Dat nieuwe contract komt zeker goed. Mijn toekomstig manager vroeg me vandaag alvast het team in te lichten omdat hij zich steeds bijna voorbij praatte. En mijn nieuwe team reageerde super enthousiast werk daar nu al een paar maanden als interimmer dus ken ze allemaal goed Zo fijn om zo welkom te zijn
Ik voel me soms echt een oma. Ik app wel eens met mijn oma (als ze soms weer eens snapt hoe whatsapp werkt), maar op de een of andere manier ga ik me dan gelijk als een leeftijdsgenoot gedragen.
Mijn laatste appje;
Hoi oma. fotoâs van mijn hond op vakantie. Groetjes van pippi in duitsland op haar 1e vakantie.
the fuck
Dit doe ik ook altijd als ik met mân moeder app beginnen met hoi mam etc, en zij doet altijd aan het eind van haar bericht: xxx
Wel lekker gelopen maar werd op de terugweg bijna aangereden door een elektrische fiets geval die lekker aan het zigzaggen (inclusief u-turns) was op het fietspad dus spanning gelijk weer torenhoog. Bedankt weer.
Waarom is het zo koud
Haha, ik zigzag ook altijd op het fietspad (en soms U-turns), maar ik doe dat bewust en rij geen mensen (bijna) aan. Alleen in het dorp altijd bijna, maar daar lopen mensen op de weg en is het heel chaotisch.
Hahaha ja heel herkenbaar. Ik word dan ook echt een boomer met smileys etc.
Actualiteitenprogrammaâs zijn toch ook niet meer wat ze waren. Mensen moeten hun hele hebben en houden achterlaten, naar opvanglocaties en vrienden en/of door het leger worden geĂ«vacueerd maar natuurlijk heeft OP1 Truus de vakantiegangster wiens vakantie in het water viel. Interview dan de ondernemers van wie de camping is en die door Corona al een kutjaar had, of de horecaondernemer wiens tent nu volgelopen is of de bewoners uit het verzorgingshuis die geĂ«vacueerd moesten worden. Alsof er geen andere verhalen te vertellen zijn dan die vakantiegangers
Ben de nieuwe Gossip Girl aan het kijken maar ik vind het een beetje moeilijk om te volgen. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik de namen niet ken ik word oud.
Waar kun je het kijken?
Heb het gedownload!
Via HBO
De nieuwe Gossip Girl?!?!?!
Vandaag te horen gekregen dat ik mijn scriptie heb gehaald en daarmee afgestudeerd ben!
Paar weken geleden niet verwacht toen ik volgens de docent op een onvoldoende zat
Geloof me, je wil het niet. Het is zo tenenkrommend slecht.
Brrr word zo naar van het nieuws in Valkenburg . Gelukkig is bijna alle familie en vriendinnen veilig en geen huizen ondergelopen. Maar mân favoriete kroeg is echt heeeeelemaal ondergelopen
. Ben er echt verdrietig van, zo onwerkelijk wat er gebeurd. Woon zelf al een paar jaar niet meer in de regio maar als ik al dat water zie breekt mân hart
.
Het neemt zichzelf veel te serieus! Maar ik ga vast wel kijken op de achtergrond, je moet wat tijdens het afwassen. Ik vind die jongen met zân roze haar wel cute (omg wat een Cougar ben ik ).
Ben ook bang dat Rutger Bregman straks weer overal en nergens in talkshows opduikt, omdat hij zoân boekje heeft geschreven âHet water komtâ en dan gaat vertellen dat hij gelijk had blabla.
Goede nieuws: Zomergasten begint zondag weer! Ben heel benieuwd naar Roxane van Iperen. Al hoop ik wel dat ze het decor aangepast hebben; heb dat nooit helemaal begrepen.
Bizar dit