Wat je even kwijt wil #53

Dat heb ik van het afgelopen jaar ook gedaan toen de kiezen getrokken zijn maar ook niks van vergoed gekregen. Of ik heb iets verkeerd gedaan waar ik sowieso over twijfel… haha

1 like

Weet niet goed hoe je vergoed bedoeld. Maar in principe is het zo dat als je aan de drempelwaarde voldoet dan volgt er een of andere berekening waardoor het bedrag dat je moet betalen aan de Belastingdienst wordt verminderd.

Als je graag zeker wilt weten of je het goed hebt gedaan zou ik als ik jou was even met de belastingdienst bellen. Ze kunnen dan zo met je meekijken en uitleggen hoe/wat/waarom. Als het dan toch niet klopt, kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon een nieuwe aangifte indienen.

Volgens mij frituren mijn buren zweetsokken :nauseated_face:

1 like

Neee hij is echt een leuke vent.

Waar loopt ie nu awkward te doen?

Ik wil gewoon weer eens ff ordinair flirten en tongen met iemand maarja dat zit er natuurlijk niet echt in any time soon :persevere:

1 like

How dare you.gif

Hij maakt dat programma zoveel beter, vooral die burenruzie in Maastricht.

11 likes

Victor Brand acteert altijd als een slapstick versie van Victor Brand. Dat is zijn brand.
Wow ik heb mezelf net verrast door deze pun. :slightly_frowning_face:

24 likes

Godver man, het lekt in de keuken en in de kelder staat een plas water :sob:
En het stopt nog lang niet met regenen

1 like

Deze grap is zelfs nog onder het niveau van m’n vaders dadjokes

Respect

3 likes

Ik kijk voor het eerst een film alleen thuis (vind het jammer dat ik nooit het geduld of tijd heb om series te kijken…), maar een film moet kunnen. Secret Window heet de film en momenteel is het druilerig weer buiten :cloud_with_snow: en love it, dit moet ik vaker doen man.

Als iemand de film trouwens kent: waarschuw me ff als het een spannende film is :clown_face:

1 like

Ik ben er ook niet trots op :joy:

1 like

NOUUUU STFUU

291bf30fb0_1543938849_Viktor-bezit-de-gave-om-verbazing-in-verschillende-varianten-te-acteren_-Lichte

28 likes

Het is een Stephen King verfilming, dus dan weet je genoeg denk ik :sweat_smile:.

Ik vond hem heel goed. Veel plezier!

1 like

Alles boven je drempelwaarde krijg je de belasting van vergoed.
1,65 procent van je gezamenlijk inkomen.
Dus als je daar nog onder valt dan helaas pindakaas

Sorry hoor, maar wie heeft bedacht dat je een wasmachine of een vaatwasser schoon moet maken? Waarom maken die wel mijn kleding/vaat schoon, maar niet gewoon zichzelf. :triumph:

23 likes

Ja hij kan altijd zo lekker stoken bij meester visser

1 like

Iehw. M’n bed voelt gewoon een beetje klammig door de hele dag raam op de kiepstand icm de hele Maas aan water die hier al de hele dag valt. Goor

2 likes

Haha, nee, ik vind hem zo aandoenlijk altijd door die opmerkingen.

1 like

Ben echt zó blij dat ik de stap heb genomen om een nieuwe baan te zoeken, te vinden en nu gewoon alweer 1 maand werk bij mijn nieuwe werkgever!! Ik ga elke dag met een lach op mijn gezicht naar mijn werk, kom met energie thuis, ben super gemotiveerd en heel blij met mijn nieuwe collega’s.

Ik werd afgelopen week zelfs wakker en dacht als eerste “ de pff weer naar ( mijn vorig) werk, en toen ineens besefte ik mij dat ik daar NOOIT meer heen hoef!! ( Had een hele toxische werkplek/ sfeer/ werkgever vandaar).

:smiley:

90 likes

@GEEZ ja bij jullie is de regenval nog erger dan hier in Venlo en omstreken! Hoop dat jullie niet te veel last ondervinden!

2 likes