Waar kun je het kijken?
Heb het gedownload!
Via HBO
De nieuwe Gossip Girl?!?!?!
Vandaag te horen gekregen dat ik mijn scriptie heb gehaald en daarmee afgestudeerd ben!
Paar weken geleden niet verwacht toen ik volgens de docent op een onvoldoende zat
Geloof me, je wil het niet. Het is zo tenenkrommend slecht.
Brrr word zo naar van het nieuws in Valkenburg . Gelukkig is bijna alle familie en vriendinnen veilig en geen huizen ondergelopen. Maar mân favoriete kroeg is echt heeeeelemaal ondergelopen
. Ben er echt verdrietig van, zo onwerkelijk wat er gebeurd. Woon zelf al een paar jaar niet meer in de regio maar als ik al dat water zie breekt mân hart
.
Het neemt zichzelf veel te serieus! Maar ik ga vast wel kijken op de achtergrond, je moet wat tijdens het afwassen. Ik vind die jongen met zân roze haar wel cute (omg wat een Cougar ben ik ).
Ben ook bang dat Rutger Bregman straks weer overal en nergens in talkshows opduikt, omdat hij zoân boekje heeft geschreven âHet water komtâ en dan gaat vertellen dat hij gelijk had blabla.
Goede nieuws: Zomergasten begint zondag weer! Ben heel benieuwd naar Roxane van Iperen. Al hoop ik wel dat ze het decor aangepast hebben; heb dat nooit helemaal begrepen.
Bizar dit
Haha ik herken dit heel erg! Mijn oma typt altijd zonder interpunctie en ik schrijf dan ook vaak dingen als:
Hoi omie alles goed daar lekker weer is het vandaag hè lekker even over de markt lopen groetjes california
Mijn medisch dossier was ook iets van 40 paginaâs! Is wel normaal volgens mij.
Ik kan niet voor iedereen spreken maar ik vond het helemaal niet leuk om te lezen. Echt dingen die over je geschreven worden en ook zomaar vreemde conclusies getrokken. Ik kan er nu nog boos om worden.
Ben vanavond naar de HAP geweest ivm klachten. Uiteindelijk bleek het (gelukkig) niks alarmerends te zijn en voel me nu schuldig dat ik gegaan ben. Ik weet dat ik liever een keer te vaak dan een keer te weinig moet gaan, zeker met mijn medische geschiedenis, maartoch
Fijn dat het goed met je gaat! Ga nu lekker uitrusten, het is niet nodig om je hier schuldig om te voelen! Het is zoals je zegt: liever een keer te vaak gaan dan een keer te weinig.
Omg. Ik sliep bijna en ineens vliegt er een dikke mot door mijn slaapkamer! Probeerde hem weg te jagen maar kan hem nu nergens meer vinden!
Wow jij ook al, ik lag net ook helemaal te trillen
Ik dacht echt dat ik wakker zou worden vanochtend en dan zou lezen dat Maastricht totaal onder water staat maar volgens mij valt het gelukkig mee
Elke dag om 6u opgestaan en vandaag hoefde dat niet maar ik ben uiteraard door die paar dagen alweer verpest
De dag is nog niet eens begonnen en ik trek nu al niks. Daarnaast zijn mijn pijnstillers blijkbaar op en ik heb ook geen tijd om nieuwe te halen, pfff. Wat een kutdag, nu al. Ik wil terug naar bed.
De laatste dagen speel ik elke dag het spel Is het een muggenbult in mân gezicht of een onderhuidse puist
Ga echt Maar eens een hor kopen