Wat je even kwijt wil #53

Je kan er ook iets leuks mee doen! Naar de Spa, luxe uit eten, theater…

2 likes

Dat is wel een goed idee! Ik dacht al aan avondje luxe thuis uit eten box plus pathé film voor een bios idee thuis.

4 likes

Het is alleen maar erger geworden, tegenover Valkenburg en Heerlen mag ik echt niet klagen, maar leuk is anders :sob:

Mijn vader had gevraagd of ik een weekend naar huis kwam en nu vraagt hij ineens of ik mijn ID kaart bij heb? Ben benieuwd beter krijg ik een tesla ofzo

58 likes

Ik ben mn huis uit geëvacueerd ivm het hoog water, kan gelukkig bij m’n vriend in noord limburg slapen. Nu moeten m’n ouders ook hun huis uit dus die komen straks ook hier crashen samen met de hond :sweat_smile: wat een ellende

26 likes

Ben echt boos op mijn werk. Overuren moet ik doorgeven. Nu kreeg ik in mijn werkapp een berichtje waarom ik zoveel langer over mijn werk doe en dat de tijd afgewezen i. Ja, jongenz, 6 tassrn post, 15 km fietsen en deels sorteren red ik niet in deze tijd :rage: Heb hier al tig discussies over gehad met mijn oude leidinggevende en nu begint de nieuwe planner ook weer. Oude leidinggevende gaf me uiteindelijk gelijk trouwens nadat hij mee geweest was. En me dan niet eens bellen of zo. Ben benieuwd of ik morgen alsnog gebeld word na mijn berichtje.

Sterkte!

Mijn vriendin woont in Maastricht en woont echt op de rand van het gebied dat nu moet ontruimen. Bizar.

Ik zit echt zo’n 500 meter van een gebied af wat geëvacueerd moet worden en vraag me af of ik niet ook beter in kan pakken en naar mijn ouders kan gaan. Ik weet het niet man ik snap niks van wateroverlast en overstromingen. Ik woon hier net. Straks spoelt m’n gloednieuwe vloer over :sweat_smile:

Ik denk dat mijn kat altijd opzettelijk kakt als ik wil gaan eten of wil beginnen koken. Klootzak

1 like

Vind het zo bizar wat er in Limburg gebeurd en dat dit gewoon in Nederland is, dat besef ik haast niet of zo? Normaal zie je dit alleen op tv in het buitenland.

18 likes

Ik keek straks het nieuws op de Duitse zender. Daar is het ook al zo erg! Schrik er echt van hoe schrijnend de situatie overal is momenteel. Bij mij in de stad worden ook een aantal restaurants en winkels langs de Maas helemaal dicht getimmerd.

4 likes

Ik voel mezelf echt zo ontzettend motorisch incapabel als ik de meest simpele dance workout doe. Alles gaat te snel en mijn armen en benen snappen gewoon niet wat ze moeten doen :sob:

Ga wel weer terug naar walk with Nick 🥲

11 likes

Als dat een optie is, zou ik het persoonlijk doen. Die vloer kan je niet redden, of je er nou bent of niet.
( Ik hoop uiteraard dat het gewoon helemaal niet gebeurd!)

Zou het zekere voor het onzekere nemen.

3 likes

Ja we (Maastricht) kregen net een noodoproep dat 2 wijken geëvacueerd moeten worden omdat ze vannacht verwachten dat deze gaan onderlopen met water, echt bizar zeg :disappointed_relieved:

1 like

Heel onwerkelijk, sterkte daar!

2 likes

Ik hoop dat alles goed gaat met alle FF’ers uit Limburg en België! (zitten er ook Duitsers hier btw?)

1 like

Ik heb sinds tijden weer gesport en mijn conditie is zo slecht, ik werd gewoon misselijk :sweat_smile:

2 likes

Ik zit op dit moment nog prima, ons huis staat op een soort van heuvel dus dat scheelt. Ik hoop dat het snel ophoudt met regenen :pray:t4: Kan me niet voorstellen dat je hele huis onder water komt te staan :disappointed:

Mijn familie in Maastricht is ook aan het evacueren :sob: Ik vind ook zo erg dat wij allemaal aan de andere kant van NL wonen en ze nu niet kunnen helpen met het huis zo veilig mogelijk krijgen + spullen pakken. (Ze hebben gelukkig wel veel hulp van vrienden en aangetrouwde familie)

4 likes

:thinking: Zie nu net dat zij mijn fout van vorige week niet gecorrigeerd hebben, terwijl ik wel meteen aangegeven heb dat ik zat te slapen. Morgen dus sowieso maar bellen, want berichtjes worden duidelijk gewoon niet gelezen. Mijn fout is mijn voordeel, maar ben wel zo eerlijk om dat dan ook aan te geven.

1 like