Omg wat een compliment
Ja snap ik dat je voorzichtig bent met grote groepen mensen. Denk dat dat sowieso verstandig is.
Als het nu/straks te druk is kan je altijd nog later op de avond of morgenochtend voor werk ff gaan kijken hoe het dan is qua drukte
Ja ik ben naar huis gegaan vond het te druk en veel camera’s. Ik probeer het morgen nog een keer
Ik ga vanavond maar eens even een enorme borrel drinken met mezelf. Ben het echt even helemaal zat allemaal.
Limburg, Peter, corona, overal geweld en ellende.
Bah!
Ik heb 400 euro meer salaris gehad dan normaal en heb zo’n onbedwingbare drang om iets ‘leuks’ te kopen maar ik heb niets nodig. Kijken of het lukt om minstens de helft apart te zetten.
Ik heb net uit ellende de verwarming aangezet omdat het zo vochtig is in huis dat het laminaat op plekken kraakt en de deuren ineens ook stroef open en dicht gaan omdat alles opgezet lijkt. IRRITANT en zo zonde, want dit is geldverspilling. Maarja? Weet anders ook niet hoe te ontvochtigen en de regen hier in Limboland is nog niet voorbij…
Lucht ontvochtiger helpt misschien? (er bestaan ook die niet van plastic zijn)
Gaat om 80 m2 waarbij ik deuren niet dicht kan doen i.v.m. de poezel dus dat is ook niet echt een optie… Ik ga er van uit dat het na zaterdag wel weer beter is.
Waarom komen er kauwen en duiven in onze tuin. Ik heb alleen de mussen en merels uitgenodigd.
Ja dit heb ik ook echt… Normaal ben ik echt een vrolijk en optimistisch mens maar de afgelopen dagen (/tijd) trek ik het allemaal echt niet meer. Elke dag lijkt er meer ellende bij te komen. Ben doodop ervan, moest vandaag al twee keer zomaar huilen.
Je kan er ook iets leuks mee doen! Naar de Spa, luxe uit eten, theater…
Dat is wel een goed idee! Ik dacht al aan avondje luxe thuis uit eten box plus pathé film voor een bios idee thuis.
Het is alleen maar erger geworden, tegenover Valkenburg en Heerlen mag ik echt niet klagen, maar leuk is anders
Mijn vader had gevraagd of ik een weekend naar huis kwam en nu vraagt hij ineens of ik mijn ID kaart bij heb? Ben benieuwd beter krijg ik een tesla ofzo
Net als je denkt dat de hele wereld op dit moment kut is, stuurt iemand op Etsy je een bericht dat zijn plant alsnog is aangekomen (pakket was zoek en had al een refund gegeven) en dat hij alsnog wil betalen
Ik ben mn huis uit geëvacueerd ivm het hoog water, kan gelukkig bij m’n vriend in noord limburg slapen. Nu moeten m’n ouders ook hun huis uit dus die komen straks ook hier crashen samen met de hond wat een ellende
Ben echt boos op mijn werk. Overuren moet ik doorgeven. Nu kreeg ik in mijn werkapp een berichtje waarom ik zoveel langer over mijn werk doe en dat de tijd afgewezen i. Ja, jongenz, 6 tassrn post, 15 km fietsen en deels sorteren red ik niet in deze tijd Heb hier al tig discussies over gehad met mijn oude leidinggevende en nu begint de nieuwe planner ook weer. Oude leidinggevende gaf me uiteindelijk gelijk trouwens nadat hij mee geweest was. En me dan niet eens bellen of zo. Ben benieuwd of ik morgen alsnog gebeld word na mijn berichtje.
Sterkte!
Mijn vriendin woont in Maastricht en woont echt op de rand van het gebied dat nu moet ontruimen. Bizar.
Ik zit echt zo’n 500 meter van een gebied af wat geëvacueerd moet worden en vraag me af of ik niet ook beter in kan pakken en naar mijn ouders kan gaan. Ik weet het niet man ik snap niks van wateroverlast en overstromingen. Ik woon hier net. Straks spoelt m’n gloednieuwe vloer over
Ik denk dat mijn kat altijd opzettelijk kakt als ik wil gaan eten of wil beginnen koken. Klootzak