Wat je even kwijt wil #53

gok dat de Japanese Wagyu die ook op menu staat wel wat duurder is dan de beetroot carpaccio :stuck_out_tongue:

1 like

Ja maar niet bepaald “oh ma gad wat duur”

Ik bedoel: voor die porties vind ik het niet schrikbarend. Het is niet een Beer, maar ik denk niet dat je makkelijk aan 1000 euro met zn drieën komt?

6 likes

Hahahaha nou voor mij wel hoor maar snap wat je bedoelt

3 likes

Maar hoeveel flessen wijn hebben die twee mannen dan wel niet gedronken om tot 1000 euro te komen?

8 likes

Denk 6 kilo japanese wagyu besteld

6 likes

Haha waar de fuck gaat dit over hee

47 likes

Komkommertijd

Haha ik ga wel stuk, iedereen Sherlock

32 likes

Heeft al iemand een tomaat gegooid?

21 likes

Nee die was opgegeten in die salade toch

2 likes

@Perzikjes het zijn de vele details die elkaar tegen spreken die het ongeloofwaardig maken. Ik geloof best dat het duur was en je het niks vond. Maar 1000 euro en zoooveeel vlees en wijn. Meh its a no for me

1 like

Kan niet want ze had maar twee happen op

1 like

Nog een paar dagen en dan heb ik vakantie, maar ik moet mijn tijd nu dus vullen met dingen afwikkelen en ik ben echt aan het treuzelen. Als ik hier een beetje vaart achter zet kan ik denk ik in een dag klaar zijn. Dus dat wordt lekker de hele week forummen voor geld.

4 likes

Maar even wat moet @Perzikjes nu doen dan? Want vind het wel lachen enzo maar alsof er een manier is waarop te bewijzen valt dat ze de waarheid spreekt. Moet ze die vriend een screenshot van zijn bankafschrift vragen? Of het bonnetje? Ik deed wel mee enzo met grapjes maar why the fuck zou ze liegen als ze niet eens zelf meebetaalde. En al loog ze wel :woman_shrugging:t2:

22 likes

Hahaha ik ga stuk om deze uitpluissessie over de prijs van het eten bij Mr Porter. @Perzikjes weet je zeker dat het 1000 euro was? Want als je naar boven hebt afgerond om een punt te maken dan hoeft er niet meer analyseert te worden en gaan we door naar volgende onderwerpen

12 likes

Hahaha naar boven afronden. Van 501 naar 1000 :rofl:

4 likes

Nee joh, maar als 1 van mn vriendinnen dit zou zeggen, zou ik ook zoiets hebben van: meid… wtf?

2 likes

Weet niet of de drugs ook bij het eten te bestellen zijn, misschien moest die vriend daarom zoveel afrekenen?
Anywho hoe duur het ook was vind het ook niet als een leuke tent klinken, of als een leuke avond, volgende keer beter hoop ik @Perzikjes !

7 likes

Ik reageer even op jouw maar ook op anderen gericht.
Ik zal de volgende keer even bij mn post de bijlage toevoegen van mn loonstrook, belastingaangifte, afschriften van de bank etc.
Ik weet het 100% zeker en nee ik heb er geen foto’s van. Rekening was 921 euro en daar is 1000 euro van betaald. Het eten daar is duur. Er is voor hoofd en na besteld voor 3 man ook al had ik geen honger en heb ik niet veel gegeten. Er is onwijs veel wijn, cocktails en sterke drank doorheen gegan. Dus of ik verbaas was? Nee niet echt. maar goed om te weten dat ik volgene keer even veel bewijsstukken moet aanleveren als bij de belastingdienst :slight_smile:

35 likes

Ooit was er iemand die zei dat ze met Mascha bij de seafoodbar had gezeten en ze had een bon geupload als bewijs, toen gingen mensen judgen omdat ze ijsthee en cola hadden besteld en geen wijn of :sparkles: spa blauw

22 likes

What :joy::weary::weary::sob:
Het internet is echt grappig