Het voelt zo kut om m’n medestudenten met hun diploma te zien op LinkedIn, voelt echt als falen… Door omstandigheden heb ik vertraging opgelopen en zal ik pas volgend jaar afstuderen. Ben natuurlijk super trots op hen, ze zijn me heel dierbaar maar had er natuurlijk het liefste zelf tussen gestaan.
Awh dit gevoel had ik vorig jaar heel erg, aan de ene kant blij voor mijn vrienden, maar ook zo’n ongemakkelijke dubbelgevoel. <3
Volgend jaar, wanneer er minder coronaregels gelden, dan maar een extra groot feest geven om je succes te vieren.
Echt een random besef maar ik bedenk me net dat bijna alle mensen die dichtbij me staan (denk wel 90%) in de eerste 9 dagen van een maand zijn geboren. Weird.
Zo herkenbaar! Ik heb ook een halfjaar studievertraging en al m’n vriendinnen van school hebben al hun diploma op mogen halen deze week. Voelt echt alsof ik intens heb gefaald. Terwijl ik ook wel weet dat het mentaal veel beter is nu om alles rustig af te ronden ipv wanhopig alles nog te gaan proberen.
En wat @anon91169173 ook al zegt; wij hebben het voordeel dat we straks een veel groter feest kunnen geven en misschien zelfs wel een diplomauitreiking zonder maatregelen hebben!
Weet niet of je ook zomervakantie hebt nu; maar lekker even rustig aan doen en genieten. En dan straks nog even er tegen aan en dan heb jij hem ook gewoon!
Wow dat wist ik niet! Maar het was wel siervuurwerk ja haha! Daarom vond ik het helemaal gek want ik zag dus flitsen en ik dacht wow onweer?? Maar nope.
Ik ga vanavond patat eten en daar ga ik me lekker de hele dag op verheugen
En natuurlijk eindeloze twijfel over wat ik zal bestellen terwijl ik uiteindelijk altijd voor hetzelfde ga
Wow is stalken een familie kwaaltje daar
Nou dit dus precies. Ik weet ook gewoon dat dit voor mij de juiste weg is, er is zoveel gebeurd het afgelopen jaar dat het ook niet anders had kunnen gaan maar het is gewoon even heel erg kut. Ik heb nu vakantie maar ben ook nog dingen aan het afronden. Ook een dikke knuffel voor jou, het komt wel goed met ons
Bedankt @CloserToFine & @anon91169173 voor jullie bemoedigende woorden
mn broertje zn eindmusical was vanavond en ik zou er heen gaan en heb al zonnebloemen gekocht om te geven
maar nu kan ik niet omdat het tot laat duurt en de lampen van de auto ineens kapot zijn en je dus niet in het donker mag rijden
ughhhhhhhhhhhhhh
Vaak kan de garange dat meteen voor je oplossen als je langs gaat. Is echt maar 5 minuten werk bij de meeste auto’s
Ik heb vandaag vrij, wilde even een lekker ontbijtje voor mezelf maken. Drie kwartier in totaal bezig geweest. Haal ik het uit de oven: zit het ONDER de kattenharen. Uit elke hap moest ik gewoon 5 haren vissen. 1,5 uur over gedaan om het op te eten omdat ik telkens die haren eerst eruit moest vissen (weggooien vond ik heel zonde), maar heb er niet echt van genoten, ondanks dat de smaak wel lekker was. Ik ben hier echt verdrietiger van dan zou moeten. In totaal bijna 2,5 uur kwijt, terwijl ik nog vet veel moet doen, en er niet van genoten. Iemand een kat kopen?
Graag, maar de haren mag je zelf houden
Wat een vervelende situatie! Snap heel goed dat je geschrokken bent.
Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, toen reed een auto kris-kras over de snelweg met hoge snelheid (rechts inhalen, over de vluchtstrook, dan weer helemaal naar links). Toen heb ik de politie (geen spoed) gebeld om te vragen wat ik hiermee moest en die wilden mij meteen doorverbinden met 112. Uiteindelijk ging dat doorverbinden niet goed en had ik ook geen zicht meer op die auto, maar toen is mij verteld dat je bij zulke gevaarlijke situaties altijd 112 mag bellen. Als er met die snelheid namelijk iets misgaat kan dat heel slecht aflopen.
Heb je nu helemaal niks aan, maar mocht jij of iemand anders ooit zoiets meemaken dan kun je gewoon bellen!
lief, maar mn man is met de auto naar zn werk die gaat na werk naar de garage
en dan ga ik het niet meer redden om er op tijd te zijn
krijg net ook nog te horen ‘jammer hij verheugde zich er echt op’, nee ik niet gelukkig, bedankt zeg
jammer. En fietsen, openbaar vervoer, taxi, met iemand meerijden, auto lenen?
Ik hoop echt dat ik snel keer bericht krijg dat ze mijn raam gaan vervangen. Wil graag plakfolie op het raam maken maar heb ik weinig zin in als ze hem toch komen vervangen, doe dat wel op het nieuwe raam dan.
Eén troost, zodra je je rijbewijs hebt bepaal je lekker zelf waar je gaat parkeren. Ik rij heel vaak een stukje verder zodat ik op een leger stuk kan staan of niet hoef te fileparkeren. En niemand die er iets van zegt
Er komt zometeen een klusjesman iets fixen hier in mijn nieuwe huis en ik zie er zo tegenop. De vorige keer was hij best wel aan het flirten, maar gewoon op een vet ongepaste manier. (De douche was stuk had hij gemaakt, ‘nou trek je jurkje maar uit en spring er maar in hoor’ samen met allerlei opmerkingen over mijn uiterlijk). Ik was alleen thuis en voelde me gewoon echt niet veilig eigenlijk. Nu zou hij gister komen om wat laatste dingen te maken, dan zou er een vriend van me in mijn huis zijn om hier thuis te werken, dat had ik ook tegen die man gezegd. Appte hij gister ineens ‘Hey schoonheid, ik kom dinsdag rond 16.00’. Nou ten eerste, dat berichtje vind ik NIET CHILL. En ten tweede, ik dacht er dus onderuit te komen maandag maar nu zit ik alsnog met die gast opgescheept.
Ben nu dus allerlei dingen aan het bedenken om me veiliger te voelen, zoals alle gordijnen wagenwijd open. Te zeggen dat mijn ouders zometeen langs komen en ik ze elk moment verwacht. Of even naar de winkel te gaan terwijl hij bezig is. Maar ughhh haat dit zo he, focking mannen, in mn eigen huis nog wel.