De meeste mensen hebben geen idee hoe privileged ze zijn he
Ik had bijna een nieuw huisdier vanmiddag. Er zat ineens een kanarie op de stoep hier vlakbij die overduidelijk ontsnapt was ergens vandaan. En toen ben ik vogelvoer gaan halen voor hem en wilde ik hem oppakken om mee te nemen naar huis. Maar hij wilde niet met mij mee en toen is ie iemands tuin ingevlogen.
Hoop echt dat ie het overleeft en niet opgegeten wordt door een kat of een ander dier. Hij was zo schattig .
Echt? Super raar toch, los van dat dit niet mag (portretrecht, de foto staat ook nergens anders) en niet chill voelt neem ik aan dat een bonafide profiel dit niet zou doen en dat de persoon daarachter dus mensen probeert op te lichten.
Maar goed heb inmiddels ook al melding gemaakt bij de politie en neem later nog contact op met Facebook.
Wat vervelend idd. Ik weet wel dat er een app is van de overheid waarmee je je ID-kaart zo kan inscannen dat bepaalde info zoals je BSN etc. er niet opstaat. Je kan dit ook zelf afplakken natuurlijk. Misschien scheelt het voor je gevoel.
Juist goed dat je politie hebt ingelicht hoor. Ook al doen ze Wrs niks mee zolang het maar ergens zwart op wit staat dat jij niet diegene bent. Ik heb het een keer gehad met mijn marktplaats account welke gehackt was en meteen door hackers mensen zijn ingelicht. Direct aangifte gedaan.
Wat een prutdag. Had weer eens dom boodschappen gedaan waardoor ik het stukje tot mijn werk heb moeten lopen om daar wat elastiekjes mee te nemen zodat ik een soort snelbinder kon maken (Elastiekjes zijn zo veelzijdig!) en toen heel langzaam kon fietsen met 6 L kattenbakzand. Vervolgens gooi ik thuis aarde op de vloer en is een spaak gebroken waar ik mee langs de fietsenmaker moet. Is eigenlijk ook niet het goede kattenbakzand, maar kreeg een error in de winkel en heb deze maar meegenomen. Toppie
Helaas is dat allemaal niet aan de orde
Het is niet anders cāest la vie
Ik ga vanavond bellen met Maxim Hartman.
Ik wacht op je in het opbiecht topic sgat
Laat mij blij zijn voor mezelf joh. Heb niet gevraagd om je oordeel.
Was jij het die laatst ook postte over dat makelaars kantoor dat zich niet aan de afspraken hield? Mbt het leeghalen vh appartement? Wat een irritante mensen zeg
Wordt wel een interessant gesprek denk ik als je je zo snel op de kast laat jagen
Haha jep! Gaat niet heel soepel allemaal tot dusver.
De man is wel geweest, ik heb heel kortaf gedaan en gedaan alsof ik aan de andere kant van het huis aan het werk was. Hij was binnen 5 minuten klaar dus dat viel heel erg mee! Ga dit wel nog bij de makelaar aangeven en zeggen dat ik niet wil dat hij in het bezit van mijn sleutel is.
Dat is denken in oplossingen
Hoi ik ben Paranimf maar je mag mij ook stront aan een spijkerbroek noemen. Net helemaal ondergescheten door een vogel op mijn laatste werkdag.
Gadver net nagefloten door een fucking kerel van in de 50. Wil zo graag die zelfvoldane grijns van zān smoel meppen.
Ohh echt zo hatelijk is dat he. Negeren voelt altijd ook zo stom. Middelvinger opsteken of iets terugroepen is eigenlijk wat ik het liefst zou willen doen op zoān moment.
Doet me trouwens denken aan een grappig verhaal met een leerling van me. We liepen langs een gebouw waar mannen op het dak aan het werk waren, het was warm dus ze droegen geen shirt. Ik liep met een groep meisjes van 17-18, zag die kerels al kijken. Precies op dat moment roept een leerling van me naar die bouwvakkers, zoooo heeeee ziet er goed uit hoor!! Jij mag mij wel bellen! En al die gasten echt flabbergasted naar beneden staren en zij echt heel voldaan āzo, was ik ze mooi ff voor, zag je die koppen juf!!!ā.
O m g deze vega kapsalon was lekker
Ok ik ga maandag ineens misschien chillen aan een meertje in de buurt, maar deze corpulente dame past haar badkleding niet meer. Met al mān gevreet. Dus net voor 575 euro bikiniās besteld bij wehkamp. Lang leve achteraf betalen!!!