Brrr, hoe is dat voor je? Kan me voorstellen dat het heel intimiderend voelt Vind het absurd hoe weinig er gedaan werd aan de intimidatie van bijvoorbeeld V.izier o.p l.inks. Dat heeft wel heel lang geduurd
We gaan met de hond een weekendje weg en we zitten nu in de auto en moeten die ramen hele tijd openhouden omdat die hond ons loopt te vergassen gaatverdamme wat stinken die scheten. Dus nu regent het de auto in, maar beter dan die lucht gatverdamme.
Het zusje van een vriendin is fan van een semi-bekende muzikant. Ze had op Instagram een fanaccount voor hem aangemaakt en hij had haar gevolgd, dus daar was ze helemaal blij mee. Twee dagen later ontvolgt hij haar weer. Ze had hem nog een dm gestuurd of ze misschien iets verkeerd gedaan had en dat ze haar excuses aanbood mocht dat zo zijn, maar hij heeft daar niet meer op gereageerd.
Vind het wel een beetje sneu voor haar
Hoe oud is ze?
Mijn moeder ( woonachtig in Zuid-Limburg): Ik was gewoon van plan om vanmiddag naar Maastricht te gaan.
ik: Mam, de A2 is afgesloten vanwege het hoge water.
Moeder: ach, dat valt toch wel mee?
Ik denk dat ik al beelden heb gevonden van mijn moeder die vanmiddag naar Maastricht gaat:
12 jaar
Echt een mega kut dag en daarboven op; man diens auto op de snelweg stil komt te staan (had heel anders kunnen aflopen). Dat gaat heel veel geld kosten om te fixen.
Ah dat is wel sneu ja ik dacht ze is 20 Ofzo
Misschien is hij even varen.
Oh ja misschien had ik haar leeftijd er even bij moeten vermelden
Huh wacht maar waarom? waarom zouden mensen dit willen doen
Aandacht en/of niet nadenken over de gevolgen denk ik. Ik heb een keer ontdekt dat een kennis van me, met wie ik online een keer een aanvaring had, dat ook deed met wildvreemden en publieke figuren op Twitter. Echt enorm tekeer gaan en mensen ‘harassen’ tot aan hun werkgevers benaderen toe. In het echt bleef er niks van over (heel stil juist), maar ik denk dat ‘ie er op kickte ofzo.
Misschien is daar de stroom ook uitgevallen?
Wat een kut wereld leven we in momenteel
Hahaha wat. Zodat hij dingen kan weglaten? lijkt me niet de bedoeling.
Je hebt recht om al je gegevens in te zien, en hij kan ze ook gewoon naar je mailen (via beveiligde mail). Lulkoek dit dus. Is dit diezelfde arts die zich niet aan zijn zwijgplicht houdt richting je ouders?
Dat bekijken en eventueel dingen weglakken is gebruikelijk, er mogen namelijk geen dingen gedeeld worden die schadelijk kunnen zijn voor de persoonlijke levenssfeer van derden. Officieel mag hij er maximaal een maand over doen trouwens. Hij mag er alleen geen geld voor vragen. Vroeger mocht dat inderdaad, maar sinds de AVG niet meer.
Ik heb het als kind een periode gehad (15-17 jaar) was toen heel gevoelig voor warm weer, smog en rokerige ruimtes. Toen ook een inhalator gehad.
nu ben ik 42 en heb dit jaar weer last! jaren niet gehad! hopelijk niet door de overgang
paar weken terug met die smog en warmte en nu met de hoge luchtvochtigheid…
blijkbaar toch verstandig om er weer eens met de huisarts over te praten??