Zijn huid is oranje ja, en Bert is geel, maar waarom zou Ernie daarom geen wenkbrauwen hebben dan? Vertel me de logica anders kan ik nooit meer slapen. Ik snap de link niet tussen oranje huid en geen wenkbrauwen hebben
Omdat je dan teveel onder de zonnebank of de zon hebt gelegen en de wenkbrauwen weggeschroeid zijn.
Ik zie denk ik zijn âhuidâ niet echt als huid omdat het zacht is. Beetje zoals een vacht van een dier. Maar zat sowieso geen logica in hoor, ik probeerde gewoon na te denken waarom hij geen wenkbrauwen heeft.
Hahaha sorry ik herken dit zo. Voelde mn menstruatie altijd aankomen als ik door de supermarkt liep en iemand die me in de weg stond de tanden uit zn bek wilde slaan.
âGoh, ik voel me toch een beetje⊠agressief? OohâŠ.â
Overigens heb ik zo wel eens een catcaller half van zn fiets gesleurd en hiermee gedreigd dus heeft soms wel zin
Dat ie morgen vroeg op moet, maar ik denk dat ie gewoon geen zin heeft
Maar dan zou zân hoofdhaar ook weggeschroeid moeten zijn toch.
@echo haha ja ik zit nu in een rabbithole, dit mysterie moet ontrafeld! Waarschijnlijk zit er sowieso geen logica achter of is t gewoon âo ja die waren we vergetenâ ofzo. Grappig trouwens want ik zie ze wel echt als mens, ofzo
Ik zie nu dat Bert op mijn collega lijkt. Cannot be unseen
Succes met de wenkbrauwen, haha
Ik heb zo n gek gevoel in mn ribbenkast steeds. Alsof het er allemaal niet meer in past ofzo. Ik word er net wakker van en vlieg bijna bij de muren op.
Wat naar! Is het stress oid? Niet gek om hiervoor de dokter te bellen hoor.
Ik heb nog steeds niet geslapen zit nu maar op de bank, weet echt niet meer wat ik met mezelf aan moet
Ik heb vanaf zaterdag t/m nu 11 uur slaap gehad omdat ik over 3 uur een mondeling examen heb wat ik MOET halen en wat INTENS veel is. Ik voel me misselijk, koortsig, dronken, maar het is nog even doorzetten. Als ik het maar haal, als ik het maar haal.
Succes!
Ik heb een vreselijke nacht achter de rug: mijn rookmelder ging midden in de nacht zonder reden opeens af, er zoemde continu een mug bij mân hoofd en door de wind werd er iets van mijn vensterbank afgeblazen. En zit ook nog in mijn hoofd met iets op werk straks waar ik over twijfel. Bah wat een rotdag nu al
Echt zo zalig herstel loopje gehad he, hartslag mooi laag maar prima tempo. Zo ontspannen gelopen
2 konijnen gezien en een fazant in de weilanden vol met koeien
Oke jij trakteerd!!
en???
hoop dat het goed ging!
Lol, ik ben op zoek naar een stofzuiger. Alvast inslaan voor als ik ooit op mezelf ga.
Lees ik de reviews en ik ga stuk
Haha wauw iemand had zn lolbroek aan hoor
Ik zit weer eens in een wachtkamer en er staat hier zulke gare harp muziek op. Waarschijnlijk ter ontspanning maar ik kan hier echt slecht tegen hoor