Wat je even kwijt wil #53

Brengt geluk!

3 likes

Nou dan hoop ik dat morgen eindelijk mijn contract in mijn mailbox zit. :smiley:

1 like

Dit doe ik wel altijd eigenlijk, middelvinger opsteken en met een strak gezicht en hoofdschuddend “donder op.”

1 like

Ik heb echt dringend behoefte aan een nieuw seizoen queer eye in mijn leven

9 likes

Ooo tranen met tuiten hoor tijdens de speciale uitzending over Tanja Groen, heb het zo met die ouders te doen :cry:

2 likes

We hebben morgen een bezichtiging bij een woning, die ik heel erg zie zitten. Dan zou ik eindelijk uit huis kunnen. Maar ja, wie houd ik voor de gek, we zullen 1 vd 20 zijn denk ik :roll_eyes:

2 likes

Het was wel een hele mooie uitzending. Echt heel waardig. Hopelijk gaan ze die 1 miljoen halen.

4 likes

931k heel mooi bedrag!

Vond ik ook! Ik hoop het ook en ik hoop uiteraard dat het leidt tot de gouden tip…

Valt wel mee, hoor. Ik zit hier met een grijns op mijn gezicht. Gesprek geslaagd en ik ben nu nog met hem aan het appen, ook.

2 likes

Ik heb bumble bff weer gedownload en ik was even vergeten hoe kut het eigenlijk is. Net tinder. Heb nu al geen zin meer :woozy_face:

2 likes

Wat geweldig! Dat gaan ze halen.

Ik zat net te twijfelen daarover! Geen aanrader dus?

Ik ben aan het sporten en iemand had heel lang zijn armen omhoog aan een apparaat en toen kwam in mij op om hem te kietelen.

Niet gedaan natuurlijk maar het leek me wel grappig om te doen. En nu schiet ik al half in de lach.

Edit : nooo ook nog onbedoeld oogcontact gemaakt terwijl ik stom sta te grijnzen.

30 likes

Ik heb budget gehad van m’n werk voor een thuiskantoor. Het sta zit bureau was een hel om in elkaar te zetten, maar vind hem gelukkig nu al chill haha.

Nu de 3000 dozen nog ergens zien te dumpen.

5 likes

Ik zou niet zeggen geen aanrader maar het is ook niet mega makkelijk om een leuke vriendin te vinden vind ik. Veel gesprekken die doodbloeden.
Maar ik zag net dat mijn oude gesprekken er nog stonden en dat ik zelf ook veel mensen geghost heb :sweat_smile:

Ik heb 3 jaar geleden wel een vriendschap aan de app over gehouden en zij bleek toen echt bijna naast mij te wonen. Dus het kan wel!

1 like

Ugh ik vind Daphne Deckers zooo suf met dr bambi ogen

12 likes

Bizar. Hem binnen laten en een rondje gaan lopen (zeggen dat je boodschappen gaat doen inderdaad). Trek de deur maar achter je dicht henk!!!

Ik heb de buurman net een berichtje gestuurd of ie sangria komt drinken en nu ben ik in paniek

28 likes

Is het een leuke buurman?:grimacing::smiling_face_with_three_hearts: