Gewoon elke dag, lunch en diner
Valencia staat op zich al maanden op oranje als reisadvies - wat betekent niet reizen tenzij noodzakelijk - en Kreta op geel dus lijkt mij vrij logisch om niet naar oranje gebied te gaan nu?
Jammer dat ze hier nu pas mee komen! Hadden jullie al evt opties besproken als de besmettingen zouden oplopen, plan B etc? Optie om zelf alsnog te gaan, evt met anderen?
En ik werd net in een winkel door een meisje van rond de 20 (denk ik) aangesproken met u doe dat niet
Je mag helemaal zelf weten waar je grapjes over maakt alleen vond ik deze grap niet grappig omdat ie nergens op slaat
edit: ik reageer er een dag later op omdat ik allergisch ben voor grappen die gebaseerd zijn op gebrek aan kennis van verschillende religies. Als @hatsmetflats nu had gezegd dat ze studeert voor pastoor was het een geslaagde grap geweest (nog steeds niet zo leuk voor haar persoonlijk maar de grap āklopteā dan in ieder geval wel)
Stom dat ze er zo vrijblijvend mee om gaan
Ik ook ik ging net wat geslaagd-accessoires halen, zegt de kassamedewerkster: bent u geslaagd?
zo cute haha
Maar 5 min eerder bij de Hema moest ik weer mān ID-kaart laten zien toen ik een fles Cava kocht
Je kan mensen niet dwingen naar dit is toch super kut? Wat stom. En welke coronamaatregelen? Zijn die strenger in Valencia dan op Kreta? Ik wil soms ook nog wel buigen voor andermans wensen maar dit is gewoon onzin, daar hadden ze dan maar eerder mee moeten komen. Je tante heeft al al die moeite gedaan. En voor jezelf zit je daar dan ook niet met een relaxt gevoel, lijkt me? Maar misschien praat ik wel heel erg vanuit mezelf nu. Ik vind het vanuit hen gewoon niet netjes.
Mijn nieuwe hobby is echt Duitse huizen kijken. Voor 2-5 ton heb je dan echt een vrijstaand huis met 7 kamers en een mega tuin (soms ook nog met zwembad). En dan ook nog in een super rustig dorpje. Echt mijn droom om dat over 20 jaar ofzo te gaan doen. Lijkt me echt zo heerlijk, Duitsland is super mooi + die huizen zijn ook echt prachtig.
Ik heb vanaf nu net besloten dat ik zelfvertrouwen heb. Thanks to de film die ik zit te kijken : I feel pretty
Sneu inderdaad, maar regen op een tentdak heeft wel wat.
En wie weet valt het mee, voorspellingen zijn lastig tegenwoordig.
Nou Griekenland gaat ook mega slecht qua besmettingen dus dikke kans (zou mij althans niet verbazen) dat die volgende week ook op oranje gaat. Zit je met hetzelfde āprobleemā van testen op de terugweg. Misschien kun je ze dat nog melden. Anders zou ik inderdaad kijken of je evt met andere mensen kunt gaan. Balen zeg!
Edit, landen met meer dan 1000 besmettingen afgelopen week:
Edit edit: Spanje heeft zelfs nog minder besmettingen > edit: scheel gelezen Meer besmettingen dus
Huh idd, vind die vriendinnen eigenlijk de āverstandigenā in dit scenario. Al vind ik naar Kreta gaan dat eigenlijk ook niet maar dat is iig nog toegestaan.
Heb er zoān hekel aan als iets dan een āgarlic and herbsā molen heet en vervolgens 70% zeezout blijkt te zijn. Noem het dan zeezout met kruiden?? Vind dit echt misleidend.
Op welke websites kun je dat bekijken ?
Haha lekker random maar ik moet nu ineens denken dat mijn neefje (9 jaar) zaterdagavond zo tegen mij zei:
Hij: Tante Airy-Fairy, waarom lach jij zoveel als je televisie of op je telefoon kijkt?
Ik: Ik zie gewoon allemaal grappige dingen, dus dan moet ik lachen.
Hij: Nou dat snap ik wel, jouw humor is ook gewoon goed.
Hahah dit kind
Ik doe meestal gewoon Funda: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
En soms deze Nederlandse makelaar die Duitse huizen verkoopt: Huis kopen duitsland | De Mooiste Woningen over de Grens
Duitstalig zal er nog wel veel meer zijn, maar dan moet ik mijn Duits weer even bijspijkeren haha.
Hahah thanks. Ja ik dacht misschien een buitenlandse site. Ik volg cheap American houses en cheap Nordic houses bv op insta maar als je dan die huizen gaat zoeken op het internet in het buitenland dan is dat zoān chaos aan websites
Ja klopt, wat ik kijk is denk ik echt 1% van wat er te koop staat. Denk het grootste deel op buitenlandse sites, maar wat dan betrouwbaar/goed is idd. Maargoed ik kan zelfs deze prijzen (nog lang) niet betalen + wil niet weg bij mijn huidige werk, dus voor nu vind ik het gewoon leuk om af en toe even te kijken wat zou kunnen en daar lekker over te dromen haha.