Wat je even kwijt wil #53

Ik dacht ik ga nog even een bloemetje halen om bij mijn kaarsje voor Peter te leggen in de lange leidse. Kwam ik bij de bloemist aan stond er een beste lange rij en iedereen was een beetje emotioneel met ekaar aan het praten dat ze een bloemetje kwamen halen om langs te brengen :sob:

Nu zit ik even op een bankje ‘moed’ te verzamelen om er heen te gaan. Voelt toch wat beladen.

56 likes

Haha gelukkig, fijn dat alles goed is met hem!

1 like

Ik vind het zo schattig. Mijn moeder werkt bij Tommy hilfiger en zij spreekt dat uit als hilfinger. Hoe vaak ik haar al verbeterd heb, ze blijft het zo zeggen! :sweat_smile:

4 likes

Ik hoorde net op de radio dat het ook druk is op de plek waar hij neergeschoten is. Maar wel goed om een bloemetje te brengen, mooi laatste eerbetoon.

1 like

Ja ik zit op een bankje vlakbij leidse en zie veel mensen met bloemen, ajax vlaggetjes etc voorbij lopen.

Als het heel druk is dan ga ik op een later tijdstip terug. Ben nu weer wat voorzichtiger met grotere groepen mensen.

1 like

Hier valt niet zoveel (vanochtend wat druppels), dus dat moet ik maar zien of het gaat regenen.
(woon ver van de wateroverlast vandaan)

Doet me denken aan dat mijn moeder ooit een leidinggevende had die ‘Tommy Helpfinger’ droeg (vertelde ze, ik ken de beste man niet verder). :joy:

3 likes

Thuiswerken is soms zo chill, lekker keihard 1 ding van fouradi luisteren
Niemand die me judged om m’n muzieksmaak
Love it

16 likes

Sorry, maar mensen kunnen je alleen maar judgen om je excellente muzieksmaak. 1 ding komt hier nog steeds regelmatig voorbij.

8 likes

Ben jaloers op t uitzicht wat ze vandaag bij de tour de france hebben.

2 likes

Omg wat een compliment :heart::heart::heart:

1 like

Ja snap ik dat je voorzichtig bent met grote groepen mensen. Denk dat dat sowieso verstandig is.

Als het nu/straks te druk is kan je altijd nog later op de avond of morgenochtend voor werk ff gaan kijken hoe het dan is qua drukte :blush:

1 like

Ja ik ben naar huis gegaan vond het te druk en veel camera’s. Ik probeer het morgen nog een keer

3 likes

Ik ga vanavond maar eens even een enorme borrel drinken met mezelf. Ben het echt even helemaal zat allemaal.
Limburg, Peter, corona, overal geweld en ellende.
Bah!

26 likes

Ik heb 400 euro meer salaris gehad dan normaal en heb zo’n onbedwingbare drang om iets ‘leuks’ te kopen maar ik heb niets nodig. Kijken of het lukt om minstens de helft apart te zetten.

4 likes

Ik heb net uit ellende de verwarming aangezet omdat het zo vochtig is in huis dat het laminaat op plekken kraakt en de deuren ineens ook stroef open en dicht gaan omdat alles opgezet lijkt. IRRITANT en zo zonde, want dit is geldverspilling. Maarja? Weet anders ook niet hoe te ontvochtigen en de regen hier in Limboland is nog niet voorbij

2 likes

Lucht ontvochtiger helpt misschien? (er bestaan ook die niet van plastic zijn)

Gaat om 80 m2 waarbij ik deuren niet dicht kan doen i.v.m. de poezel dus dat is ook niet echt een optie
 Ik ga er van uit dat het na zaterdag wel weer beter is.

Waarom komen er kauwen en duiven in onze tuin. Ik heb alleen de mussen en merels uitgenodigd.

5 likes

Ja dit heb ik ook echt
 Normaal ben ik echt een vrolijk en optimistisch mens maar de afgelopen dagen (/tijd) trek ik het allemaal echt niet meer. Elke dag lijkt er meer ellende bij te komen. Ben doodop ervan, moest vandaag al twee keer zomaar huilen.

3 likes