Wat je even kwijt wil #53

Ja dat kan natuurlijk ook, maar ben wel een aantal keer in luxere restaurants geweest (meegenomen, absoluut niet zelf betaald) en het is wel echt een hele ervaring en heel lekker eten enzo hoor. Dus snap wel dat mensen die het kunnen missen dat doen.

7 likes

Nou, je vriend en zijn vriend zullen er in ieder geval hoofdpijn van hebben gezien de idiote hoeveelheden drank.

Een chagrijnige vriendin en twee totaal laveloos gezopen dudes. Klinkt echt als een top zondag inderdaad.

10 likes

Never forget dat die uitnodigingen werden verkocht op marktplaats en nu hoor je er niemand meer over.

6 likes

Blegh zometeen mn eerste vaccinatie en met naalden fobie is dat echt top. Ben echt bang ik dat ik out ga voordat ik ook maar aan de beurt ben. En ook bang dat ik een allergische reactie krijg

1 like

Ik ga morgen een paar dagen weg en ben vandaag ook vrij maar geen idee wat ik ga doen (behalve inpakken en opruimen/schoonmaken). Lig nu op mn bed en ik heb een zweetsnor?

Huh blijkbaar is het 26 graden oke dan

2 likes

Ik heb dringend jurkjes nodig die een beetje mooi aansluiten maar wel netjes zitten en geen polyester zijn. Nou ben weer gedesillusioneerd uit het pashokje gekomen :upside_down_face:. Zo verschrikkelijk ook al die knoopjes aan de bovenkant want die staan altijd open.
Nouja het is waarschijnlijk toch maar 3 dagen zomer dus dan draag ik maar weer hetzelfde als altijd

2 likes

Het is elke keer een stuk warmer dan ik denk. Trek gewoon een spijkerbroek aan en iets met lange mouwen en dan denk ik shit, veel te heet. Op vakantie zou ik met dit weer al wellicht jurkjes of rokjes dragen maar in Nederland vind ik dat dat pas kan bij 27 graden ofzo en echt felle zon, geen idee waarom ik dat bij dit weer een beetje uit mijn comfortzone vind.

3 likes

Ja dat was echt een van de kortst durende hypes ooit.

2 likes

Je maar je moet wel je feiten op orde hebben voordat je grapjes maakt. Of is aangetoond dat predikanten (protestanten dus) vaker misbruik plegen dan niet-predikanten? Kan zijn hoor, maar ik weet het alleen van de katholieke kerk van de Jehova’s

3 likes

Oh sorry ik wist niet dat ik aan bronvermelding en vergelijkend onderzoek moest doen voor ik een dag geleden een grapje mocht maken op een forum waar mensen al 30 jaar dezelfde grappen maken over gordijnen, veenmollen, Woerden en cavia’s.

20 likes

Influencers probeerden ons ook een keer aan Vero te krijgen. Dé next Instagram. :joy:

3 likes

Fanhouse is nu ook weer zoiets als clubhouse.
Maar dan krijg je betaald om je content daar te posten.

1 like

Ik ook. Mijn vingertoppen zijn uit het niets helemaal aan het vervellen. Gisteren een rode peper gesneden, had ik beter niet kunnen doen. Had vier uur later nog steeds brandende handen. :sob: Waar komt dit ineens vandaan joh?

2 likes

Soort OnlyFans maar met content voor alle leeftijden? :sweat_smile:

Oke, laatste wat ik hierover zeg: hij viel bij mij slecht omdat hij over mij ging en mij in verband bracht met kindermisbruik door mijn beroep. Vond ik niet chill, dus daar zei ik wat van.
Verder boeit het me niet zoveel wie het wel allemaal leuk vonden, omdat het over mij ging dus ik vond dat ik er wat over mocht zeggen.
Daar hoef je inderdaad niet te luisteren, maar ik wilde het toch wel even kwijt.

15 likes

Wat is het verschil tussen een eigen huis in Valencia en een andere plek op Kreta dan? Eigen huis klinkt mij veiliger mbt corona dan een hotel oid.
Het is nu nog de vraag of we over 2 weken überhaupt nog ergens heen kunnen, maar vind dit wel raar en rot van je vriendinnen.

19 likes

IK BEN AFGESTUDEERD!! :tada: wat een opluchting, by far het meest intensieve jaar ooit maar het is binnen!

Wie heeft er tips om Cava zo snel mogelijk koud te krijgen hahaha

164 likes

In de vriezer met nat keukenpapiertje eromheen.

GEFELIITEEEERDD

5 likes

Ben nog steeds een beetje boos dat ik influenced was om daar te gaan eten. Had er zelfs vrienden mee naartoe gesleept uit het buitenland met dat we dat echt moesten proberen “want heel NL is er lovend over”. Ik schaamde mij gewoon dat ik ze had meegebracht :sob: Doen we niet meer hoor :unamused:

2 likes

Weet ook niet wat wijsheid is, maar ik zou een beetje pissed van die houding raken. Kijk als je echt corona proof wil doen dan is het handig om gewoon thuis te blijven en niet een aantal uur in een vliegtuig met nog 100 anderen. Er lijkt mij idd weinig verschil tussen een huis in Kreta of spanja als je toch nauwelijks in contact komt met anderen. Annuleren van tickets lijkt me BTW niet zo makkelijk zonder kosten te maken?
Iig vind ik het niet zo tof om zo met andermans gastvrijheid/familie om te gaan.

28 likes