Nee! Getreiterd door bromvlieg die het kiepraampjes gevond had
Duuus in februarie had ik iets gepost over dat outfits van andere culturen geen costuums zijn voor carnaval. Toen ging een jongen van mn basisschool die ik nooit meer spreek helemaal tekeer van jaa onzin je mag tegenwoordig niks meer blabla. Ik ben met hem in gesprek gegaan maar hij wou niks van me aannemen alleen zijn mening doordrukken. Dus toen heb ik hem bij mn volgers verwijderd. En een tijd terug heb ik mn profiel op prive gezet met andere redenen.
Hij is me nooit meer terug gaan volgen ofzo. Maar gister kreeg ik ineens een volgverzoek van een chick van mn middelbareschool die ik ook noooit spreek. Dmt ze me met "Hey ga je mee naar carnaval groetjes ānaam van die jongenā.
Sorry maar wat in de zielige mensenfuck is ditā¦
Dan ben je 28 ofzo en gedraag je je zo op sociale media, hoe zielig ben je dan?
Jaa migado. Maar dat je er blijkbaar maanden mee zit ook haha. En dat die chick dan denkt āOh ik zal dr wel een berichtje sturen.ā Wat denk je dan. Dat ik dan zeg ohja nee jullie hebben gelijk ik moet me niet zo aanstellen laten we volgend jaar allemaal als een andere cultuur die niet van ons is verkleed gaan. Er zijn al zo weinig costuums dit moeten ze echt niet van ons afpakken hoor! Ik vraag wel of Wendy van Dijk nog iets leuks heeft liggen.
3 uur geslapen haat me leve
Ik heb ooit (op het forum volgens mij?) gelezen dat er dan een nieuwe lading drugs binnen is gekomen en door het vuurwerk/de knallen mensen het weten. Of was het een kwartier lang siervuurwerk net als met oud en nieuw, dan is het raar.
Haha ja dat las ik hier ook idd!
FML, vannacht 3 uurtjes geslapen dus wilde zielig doen bij mijn man. Maar nu is hij ziek dus nu moet ik hem kopjes thee brengen en hem zielig vinden i.p.v. andersom š„²
Snap ik⦠in zon situatie weet je ook niet wat wijsheid is om te doen.
Jezelf veiligstellen is altijd doel nummer 1.
Net weer fysio gehad voor mn elleboog.
Mijn eigen fysio is met vakantie dus had een ander.
Pijn⦠o m g⦠heb echt gezegd dat ze moest stoppen.
Zweet kwam uit mn voorhoofdā¦
Zo geen zin in donderdag nu.
Boehoe, mijn vriend heeft coronaklachten dus heeft net een test laten doen. Nu ben ik ook naar huis gestuurd van mijn werk (want heb het maar eerlijk gezegd aangezien ik anders 4 uur brood enz sta te verkopen). Begrijpelijk hoor maar toch baal ik wel haha. Nu hopen dat mijn vriend geen corona heeft want anders moet ik nog laten testen ook.
Edit: Mijn vriend heeft corona, nee gvd.
Edit 2: Nu zie ik mijn vriend denk ik ook bijna 3 weken niet.
Ze draaien best vaak dat liedje van Duncan Laurence op de radio hier, dat vind ik zo leuk, ik voel dan echt de Dutch pride
Ik ga vanavond voor het eerst in een half jaar ofzo weer zwemmen, heb er zin in! Ik was voor de sluiting van de zwembaden zo goed bezig met 2x per week zwemmen dus dat wil ik weer oppakken
Ik zat helemaal in een flow en al heel veel voor werk gedaan, kijk ik op de klok is het pas 10:30 Waarom had ik het idee dat ik zo al kon gaan lunchen, mijn gevoel bedriegt me.
Het voelt zo kut om mān medestudenten met hun diploma te zien op LinkedIn, voelt echt als falen⦠Door omstandigheden heb ik vertraging opgelopen en zal ik pas volgend jaar afstuderen. Ben natuurlijk super trots op hen, ze zijn me heel dierbaar maar had er natuurlijk het liefste zelf tussen gestaan.
Awh dit gevoel had ik vorig jaar heel erg, aan de ene kant blij voor mijn vrienden, maar ook zoān ongemakkelijke dubbelgevoel. <3
Volgend jaar, wanneer er minder coronaregels gelden, dan maar een extra groot feest geven om je succes te vieren.
Echt een random besef maar ik bedenk me net dat bijna alle mensen die dichtbij me staan (denk wel 90%) in de eerste 9 dagen van een maand zijn geboren. Weird.
Zo herkenbaar! Ik heb ook een halfjaar studievertraging en al mān vriendinnen van school hebben al hun diploma op mogen halen deze week. Voelt echt alsof ik intens heb gefaald. Terwijl ik ook wel weet dat het mentaal veel beter is nu om alles rustig af te ronden ipv wanhopig alles nog te gaan proberen.
En wat @anon91169173 ook al zegt; wij hebben het voordeel dat we straks een veel groter feest kunnen geven en misschien zelfs wel een diplomauitreiking zonder maatregelen hebben!
Weet niet of je ook zomervakantie hebt nu; maar lekker even rustig aan doen en genieten. En dan straks nog even er tegen aan en dan heb jij hem ook gewoon!
Wow dat wist ik niet! Maar het was wel siervuurwerk ja haha! Daarom vond ik het helemaal gek want ik zag dus flitsen en ik dacht wow onweer?? Maar nope.