Ik heb zo n gek gevoel in mn ribbenkast steeds. Alsof het er allemaal niet meer in past ofzo. Ik word er net wakker van en vlieg bijna bij de muren op.
Wat naar! Is het stress oid? Niet gek om hiervoor de dokter te bellen hoor.
Ik heb nog steeds niet geslapen zit nu maar op de bank, weet echt niet meer wat ik met mezelf aan moet
Ik heb vanaf zaterdag t/m nu 11 uur slaap gehad omdat ik over 3 uur een mondeling examen heb wat ik MOET halen en wat INTENS veel is. Ik voel me misselijk, koortsig, dronken, maar het is nog even doorzetten. Als ik het maar haal, als ik het maar haal.
Succes!
Ik heb een vreselijke nacht achter de rug: mijn rookmelder ging midden in de nacht zonder reden opeens af, er zoemde continu een mug bij m’n hoofd en door de wind werd er iets van mijn vensterbank afgeblazen. En zit ook nog in mijn hoofd met iets op werk straks waar ik over twijfel. Bah wat een rotdag nu al
Echt zo zalig herstel loopje gehad he, hartslag mooi laag maar prima tempo. Zo ontspannen gelopen
2 konijnen gezien en een fazant in de weilanden vol met koeien
Oke jij trakteerd!!
en???
hoop dat het goed ging!
Lol, ik ben op zoek naar een stofzuiger. Alvast inslaan voor als ik ooit op mezelf ga.
Lees ik de reviews en ik ga stuk
Haha wauw iemand had zn lolbroek aan hoor
Ik zit weer eens in een wachtkamer en er staat hier zulke gare harp muziek op. Waarschijnlijk ter ontspanning maar ik kan hier echt slecht tegen hoor
I feel attacked
Vanavond verjaardag van mijn broer. Hij heeft zijn schoonouders uitgenodigd die een beetje coronawappie zijn. Hopelijk hebben ze popcorn in huis, want dit wordt genieten.
Want jij bent geel en je hebt een puntig hoofd dat doorloopt naar je lichaam met 2 spaghetti armpjes?
Vind dat wel echt knap van je! Je hebt er veel tijd ingestoken ondanks je mega kater
Ik heb nieuwe onderbroeken gekocht omdat ik geen zin heb de was te doen
Nou moet je dat nou nog es inwrijven?
Hahah, ik word gebeld door de ggd voor het bron en contact onderzoek, of dit moment gelegen uitkwam voor me? Alsof ik nu iets beters te doen heb (ja ok, naast dutjes)
Wtf ik heb ineens een allergische reactie op perziken? Gister heb ik er één gehad en even daarna voelde ik m’n gezicht gloeien en had ik wat jeuk in m’n keel maar ik had geen idee waar het van kwam, ik heb zo vaak perziken gegeten en nooit eerder last van gehad, dus ik linkte het daar niet aan. Maar nu nam ik er net weer een en nu jeukt m’n keel als een gek en m’n lippen voelen opgezwollen. Hoezo kan dit ineens ik had gister een kilo perziken gekocht, ben helemaal sad nu dat ik ze niet op kan eten
Ja ik heb hooikoorts! Heb net ook maar één van m’n hooikoortstabletjes ingenomen in de hoop dat dat helpt tegen de jeuk. Gelukkig ben ik niet allergisch voor tomaten, tomaten zijn echt m’n faves