landden er gister twee op me! Maar liever 100 van deze dan 1 wesp haha. Ik ken dit niet uit vorige jaren
Ik ben even alleen wandelen in het bos en ik zag net een eekhoorn. Ik was even vergeten hoe gelukkiggg ik daarvan word
Man ik heb in maanden niet zo’n kater gehad als vandaag. Zou allemaal dingen willen ondernemen maar de bank en het bed liggen zo lekker
Ik ging samen zwemmen met mijn hond. Zo gelukkig moment is dat