Veeeeel te lang doorgewerkt. Ik ga nu pas naar huisđ
Oh jaaa, was hartstikke kut om te gebruiken
Heb je een foto???,!!â!!!
Jaaa mannen met rokjes of make up/ nagellak
Ik was tijdens de eerste lockdown(s) fanatiek aan het wandelen geslagen maar sinds maart ben ik een zak aardappelen. Vorige week besloten dat het klaar is en dat ik meer moet fietsen en wandelen. Nu zie ik dat ik vorige week 19.000 stappen meer heb gelopen dan de week ervoor . Alleen moet ik het nu nog gaan volhouden.
Nice
Pfff same ik voel me zo lui! Ondanks het sporten maar wandelen doe ik echt zoveel minder. Tijd om ook weer op te pakken!
Vanmiddag weer een peeling gehad. Wordt echt steeds beter. Nu enkel nog onderhoud en in september nog een stukje laseren
Polio nemen we maar voor lief
Dat het een geweldig leven in de jaren 30 was.
Bovendien was het salaris soms maar 11 gulden. Dan valt die +/- 60 euro in verhouding nog meer
Ik heb het oude kookboek van mijn oma uit de jaren '20. En achter elk ingrediënt staat de prijs van destijds. Heerlijk!
Zal ik zeker doen! Ligt nu alleen in mijn ouderlijk huis.
haha ik ging net dansen en er was een groepje van 3 meiden, ze stapten als eerste de lege zaal in en eentje zei heel random âhet is gebeurdâ en die andere 2 ook âhet is gebeurdâ
Nu ben ik heel benieuwd of het iemand van hier is hahaha
Nouja, na doodgegooid te worden met Hello Fresh spon door influencers op insta en youtube ads kreeg ik net Hello Fresh spon in mijn brievenbus!! Met mijn naam erop ook nog, heb me nog nooit aangemeld daar. Hoe meer reclame ze maken hoe minder ik het wil
Vind het echt kut dat ik thuis niet lekkere overnight oats kan maken. Al die recepten klinken zoooo simpel maar zo lekker als die van anna&max (kent iemand die daarvan? zo verrukkelijk) lukt me gewoon niet
Heb net de docu goede moeders gekeken op 2doc en ben nu een beetje van slag. Heftig zeg. Aanrader om te kijken wel.
Omg ik moest net fileparkeren en het was een beetje een krappe plek dus met indraaien was ik echt zo dicht mogelijk bij de auto achter mij. En ik wilde dus vooruit en de auto recht draaien maar doordat ik slippers aan had gleed mijn voet opeens van de rem. Ik had echt zoveel geluk want mijn achterband stond blijkbaar tegen de stoep dus mijn auto kon niet naar achter rollen, anders had ik sowieso die auto achter me geraakt.
Ik schrok er echt van! Ik ga beter opletten met wat voor schoenen ik ga autorijden.
Het is een avond waarop ik maar kort kan slapen en dan heb ik altijd zoveel stress. Ik heb niet eens een klok aan de muur en toch hoor ik die wijzers tikken.
Weer 1 minuut slaap kwijt!!!
Slaap je al?
Het begint ineens zieeeeek hard te regenen, maar ik hoorde ook een soort klappen dus ik kijken is het vuurwerk??? why?? het regent?
mensen worden steeds gekker