Mijn man ging vandaag een hele dag naar kantoor om te werken, wij werken sinds vorig jaar maart samen thuis en ik heb hem zoooooooooo gemist. Was echt super stil in huis, ben dat totaal niet gewend haha. Dus ik appte dat naar hem, stuurt hij terug: “geen zorgen, vanavond ben ik weer thuis”, had totaal niet verwacht dat ik hier zo aan zou wennen.
Jaa haha we hebben vrijdagavond samen gezopen en gezoend en het smaakte wel naar meer, maar ik vertrek de 23e voor twee maanden naar amsterdam dus wilde even actie ondernemen
Have fun!!
Wel lekker hardgelopen
(en stiekem alweer meer dan 300.000 stappen deze maand gelopen stappen-badge van garmin zei het haha)
Is dit al voorbij gekomen hier?
Gemarineerd, serieus?
Haha gemarineerd heb ik anders nog nooit gehoord!
Haha duimspijker is wel echt heel leuk! Want idd geen boormachine/schroevendraaier nodig alleen een duim!
Wel zuur als je in de kroeg staat met je wandelschoenen aan.
Ik heb m’n wenkbrauwen geverfd en ik lijk voorlopig net Bert. Maar ik ga de look maar ff ownen. Bij video calls valt het denk ik wel mee
Bert heeft eigenlijk niet eens een kin. Hij is een soort leipe wurm met armen.
Hij wil niet 🥲
Vandaag mijn 2e vaccin gehad en gelijk met een vriendin afgesproken voor sushi en wijn over 3 weken. Dat wordt nog wat aangezien toen we elkaar een half jaar geleden zagen (buiten op 1.5 meter afstand) alleen maar hebben staan janken.
Pff stom, geeft ie nog een reden?
Hoeveel wenkbrauwen hebben Bert en Ernie samen?
1 want Ernie is een freak zonder wenkbrauwen laten we het daar eens over hebben Ipv Bert altijd maar belachelijk maken met zijn unibrow
Komt omdat hij ginger is!!
Hij heeft toch zwart haar dus die logica snap ik niet? Ben echt te diep aan t nadenken over de wenkbrauwen van 2 fictieve figuren maar oke morgen weer een dag om na te denken over het oplossen van het wereldvoedselprobleem
Ik heb echt een saaie relatie als ik de stelletjes tiktoks zo bekijk🤣
Hij is toch oranje?
Misschien verft hij zijn haar. Haha maar ik moet wel lachen om “logica”
Omg Bert heeft trouwens echt een citroenenhoofd Mijn verloren gewaande broer
Z’n huid is oranje, z’n haar niet
Hij is meer Jersey Shore Pauly dan een ginger
Omg zouden B&E geinspireerd zijn op een citroen en een sinaasappel/mandarijn.