Wat je even kwijt wil #53

Ja klopt, maar het blijft sowieso appels met peren vergelijken. Spanje heeft ook bijna 5 keer meer inwoners, meer stedelijke gebieden dan Griekenland etc.
Maar als jij in een eigen huisje gaat zitten in Spanje en in Kreta in een hotel Chersonnisos (bij wijze van spreken, weet niet wat het plan is) dan lijkt het me alsnog veiliger in Spanje.

Mja goed, nogmaals het is allemaal appels met peren vergelijken en de algemene conclusie is eigenlijk dat alles mbt tot reizen momenteel kut en lastig is.

2 likes

Je hoeft niet alle afwegingen zelf te maken, dat doet de overheid ook voor je. Ik snap niet hoe ‘reis alleen naar Spanje als dat noodzakelijk is’ voor interpretatie vatbaar is.

13 likes

Uch ik ben bij mijn vriend en ben chago, echt zonde want zo vaak zien we elkaar niet. Maar even meebleren met mijn Tina Turner playlist, werkt vast

Veeeeel te lang doorgewerkt. Ik ga nu pas naar huis😭

1 like

Oh jaaa, was hartstikke kut om te gebruiken

Heb je een foto???,!!’!!!

Jaaa mannen met rokjes of make up/ nagellak :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ik was tijdens de eerste lockdown(s) fanatiek aan het wandelen geslagen maar sinds maart ben ik een zak aardappelen. Vorige week besloten dat het klaar is en dat ik meer moet fietsen en wandelen. Nu zie ik dat ik vorige week 19.000 stappen meer heb gelopen dan de week ervoor :dizzy_face:. Alleen moet ik het nu nog gaan volhouden.

25 likes

Nice

2 likes

Pfff same ik voel me zo lui! Ondanks het sporten maar wandelen doe ik echt zoveel minder. Tijd om ook weer op te pakken!

Vanmiddag weer een peeling gehad. Wordt echt steeds beter. Nu enkel nog onderhoud en in september nog een stukje laseren :raising_hand_woman:

3 likes

Ik zat n.a.v het persoonlijke vragen topic te neuzen in spullen van mijn (over)grootouders. Paspoorten voor 2,50 gulden. Wat een leven in de jaren ‘30!

24 likes

Polio nemen we maar voor lief

1 like

Wat heeft deze opmerking met mijn bericht te maken?

6 likes

Dat het een geweldig leven in de jaren 30 was.
Bovendien was het salaris soms maar 11 gulden. Dan valt die +/- 60 euro in verhouding nog meer

Hm, een korreltje zout is niet aan jou besteed zo te lezen :rofl:

17 likes

giphy (1)

8 likes

Ik heb het oude kookboek van mijn oma uit de jaren '20. En achter elk ingrediënt staat de prijs van destijds. Heerlijk!

15 likes

Zal ik zeker doen! Ligt nu alleen in mijn ouderlijk huis.

3 likes

haha ik ging net dansen en er was een groepje van 3 meiden, ze stapten als eerste de lege zaal in en eentje zei heel random ‘het is gebeurd’ en die andere 2 ook ‘het is gebeurd’

Nu ben ik heel benieuwd of het iemand van hier is hahaha

39 likes

Nouja, na doodgegooid te worden met Hello Fresh spon door influencers op insta en youtube ads kreeg ik net Hello Fresh spon in mijn brievenbus!! Met mijn naam erop ook nog, heb me nog nooit aangemeld daar. Hoe meer reclame ze maken hoe minder ik het wil :raised_hand:t2:

3 likes