Wat je even kwijt wil #53

Dat je dan een appje stuurt en nu niet meer durft te kijken want je bent bang voor de reactie. Handig dit, haha.

9 likes

Ik woon in zuid Limburg en ik ben nog nooit zo blij geweest om boven op een heuvel te wonen. En dat terwijl ik m zo vaak vervloekt heb als ik m weer voor de zoveelste keer op moest fietsen.

37 likes

Ik ben zojuist in hartje Amsterdam kneiterhard tegen de grond gegaan omdat ik afgeleid werd door een enorm schattige Teckelpuppy.

Alles begint behoorlijk pijn te doen nu :joy:

32 likes

Heb vandaag een belangrijke call onderbroken omdat ik echt even moest checken waarom het brandalarm afging.
Was helemaal niet zo maar de postbode belde aan met mijn nieuwe schoenen en die wil ik per se morgen aan. Anders had ik geen tijd meer om het af te halen bij het pakketpunt.

85 likes

That’s how we roll! :clap:t4:

Ik heb in februari een controle afspraak gehad bij de kaakchirurg waar mijn verstandskiezen zijn getrokken. Ze gaven aan dat het heel belangrijk was om na een paar maanden terug te komen om te controleren of alles goed verwijderd was.

Heb 1 foto moeten laten maken en lag welgeteld 10 seconden in de stoel. Moet voor dat grapje €150,- betalen omdat die kliniek niet vergoed word door mijn verzekering :cry:

Dan komt het echt wel heel dichtbij he

7 likes

Heb je nu nog niks aan, maar wellicht kun je dit bij je aangifte volgend jaar opgeven als aftrekpost zorgkosten (mits je aan de drempel voldoet)

Dat heb ik van het afgelopen jaar ook gedaan toen de kiezen getrokken zijn maar ook niks van vergoed gekregen. Of ik heb iets verkeerd gedaan waar ik sowieso over twijfel
 haha

1 like

Weet niet goed hoe je vergoed bedoeld. Maar in principe is het zo dat als je aan de drempelwaarde voldoet dan volgt er een of andere berekening waardoor het bedrag dat je moet betalen aan de Belastingdienst wordt verminderd.

Als je graag zeker wilt weten of je het goed hebt gedaan zou ik als ik jou was even met de belastingdienst bellen. Ze kunnen dan zo met je meekijken en uitleggen hoe/wat/waarom. Als het dan toch niet klopt, kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon een nieuwe aangifte indienen.

Volgens mij frituren mijn buren zweetsokken :nauseated_face:

1 like

Neee hij is echt een leuke vent.

Waar loopt ie nu awkward te doen?

Ik wil gewoon weer eens ff ordinair flirten en tongen met iemand maarja dat zit er natuurlijk niet echt in any time soon :persevere:

1 like

How dare you.gif

Hij maakt dat programma zoveel beter, vooral die burenruzie in Maastricht.

11 likes

Victor Brand acteert altijd als een slapstick versie van Victor Brand. Dat is zijn brand.
Wow ik heb mezelf net verrast door deze pun. :slightly_frowning_face:

24 likes

Godver man, het lekt in de keuken en in de kelder staat een plas water :sob:
En het stopt nog lang niet met regenen

1 like

Deze grap is zelfs nog onder het niveau van m’n vaders dadjokes

Respect

3 likes

Ik kijk voor het eerst een film alleen thuis (vind het jammer dat ik nooit het geduld of tijd heb om series te kijken
), maar een film moet kunnen. Secret Window heet de film en momenteel is het druilerig weer buiten :cloud_with_snow: en love it, dit moet ik vaker doen man.

Als iemand de film trouwens kent: waarschuw me ff als het een spannende film is :clown_face:

1 like

Ik ben er ook niet trots op :joy:

1 like

NOUUUU STFUU

291bf30fb0_1543938849_Viktor-bezit-de-gave-om-verbazing-in-verschillende-varianten-te-acteren_-Lichte

28 likes