Jippie eerste jaar van mijn relatie vandaag overleefd.
Dus het was toch 921 euro!! Verklaart een hoop!
Nee grapje @Perzikjes hilarisch dat er zo getwijfeld word, volgende keer inderdaad vragen of je een foto van het bonnetje mag maken om jezelf te verantwoorden
Ik denk dat we gewoon allemaal een zure kantoortrutten-oprisping hebben omdat 1000 euro voor een etentje écht niet kan met ons slavenloon.
Joh, zure kantoottrut 2.0 hier hoor. Ik zou nooit zoveel geld ervoor uitgeven maar geloof mij; het is het ook echt NIET waard. Geef mij maar lekker een Loetje oid zonder dat pretentieuze gedoe.
Neeee niet Loetje zeggen dan. Dat is wel écht het andere uiterste
touche! haha ik schreef het maar kom daar eigenlijk nooit . Zocht even een ander ’ bekend’ uiterste.
Dat was op egf!
Gewoon maccie toch
Whahaha wat is er mis met Loetje? Geen geweldige tent, maar het vlees is altijd lekker
Daar was onze eerste date, dat beviel een stuk beter
Ik vind Loetje ook lekker, al kom ik er nu niet meer want eet geen vlees meer.
Ik kan je pak 'm beet 58 adressen geven waar je echt betere biefstuk eet dan bij Loetje.
Weet je dat wel zeker? vind 58 wel veel. Weet je zeker dat het geen 50 adressen zijn?
Graag! Top 3 is ook goed
Oke oke 8 wijnbarretjes erbij
Vergeet de drugss bij de portier en de duurste slijterij niet he!
Ik heb geen top 3, maar Roast in Hilversum is echt mijn faveeee
Daar ging mijn reactie ook niet om. Of je het gelooft of niet kan ik niet wakker van liggen. Maar suggeren dat wij met drank op achter het stuur kruipen vind ik ronduit onbeschoft.
Dan moet je je verhaal beter vertellen sgat
Niemand gebruikt Clubhouse meer he?