Wat je even kwijt wil #53

Maar heeft die rijke vriend die daar wekelijks een paar honderd (of paar duizend?) neerlegt niet voor jullie betaald dan? How rude.

6 likes

Hoo dan heb ik het niet goed beschreven in mijn bericht. Ik heb er niet aan meebetaald die vriend heeft alles betaald. Want ik wilde hier eten dus ik betaal. Ik vind het gewoon te belachelijk voor woorden om zon bedrag uit te geven aan eten. 1000 GR vlees was iets van 100 of 120 euro ofzo. Weet het niet precies.

We hebben gegeten bij mr porter in amsterdam- volgens mij geen Michelin tent voor zover ik weet. En volgens mij hoef je ook geen maanden van te voren te reserveren- not sure.

7 likes

@Perzikjes Als je niet meer weet welk restaurant was, weet je wel de keuken? En in welke buurt?

Edit: Mr Porter dus!

2 likes

Gelukkig

1 like

Hoe fucking veel vlees hebben jullie dan wel niet besteld dat je op 1000 uitkomt.

6 kilo vlees op tafel voor 3 personen.

12 likes

Nouja eerlijk gezegd hadden die dames in korte jurkjes en hakken waarschijnlijk wel een leukere avond dan jij. Je zegt eerder zelf dat je daar totaal zonder plezier hebt gezeten maar dan wel weer “Ik zat er lekker in m’n sneakers te chillen en die andere vrouwen hadden zeker pijnlijke voeten”.

39 likes

Haha nee, dat is hetgeen wat me opviel op de kaart. Zoveel vlees is er niet besteld. vergeet de wijn niet dat telt ook behoorlijk mee op zon rekening.

Bij mij duurde het nog langer en hadden ze helaas niks

2 likes

Ik zie dat Mr. Porter dezelfde eigenaren/betrokken mensen heeft als: Momo, Izakaya en The Duchess. Nu weet ik wel wat voor types daar komen inderdaad. :grimacing:

5 likes

Ooh hier ben ik wel eens geweest en vond de types die daar zaten eigenlijk wel heel gevarieerd??

Was net in de AH en zag dat de hamburgers in de aanbieding waren.
Mijn brein:

29 likes

Que

6 likes

Ja dat zegt niet zoveel hoor heb het idee dat dat niet altijd accuraat is

2 likes

Ja maar wijn!! Die ze met zn 3e ophebben en toen nog naar huis hebben gereden

4 likes

Beetje die influencer vibe heeft het niet?

1 like

Corona heeft ze wel hard geraakt dan als ze nu 100 euro per gerecht zijn

14 likes

Vond echt wel meevallen. Maar ben er ook maar 1 x geweest hoor dus misschien had ik net ‘geluk’ met het type mensen die daar zat. Veel ouderen, wat toeristen ook, paar families.

3 likes

Oh ja net als Lil Kleine die toen wijn van 30 euro bleek te zuipen

3 likes

je hebt ook ene deel 2 van de kaart, waar de vleesgerechten op staan. Ook die is gewoon online te vinden incl de hoge bedrag. beetje kinderachtig om alleen deel 1 te posten :slight_smile:

Voor refference @soy.peor ik drink geen alcohol en nooit gedaan ook. Ik zou nooit en te nimmer met maar 1 druppel achtet her stuur kruipen aangezien ik 2 dierbaren verloren ben aan een beschonken chauffeur. beetje een k*utopmerking al ik eerlijk ben.

2 likes

Je at 2 happen salade toch?