Het is een Stephen King verfilming, dus dan weet je genoeg denk ik .
Ik vond hem heel goed. Veel plezier!
Het is een Stephen King verfilming, dus dan weet je genoeg denk ik .
Ik vond hem heel goed. Veel plezier!
Alles boven je drempelwaarde krijg je de belasting van vergoed.
1,65 procent van je gezamenlijk inkomen.
Dus als je daar nog onder valt dan helaas pindakaas
Sorry hoor, maar wie heeft bedacht dat je een wasmachine of een vaatwasser schoon moet maken? Waarom maken die wel mijn kleding/vaat schoon, maar niet gewoon zichzelf.
Ja hij kan altijd zo lekker stoken bij meester visser
Iehw. Mān bed voelt gewoon een beetje klammig door de hele dag raam op de kiepstand icm de hele Maas aan water die hier al de hele dag valt. Goor
Haha, nee, ik vind hem zo aandoenlijk altijd door die opmerkingen.
Ben echt zó blij dat ik de stap heb genomen om een nieuwe baan te zoeken, te vinden en nu gewoon alweer 1 maand werk bij mijn nieuwe werkgever!! Ik ga elke dag met een lach op mijn gezicht naar mijn werk, kom met energie thuis, ben super gemotiveerd en heel blij met mijn nieuwe collegaās.
Ik werd afgelopen week zelfs wakker en dacht als eerste ā de pff weer naar ( mijn vorig) werk, en toen ineens besefte ik mij dat ik daar NOOIT meer heen hoef!! ( Had een hele toxische werkplek/ sfeer/ werkgever vandaar).
@GEEZ ja bij jullie is de regenval nog erger dan hier in Venlo en omstreken! Hoop dat jullie niet te veel last ondervinden!
Ik heb net 1.5 uur gereden op een autorit die normaal 20 minuten duurt, en dan woon ik nog ongeveer 10 minuten af van de zwaar getroffen gebieden in zuid Limburg. Had echt zweethandjes op een gegeven moment.
Nu lekker chillen in bed.
Jeetje, hoor net dat de vader van een leerling die ik vorig jaar in de klas had is overleden aan een hartaanval en dat zij erbij was. Zo heftig en zielig.
Het is ook een heel gevoelig meisje en zit nu te denken hoe we haar kunnen steunen. Wat dat betreft is het ook megakut dat de vakantie morgen begint.
Mijn moeder heeft bij de Lidl een nieuwe ventilator voor mij meegebracht (een staande). Het is er een met afstandsbediening dus nu kan ik hem bedienen vanuit bed. Ik geniet hier zo van. Ultieme luiheid
Sinds kort moet ik verplicht 3x per week solliciteren voor mijn uitkering maar er is niet altijd een vacature die echt bij mij past. Ik kies dan letterlijk de eerste de beste vacature uit en ik solliciteer dan via indeed waarbij ze mijn cv kunnen zien die ik geüpload heb. Ik schrijf niet eens een motivatiebrief.
Nu heb ik 2 uitnodigingen in mijn e-mail en net nog 1 in mijn voicemail Voor banen waar ik helemaal geen ervaring of kwalificaties voor heb, omg. Brutalen hebben de halve wereld is blijkbaar echt zo.
Omg ik kijk die quiz āik weet er alles vanā. Mensen moeten dan naar 10 fotoās kijken en zeggen hoeveel ze er weten en daarna moeten ze ze ook daadwerkelijk raden. Sommige mensen vullen 6 ofzo in, gaan de ronde spelen en weten er dan maar 2
Zoooo irritant. Speel dan niet. Echt ik doe de tv weer uit hahaha
Bah mijn bed voelt voor de derde nacht op rij al vies klam aan en ik lig in bed te piepen van benauwdheid. Wanneer stopt dit vochtige weer?
Kan wel janken. Allemaal afspraken op werk vandaag, krijg ik een melding van CoronaMelder dat ik maandag in contact ben geweest met een besmet persoon. En het was waarschijnlijk de tandarts Dus nu in quarantaine mehhhh
Wat rot, maar logisch dat je daar verdrietig van bent. Het is natuurlijk niet hetzelfde, maar je zou een opa/oma kunnen āadopterenā (als je op āopa adopterenā Googled vind je het wel). Er zijn heel veel ouderen die jou maar wat graag als kleinkind willen. Maar biologisch zal het nooit worden natuurlijk.
Ah ik zag dit gisteravond ook en verbaasde me vooral over het niveau Die vraag over die dieren die hun tong uit staken, dat was echt bijna peuter niveau. Die man die die vraag beantwoordde keek ook een beetje alsof het een grap was.
Over een uur moet ik naar de fysio en ik durf gewoon niet.
Dinsdag geweest complete hel!
Gister mn oefeningen bijna niet kunnen doen vanwege de pijn
Dan zou ik dit bij binnenkomst gelijk aangeven en ook dat je je juist minder prettig voelt dan beter door de behandeling.
Ja het is echt een trieste quiz. Maar goed een paar afleveringen achter elkaar kijken geeft me wel levensenergie