Yes gefeliciteerd!
Mijn moeder heeft iets nieuws ontdekt op WhatsApp
Enters
Dus nu lijkt elk appje
Een gedicht
Je zou je haar maar eke dag fohnen en dan dit snert weer hebben
Ik ben blij Almere heeft eindelijk een goede bubble tea plek!!
Ugh ja, dan vraag je je wel even af waar je het allemaal voor doet.
Ik had net een online meeting en kon even niet op mijn pup letten. Daarna was ik hem kwijt maar hoorde hem wel een beetje blaffen en krabbelen. Heeft hij de onderste voering van mijn bank kapot gebeten en vond ik hem in de voering?!?! Wtf man, hij was gewoon door dat gat erin gekropen en die stof kon hem blijkbaar goed houden .
Tea one in de passage. Brown sugar was echt heell lekker, taro was ook lekker maar iets te waterig naar mijn smaak. Verder nog niks geprobeerd.
Haha lol er zijn echt 20 bezichtigingen gepland Tot zover, uit huis kunnen gaan
Ik werd vanmorgen gebeld, maar kwam me niet uit. Dus nu zou ik vanmiddag teruggebeld worden. Ergens tussen half 3 en 5. Dat haat ik. Zeg gewoon: ‘Om 3 uur bellen we jou.’
En ik ga dan ook twijfelen of ik niet moet bellen, of ik het verkeerd begrepen heb van die ander
Ik heb ook weer iets doms. Ik dacht dat ik vandaag had afgesproken met twee vrienden. Helemaal lunch gehaald, restaurant gereserveerd. Het was bijna een half uur later en ze waren er nog niet, ga ik ff in onze appgroep teruglezen. Heb ik vorige week een bericht gemist over dat de één woensdag niet meer kon en het toch donderdag zou worden. Ik had later nog gereageerd met ‘woensdag is oke’ maar daar heeft dus niemand meer wat over gezegd. Ik voelde me zo dom toen ik erachter kwam. Gelukkig kan ik morgen ook en kon ik het restaurant makkelijk verzetten. Ik heb het maar meteen opgebiecht, want mijn vriend gaat me anders morgen toch verraden.
Niet alleen een meester in de rechtbank, maar ook een meesterinbreker jij!
Tbf is Oprah in de ogen van iedereen boven de rivieren een Belg
Goeie tip, maar ze zijn er al mee bezig, thanks!
Stop making Almere happen!
Yes er is een nieuwe hond in m’n straat komen wonen. Een puppy Eindelijk wat tegenwicht tegen al die katten hier
My god ik begin echt bang te worden van het weer, de filmpjes van de overstromingen in de buurt blijven maar komen
Ik wou dat er een dienst was aan huis die alle shiz die je aan de muur wilt (prenten, foto’s, schilderijen) kwam opmeten, passende lijsten zoekt, passpartous maakt, inlijst en vervolgens ook nog ophangt.
Ik woon een stuk noordelijker, maar jeetje wat erg zeg. Vind het zo erg voor die mensen die het water gewoon echt tot bijna het plafond binnen hadden.
Ik schrik ook een beetje van de berichten uit Limburg, succes en sterkte aan alle forummers in de buurt daar