Er komt zometeen een klusjesman iets fixen hier in mijn nieuwe huis en ik zie er zo tegenop. De vorige keer was hij best wel aan het flirten, maar gewoon op een vet ongepaste manier. (De douche was stuk had hij gemaakt, ‘nou trek je jurkje maar uit en spring er maar in hoor’ samen met allerlei opmerkingen over mijn uiterlijk). Ik was alleen thuis en voelde me gewoon echt niet veilig eigenlijk. Nu zou hij gister komen om wat laatste dingen te maken, dan zou er een vriend van me in mijn huis zijn om hier thuis te werken, dat had ik ook tegen die man gezegd. Appte hij gister ineens ‘Hey schoonheid, ik kom dinsdag rond 16.00’. Nou ten eerste, dat berichtje vind ik NIET CHILL. En ten tweede, ik dacht er dus onderuit te komen maandag maar nu zit ik alsnog met die gast opgescheept.
Ben nu dus allerlei dingen aan het bedenken om me veiliger te voelen, zoals alle gordijnen wagenwijd open. Te zeggen dat mijn ouders zometeen langs komen en ik ze elk moment verwacht. Of even naar de winkel te gaan terwijl hij bezig is. Maar ughhh haat dit zo he, focking mannen, in mn eigen huis nog wel.