Wat je even kwijt wil #53

Oh verschrikkelijk hè! Luchtvochtigheid was hier gisteren 90% geef me lucht!!! Zo veel last van slecht kunnen ademen :tired_face:

2 likes

Ik heb net mijn baan opgezegd :partying_face: Dat nieuwe contract komt wel goed maar vind het stiekem toch best spannend dat ik nog niet getekend heb. Alleen was dit echt het beste en netste om te doen met het oog op vakanties.

53 likes

Haha ik heb het gister toevallig niet gezien, maar maandag en dinsdag wel. Het is nu met BN’ers en die zetten echt laag in. Van de week was er een vraag toen zette Rene Le blanc in op 2??? Dan denk ik blijf lekker thuis als je toch denkt dat je niks weet. Zo moeilijk is het nou ook weer niet.
Vorig jaar ofzo was het met gewone mensen en die zetten wel eens gewoon 10 in, dat was leuker

1 like

Snap dat je ongerust bent! Heb je inmiddels al meer gehoord? Ik zou het niet gek vinden als je zijn moeder belt, ook omdat andere vrienden hem ook al een tijdje niet hebben gesproken. Of is het voor hem vrij normaal om zijn telefoon weg te leggen en is hij vaker een tijdje onbereikbaar?

Edit: snap dat zijn moeder bellen misschien al een grote stap is. Anders even langs zijn huis gaan oid?

3 likes

Ik heb ineens echt de neiging om 20cm van mijn haar af te knippen, maar 5 min later denk ik weer “nee love mijn lange haar, gaat echt never een schaar in” 🥲

7 likes

Ik heb gister ook niet gezien, kijk op videoland. Maar 2, ja, als je er 2 weet hahaha, prima

Ik ben zo kapot en heb de afgelopen dagen te kampen met dik slaaptekort. Mijn hele lichaam doet pijn en menstruatie lijkt steeds uit het niets op te doemen. Ik knipper met mijn ogen en boem: 3 weken gepasseerd.

Ik doe echt alles voor een beetje extra slaap :weary::sob: Moet voor mijn werk deze week 3 dagen om 6 op terwijl ik nooit op tijd kan slapen. Gelukkig morgen eindelijk uitslapen. Kijk er zo naar uit!

Do it! :smiling_imp:

Ik heb ooit haar gedoneerd. En zou het niet nog een keer doen, ookal was het voor een goeddoel.
Heb wel traantje gelaten.
Maar misschien ook omdat ze lelijke lagen erin had geknipt terwijl ik een hippe lange bob zonder lage wilde.
Ik ging van onderrug naar op de schouder, dus was wel flink wennen.

Heb ik gedaan en leef nog.

Mijn moeder belde me vanmorgen om
7u wakker. Schrok me kapot.

“Ja sorry dat ik je wakker maak.” Of ik haar van de boot van Ameland af wilde halen om 12 uuuuuur + 5 minuten geratel en gelach dat ze op een hamster lijkt, want ze heeft dus een zere kies.

Ik lag daar raar wakker te worden, te zweten en hartkloppingen. Mijn wekker ging nu net en ik ben er nog raar van haha.

3 likes

O wow dit heb ik vannacht ook gedaan! Nooit aan gedacht dat dit de luchtvochtigheid zou kunnen zijn

2 likes

Als je astma hebt is het een reden om de huisarts te bellen om naar je medicatie te kijken, als je geen astma hebt is dit een reden om daar naar te laten kijken. Nachtelijke benauwdheid = onvoldoende astma controle

*sorry voor de bemoeienis maar astma is mn werk

1 like

Oh wat ontzettend sneu en heftig :(. Toen ik op de basisschool zat en aan het begin van de zomervakantie iemand uit mijn gezin overleed, vond ik het heel waardevol dat zowel mijn oude als mijn nieuwe meester en de directeur (volgensmij ook andere docenten, maar dat weet ik niet zeker) van de basisschool op de condoleance kwamen (begravenis was besloten) en speciaal een kaart/brief voor mij alleen hadden geschreven. Dat is iets wat mij bijna 20 jaar later nog steeds is bijgebleven.

19 likes

Heb vanavond een etentje en mijn haren te laat gewassen dus nu ziet het er echt vreselijk uit. Wil echt iemand inhuren zodat die mijn haar kan veranderen in een glamorous kapsel zodat ik in stijl naar mijn tafeltje kan schrijden.

1 like

Oh als astma toch je werk is (sorry) :grinning_face_with_smiling_eyes:…iets wat ik me al een tijd afvraag:

Kun je over astma ‘heengroeien’ of blijf je altijd astma houden, maar is het dan niet ‘actief’?

Thanks, ik heb inderdaad astma. Zal even contacteren. Nadeel van de luchtwegverwijder-puf die ik neem is dat ik er heel onrustig van word en versnelde hartkloppingen krijg en vervolgens moeilijk in slaap kan komen. Dus ik ben ook eigenwijs en neem die dan niet. :no_mouth:

Ben je er al uit? Vraag het anders in het onderwijstopic :hugs:

Ik ben voor het eerst in mijn leven echt jaloers op een vriend van mij en dat voelt echt zo kut. Ik vind mezelf ook echt een vreselijk persoon nu. Maar ik wil gewoon wat hij heeft en ik kan het gewoon niet laten gaan. Ik laat het niet merken en ben ook echt oprecht blij voor hem (het is dus geen afgunst, maar ik wil het OOK). Echt ughh.

1 like

Ja kan zeker! Ongeveer een derde van de mensen die voor hun 18e astma heeft, groeit er deels overheen. Deze mensen redden zich dan prima zonder medicatie en hebben geen klachten, maar heeft wel de longfunctie van iemand met astma, een deel laat ook die longfunctie afwijkingen niet meer zien. Wordt ook best wat onderzoek naar gedaan! Van die eerste groep lijkt het wat vaker echt terug te komen, dan vaak rond de overgang.

@Bergson sowieso is vaker dan 2 x per week je kortwerkende middel nodig hebben een reden om even te praten over je onderhoudsmedicatie! daar hebben mensen ook vaak veel minder bijwerkingen van. Het kortwerkend middel vlak voor het slapen gaan is niet bevordelijk voor je nachtrust indd :joy:

4 likes