Dat valt je nog vies tegen . Ik dus 2 hapjes van een salade en was er alweer klaar mee. Combinatie van oververmoeid, overprikkeld (door keiharde house muziek de hele avond) en irritatie richting mn tafelpartners. Ik gok, weet het niet precies meer want lekker in mn eigen wereldje gezeten, dat er zon 4 vleesgerechten op tafel hebben gestaan. Het is een concept waarbij je dingen deelt. Maa ik zag op de kaart dat het gemiddelde â deelgerechtâ tussen de 80 en 100 euro kost. Tel daarbij een paar flessen wijn op en je zit er al snel op. Vind het nog steeds te belachelijk voor woorden
Het klinkt echt kut allemaal, maar stonden er geen prijzen op de kaart of zo? En kon je niet gewoon een andere tent zoeken of hoe kwam je er terecht?
Die vriend waar we mee waren eet er minimaal 1 keer per week. Hij hoeft maar te bellen en ze maken plek voor hem. Zo niet mijn cup of tea dit soort tenten en dit gedrag.
Ben wel heel beniewd waar dit dan was?
Omg had hij niet even een heads up kunnen geven over de dresscode en de prijzen ook?
En welk gedrag vertoonde je vriend?
Snap heel goed dat je denkt âblij dat dit voorbij isâ haha
die vriend had ook niet even kunnen bedenken dat niet iedereen 80 Ă 100 euro voor een deelgerecht wil geven. WTF zou hie echt niet mee gediend zijn. Het is niet dat jullie naar een driesterrenzaak gingen en zelfs voor dat staan alle prijzen op de website of zo.
Waaarom vergeet ik altijd vanalles en moet ik 10x op en neer.
Ik had een pakket kunnen afleveren voordat ik naar de supermarkt ging. Maar nee ik sta in de supermarkt en ik denk ik ben iets vergetenâŠ
Je zat in je eigen wereld? Dus totaal niet gepraat met je vriend en zijn vriend?
Waarom ga je dan niet gewoon naar de maccie
Ik ben zeker de enige die hier weer een humble brag in ziet ff casual 1000 aftikken voor 2 happen salade
Nee je bent niet de enige schat ik sta aan je zij!
(Aan je zij of zijde?)
Welk restaurant in Amsterdam was dat?
Ik geloof er geen ene fuck van
Ohh ik zou dit zo zuur vinden. Klinkt echt niet als een restaurant waar je zomaar gaat eten. Wel benieuwd welke t was.
Nouja het ging dus vrij â spontaanâ en die dress code maakte mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Ja het het netjes gevonde ons aan te passen maar moest ergens wel lachen om alle dames in veel te korte jurkjes met veel te hoge hakken en dus pijn in hun voeten de hele avond. Terwijl ik hem heerlijk aan het chillen was op mijn sneakers.
Ja die vriend zit nogal ruim in de slappe was, mag ook wel als je daar wekelijks wil eten. Maar hij gaat daar dan een beetje in mee ofzo laat zich meenemen in dat wereldje van glits en glam. Dat is gewoon niet mijn wereld. Wij hebben echt niks te klagen financieel maar man man man ik hou zo niet van dat pochen
Maar waar was het dan?
THE PEOPLE WANT TO KNOW !!!
Snackbar Rodi
Kan me ook weer niet echt voorstellen dat dit iets is wat iemand zou verzinnen, vind er niks bewonderingswaardig of whatever aan maarja.