Wat je even kwijt wil #53

Vind het zo bizar wat er in Limburg gebeurd en dat dit gewoon in Nederland is, dat besef ik haast niet of zo? Normaal zie je dit alleen op tv in het buitenland.

18 likes

Ik keek straks het nieuws op de Duitse zender. Daar is het ook al zo erg! Schrik er echt van hoe schrijnend de situatie overal is momenteel. Bij mij in de stad worden ook een aantal restaurants en winkels langs de Maas helemaal dicht getimmerd.

4 likes

Ik voel mezelf echt zo ontzettend motorisch incapabel als ik de meest simpele dance workout doe. Alles gaat te snel en mijn armen en benen snappen gewoon niet wat ze moeten doen :sob:

Ga wel weer terug naar walk with Nick 🄲

11 likes

Als dat een optie is, zou ik het persoonlijk doen. Die vloer kan je niet redden, of je er nou bent of niet.
( Ik hoop uiteraard dat het gewoon helemaal niet gebeurd!)

Zou het zekere voor het onzekere nemen.

3 likes

Ja we (Maastricht) kregen net een noodoproep dat 2 wijken geƫvacueerd moeten worden omdat ze vannacht verwachten dat deze gaan onderlopen met water, echt bizar zeg :disappointed_relieved:

1 like

Heel onwerkelijk, sterkte daar!

2 likes

Ik hoop dat alles goed gaat met alle FF’ers uit Limburg en BelgiĆ«! (zitten er ook Duitsers hier btw?)

1 like

Ik heb sinds tijden weer gesport en mijn conditie is zo slecht, ik werd gewoon misselijk :sweat_smile:

2 likes

Ik zit op dit moment nog prima, ons huis staat op een soort van heuvel dus dat scheelt. Ik hoop dat het snel ophoudt met regenen :pray:t4: Kan me niet voorstellen dat je hele huis onder water komt te staan :disappointed:

Mijn familie in Maastricht is ook aan het evacueren :sob: Ik vind ook zo erg dat wij allemaal aan de andere kant van NL wonen en ze nu niet kunnen helpen met het huis zo veilig mogelijk krijgen + spullen pakken. (Ze hebben gelukkig wel veel hulp van vrienden en aangetrouwde familie)

4 likes

:thinking: Zie nu net dat zij mijn fout van vorige week niet gecorrigeerd hebben, terwijl ik wel meteen aangegeven heb dat ik zat te slapen. Morgen dus sowieso maar bellen, want berichtjes worden duidelijk gewoon niet gelezen. Mijn fout is mijn voordeel, maar ben wel zo eerlijk om dat dan ook aan te geven.

1 like

Dat nieuwe contract komt zeker goed. Mijn toekomstig manager vroeg me vandaag alvast het team in te lichten omdat hij zich steeds bijna voorbij praatte. En mijn nieuwe team reageerde super enthousiast werk daar nu al een paar maanden als interimmer dus ken ze allemaal goed Zo fijn om zo welkom te zijn

13 likes

Ik voel me soms echt een oma. Ik app wel eens met mijn oma (als ze soms weer eens snapt hoe whatsapp werkt), maar op de een of andere manier ga ik me dan gelijk als een leeftijdsgenoot gedragen.

Mijn laatste appje;
Hoi oma. foto’s van mijn hond op vakantie. Groetjes van pippi in duitsland op haar 1e vakantie.

:joy::joy::joy: the fuck

29 likes

Dit doe ik ook altijd als ik met m’n moeder app :joy: beginnen met hoi mam etc, en zij doet altijd aan het eind van haar bericht: xxx

3 likes

Wel lekker gelopen maar werd op de terugweg bijna aangereden door een elektrische fiets geval die lekker aan het zigzaggen (inclusief u-turns) was op het fietspad :confused: dus spanning gelijk weer torenhoog. Bedankt weer.

1 like

Waarom is het zo koud :cry:

Haha, ik zigzag ook altijd op het fietspad (en soms U-turns), maar ik doe dat bewust en rij geen mensen (bijna) aan. Alleen in het dorp altijd bijna, maar daar lopen mensen op de weg en is het heel chaotisch. :nerd_face:

2 likes

Hahaha ja heel herkenbaar. Ik word dan ook echt een boomer met smileys etc.

1 like

Actualiteitenprogramma’s zijn toch ook niet meer wat ze waren. Mensen moeten hun hele hebben en houden achterlaten, naar opvanglocaties en vrienden en/of door het leger worden geĆ«vacueerd maar natuurlijk heeft OP1 Truus de vakantiegangster wiens vakantie in het water viel. Interview dan de ondernemers van wie de camping is en die door Corona al een kutjaar had, of de horecaondernemer wiens tent nu volgelopen is of de bewoners uit het verzorgingshuis die geĆ«vacueerd moesten worden. Alsof er geen andere verhalen te vertellen zijn dan die vakantiegangers :thumbsdown:

10 likes

Ben de nieuwe Gossip Girl aan het kijken maar ik vind het een beetje moeilijk om te volgen. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik de namen niet ken :no_mouth: ik word oud.

1 like