Wat je even kwijt wil #53

Ik heb m’n wenkbrauwen geverfd en ik lijk voorlopig net Bert. Maar ik ga de look maar ff ownen. Bij video calls valt het denk ik wel mee

afbeelding

18 likes

Bert heeft eigenlijk niet eens een kin. Hij is een soort leipe wurm met armen.

17 likes

Hij wil niet 🥲

2 likes

Vandaag mijn 2e vaccin gehad en gelijk met een vriendin afgesproken voor sushi en wijn over 3 weken. Dat wordt nog wat aangezien toen we elkaar een half jaar geleden zagen (buiten op 1.5 meter afstand) alleen maar hebben staan janken.

4 likes

Hoeveel wenkbrauwen hebben Bert en Ernie samen?

1 want Ernie is een freak zonder wenkbrauwen laten we het daar eens over hebben Ipv Bert altijd maar belachelijk maken met zijn unibrow

27 likes

Komt omdat hij ginger is!!

1 like

Hij heeft toch zwart haar dus die logica snap ik niet? :thinking: Ben echt te diep aan t nadenken over de wenkbrauwen van 2 fictieve figuren maar oke morgen weer een dag om na te denken over het oplossen van het wereldvoedselprobleem

4 likes

Ik heb echt een saaie relatie als ik de stelletjes tiktoks zo bekijk🤣

Hij is toch oranje? :sweat_smile:
Misschien verft hij zijn haar. Haha maar ik moet wel lachen om “logica”

3 likes

Omg Bert heeft trouwens echt een citroenenhoofd :lemon: Mijn verloren gewaande broer

6 likes

Z’n huid is oranje, z’n haar niet

Hij is meer Jersey Shore Pauly dan een ginger

4 likes

Omg zouden B&E geinspireerd zijn op een citroen en een sinaasappel/mandarijn.

3 likes

Zijn huid is oranje ja, en Bert is geel, maar waarom zou Ernie daarom geen wenkbrauwen hebben dan? Vertel me de logica anders kan ik nooit meer slapen. Ik snap de link niet tussen oranje huid en geen wenkbrauwen hebben

3 likes

tenor

3 likes

Omdat je dan teveel onder de zonnebank of de zon hebt gelegen en de wenkbrauwen weggeschroeid zijn.

3 likes

Ik zie denk ik zijn “huid” niet echt als huid omdat het zacht is. Beetje zoals een vacht van een dier. Maar zat sowieso geen logica in hoor, ik probeerde gewoon na te denken waarom hij geen wenkbrauwen heeft.

1 like

Hahaha sorry ik herken dit zo. Voelde mn menstruatie altijd aankomen als ik door de supermarkt liep en iemand die me in de weg stond de tanden uit zn bek wilde slaan.
‘Goh, ik voel me toch een beetje… agressief? Ooh….’

Overigens heb ik zo wel eens een catcaller half van zn fiets gesleurd en hiermee gedreigd dus heeft soms wel zin :+1:t2:

16 likes

Dat ie morgen vroeg op moet, maar ik denk dat ie gewoon geen zin heeft

Maar dan zou z’n hoofdhaar ook weggeschroeid moeten zijn toch.

@echo haha ja ik zit nu in een rabbithole, dit mysterie moet ontrafeld! Waarschijnlijk zit er sowieso geen logica achter of is t gewoon ‘o ja die waren we vergeten’ ofzo. Grappig trouwens want ik zie ze wel echt als mens, ofzo

1 like

Ik zie nu dat Bert op mijn collega lijkt. Cannot be unseen :joy::sob:

Succes met de wenkbrauwen, haha