Wat je even kwijt wil #53

Vind het echt kut dat ik thuis niet lekkere overnight oats kan maken. Al die recepten klinken zoooo simpel maar zo lekker als die van anna&max (kent iemand die daarvan? zo verrukkelijk) lukt me gewoon niet :sob:

Heb net de docu goede moeders gekeken op 2doc en ben nu een beetje van slag. Heftig zeg. Aanrader om te kijken wel.

2 likes

Omg ik moest net fileparkeren en het was een beetje een krappe plek dus met indraaien was ik echt zo dicht mogelijk bij de auto achter mij. En ik wilde dus vooruit en de auto recht draaien maar doordat ik slippers aan had gleed mijn voet opeens van de rem. Ik had echt zoveel geluk want mijn achterband stond blijkbaar tegen de stoep dus mijn auto kon niet naar achter rollen, anders had ik sowieso die auto achter me geraakt.

Ik schrok er echt van! Ik ga beter opletten met wat voor schoenen ik ga autorijden.

2 likes

Het is een avond waarop ik maar kort kan slapen en dan heb ik altijd zoveel stress. Ik heb niet eens een klok aan de muur en toch hoor ik die wijzers tikken.

Weer 1 minuut slaap kwijt!!! :sob:

1 like

Slaap je al?

1 like

Het begint ineens zieeeeek hard te regenen, maar ik hoorde ook een soort klappen dus ik kijken is het vuurwerk??? why?? het regent?

mensen worden steeds gekker :crazy_face:

2 likes

Nee! Getreiterd door bromvlieg die het kiepraampjes gevond had :sob:

Duuus in februarie had ik iets gepost over dat outfits van andere culturen geen costuums zijn voor carnaval. Toen ging een jongen van mn basisschool die ik nooit meer spreek helemaal tekeer van jaa onzin je mag tegenwoordig niks meer blabla. Ik ben met hem in gesprek gegaan maar hij wou niks van me aannemen alleen zijn mening doordrukken. Dus toen heb ik hem bij mn volgers verwijderd. En een tijd terug heb ik mn profiel op prive gezet met andere redenen.
Hij is me nooit meer terug gaan volgen ofzo. Maar gister kreeg ik ineens een volgverzoek van een chick van mn middelbareschool die ik ook noooit spreek. Dmt ze me met "Hey ga je mee naar carnaval groetjes ā€˜naam van die jongen’.

Sorry maar wat in de zielige mensenfuck is dit…

10 likes

Dan ben je 28 ofzo en gedraag je je zo op sociale media, hoe zielig ben je dan? :weary:

6 likes

Jaa migado. Maar dat je er blijkbaar maanden mee zit ook haha. En dat die chick dan denkt ā€œOh ik zal dr wel een berichtje sturen.ā€ Wat denk je dan. Dat ik dan zeg ohja nee jullie hebben gelijk ik moet me niet zo aanstellen laten we volgend jaar allemaal als een andere cultuur die niet van ons is verkleed gaan. Er zijn al zo weinig costuums dit moeten ze echt niet van ons afpakken hoor! Ik vraag wel of Wendy van Dijk nog iets leuks heeft liggen.

10 likes

3 uur geslapen :weary: haat me leve

3 likes

Ik heb ooit (op het forum volgens mij?) gelezen dat er dan een nieuwe lading drugs binnen is gekomen en door het vuurwerk/de knallen mensen het weten. Of was het een kwartier lang siervuurwerk net als met oud en nieuw, dan is het raar. :joy:

7 likes

Haha ja dat las ik hier ook idd!

1 like

FML, vannacht 3 uurtjes geslapen dus wilde zielig doen bij mijn man. Maar nu is hij ziek dus nu moet ik hem kopjes thee brengen en hem zielig vinden i.p.v. andersom 🄲

2 likes

Snap ik… in zon situatie weet je ook niet wat wijsheid is om te doen.
Jezelf veiligstellen is altijd doel nummer 1.

1 like

Net weer fysio gehad voor mn elleboog.

Mijn eigen fysio is met vakantie dus had een ander.
Pijn… o m g… heb echt gezegd dat ze moest stoppen.
Zweet kwam uit mn voorhoofd…

Zo geen zin in donderdag nu.

1 like

Boehoe, mijn vriend heeft coronaklachten dus heeft net een test laten doen. Nu ben ik ook naar huis gestuurd van mijn werk (want heb het maar eerlijk gezegd aangezien ik anders 4 uur brood enz sta te verkopen). Begrijpelijk hoor maar toch baal ik wel haha. Nu hopen dat mijn vriend geen corona heeft want anders moet ik nog laten testen ook.

Edit: Mijn vriend heeft corona, nee gvd.
Edit 2: Nu zie ik mijn vriend denk ik ook bijna 3 weken niet. :cry:

3 likes

Ze draaien best vaak dat liedje van Duncan Laurence op de radio hier, dat vind ik zo leuk, ik voel dan echt de Dutch pride :joy:

29 likes

Ik ga vanavond voor het eerst in een half jaar ofzo weer zwemmen, heb er zin in! Ik was voor de sluiting van de zwembaden zo goed bezig met 2x per week zwemmen dus dat wil ik weer oppakken :swimming_woman:

11 likes

Ik zat helemaal in een flow en al heel veel voor werk gedaan, kijk ik op de klok is het pas 10:30 :sob: Waarom had ik het idee dat ik zo al kon gaan lunchen, mijn gevoel bedriegt me.

2 likes