Wat je even kwijt wil #53

I feel attacked

Vanavond verjaardag van mijn broer. Hij heeft zijn schoonouders uitgenodigd die een beetje coronawappie zijn. Hopelijk hebben ze popcorn in huis, want dit wordt genieten.

1 like

Want jij bent geel en je hebt een puntig hoofd dat doorloopt naar je lichaam met 2 spaghetti armpjes?

2 likes

Vind dat wel echt knap van je! Je hebt er veel tijd ingestoken ondanks je mega kater

1 like

Ik heb nieuwe onderbroeken gekocht omdat ik geen zin heb de was te doen

10 likes

Nou moet je dat nou nog es inwrijven? :sob:

Hahah, ik word gebeld door de ggd voor het bron en contact onderzoek, of dit moment gelegen uitkwam voor me? Alsof ik nu iets beters te doen heb :joy: (ja ok, naast dutjes)

1 like

Wtf ik heb ineens een allergische reactie op perziken? Gister heb ik er één gehad en even daarna voelde ik m’n gezicht gloeien en had ik wat jeuk in m’n keel maar ik had geen idee waar het van kwam, ik heb zo vaak perziken gegeten en nooit eerder last van gehad, dus ik linkte het daar niet aan. Maar nu nam ik er net weer een en nu jeukt m’n keel als een gek en m’n lippen voelen opgezwollen. Hoezo kan dit ineens :sob: ik had gister een kilo perziken gekocht, ben helemaal sad nu dat ik ze niet op kan eten

Ja ik heb hooikoorts! Heb net ook maar één van m’n hooikoortstabletjes ingenomen in de hoop dat dat helpt tegen de jeuk. Gelukkig ben ik niet allergisch voor tomaten, tomaten zijn echt m’n faves :tomato:

Lijkt op een steenvrucht allergie! Is meestal niet ernstig, maar wel iets om bewust van te zijn. Allergie voor fruit, noten en groenten - DC Klinieken

1 like

Ik heb mijn scriptie gehaald met een 8,5 :scream::tada:

153 likes

Doe ik vaak met washandjes en ik kan nu zowat een museum beginnen met washandjes van de Zeeman t/m de V&D (RIP). :sweat_smile:

Ik ben volgens mij klaar voor dit schooljaar én bij mijn huidige werkgever. Net nog een toets afgenomen en dan vakantie vieren en morgen uiteten. :slight_smile:

9 likes

Mennnn wat zit ik in een vreselijk overleg

3 likes

Ik kan wel al het fruit eten als het verwarmd is, misschien kan je zo nog van je kilo perziken af.

Er is nog hoop heb tot een paar maanden geleden nooit perziken, kersen etc kunnen eten zonder op te zwellen of te jeuken. Maar sinds een paar maanden kan ik dit gewoon eten? Soms wel beetje jeuk, maar echt minimaal.

Allergieën kan je uit het niets ontwikkelen, maar ook weer overheen groeien.

1 like

Eens, ik heb ook hooikoorts en eczeem ( aanleg voor allergie) en enkele jaren terug plots een allergie voor aardbeien, meloen en kiwi ontwikkelt. Nu ik goed onder de anti-histaminica tabletten zit merk ik langzaam aan dat ik bepaald fruit weer kan eten. Ook zonder medicatie.

2 likes

Ja ik ga ze verwarmen, wil ze niet weggooien. En hopen dat ik er weer overheen groei :crossed_fingers:t3:

1 like

Onze voordeur gaat niet meer open en nu komt er om 14:00 iemand checken of het aan de batterij (elektrisch slot) ligt maar als dat niet zo is dan
 ?
Ik ga ergens anders logeren maar dan is mn huisgenoot alleen en kan hij dus de deur niet uit. Hopelijk zijn de batterijen het probleem, haha

Wow wtf dit lijkt me sowieso mega eng. Wat als er iets ergs gebeurd en je er uit moet en dan blijkt die deur niet open te gaan :scream: Hoplijk snel opgelost.

2 likes

We kunnen er wel uit maar niet meer in. En als je buiten bent maar kan ineens niet meer naar binnen dan is het oke kut wat nu, wie kan ik bellen. Maar wij zitten nu binnen met de wetenschap dat als we nu weggaan we niet meer binnen kunnen :sweat_smile: soort quarantaine gevoel haha, want we gaan ook niet weg nu haha

2 likes

Ow haha, verkeerd begrepen. Nou scheelt iets maar ook niet heel praktisch nee. Alsnog fijn als het straks opgelost kan worden

Ff op mezelf reageren: examen gehaald :partying_face:!!!
Zo kapot - maar zo blij - nu nog één cijfer voor een verslag en dan gewoon geslaagd voor een 2e bachelor. :flushed:

139 likes