Pff net 8 uur geweest en kan al janken van ellende. Hoezo heeft mn lijf zo’n slechte planning
Ik ga mijn scriptie vandaag inleveren voor controle bij 2e corrector
Het is gewoon gelukt, heb hem in 3 weken in elkaar geflanst en het is echt zo slecht nog niet. Ben echt zo blij.
Ik heb echt zo verrot geslapen normaal sta ik rond 7 uur op maar nu tot 8 uur blijven liggen en mezelf naar de douche gesleept
Heb echt facking erge keel en oorpijn en kan nieteens genieten van een (automaat) koffie. Krijg constant opmerkingen of ik wel getest ben, ja ehh duh anders stond ik hier niet te werken.
Ik slaap in een hostel en er zit verder maar 1 meisje in de slaapzaal voor 8 personen door corona. En wij zaten gisteren een beetje te praten over dat we allebei zo moe waren en heel de nacht onderweg waren geweest (ps. ik ga nooit meer in een nachtbus) en vroeg gingen slapen.
Ik lag er dus om 22.30 al in. Zij kwam pas 04.30 binnen. Maar nu zit ze dus ook gewoon ‘s ochtends heel enthousiast tegen me te praten. Waar haal zij die energie vandaan
Waarschijnlijk als jij vanmiddag ff weg bent geweest en terug komt, ligt zij te slapen haha
Zou ik iig doen als ik haar was. Want idd waar haalt ze de energie vandaan?
Super bedankt voor jullie reacties. Gistermiddag is ze naar school gekomen, want ze was gisteren ook nog eens jarig. Maar ze wilde even doen of er niks aan de hand was en trakteren aan de klas. Dat was wel fijn.
Haar huidige leerkracht heeft contact met haar tante en hebben afgesproken dat we morgen als ze haar verjaardag viert langsgaan. Dat vond ze heel fijn.
Gaan met nog een collega met wie ze een goede band heeft.
Denk dat een kaartje idd wel een goed idee is om erbij te geven. Gaan iig wat leuks voor haar verjaardag kopen en ook wat voor haar oudere zus, die heb ik een paar jaar geleden in de klas gehad.
Altijd leuk om iets leuks te vinden op Vinted en te kopen met geld van je verkopen.
Er hingen hier in de buurt allemaal posters van moederhart met tiewraps aan lantaarnpalen vast gemaakt
Die posters zijn weg. Heb de lokale chapter even gemaild of ze de tiewraps ook weg komen halen want als ze zo begaan zijn met de kinderen zullen ze plastic beach ook wel heel erg vinden
Mijn broertje en ik moeten een rekening openen bij de regiobank op t dorp…. To be continued hahaha
Jij kan die tesla straks zelf kopen
Amai ik denk wat voel ik toch… ZON what took u so long
Overwinning van vandaag; ‘nee’ gezegd tegen een pakketbezorger met pakket van de buren.
Normaal zeg ik wel ‘ja’, maar dan ben ik hele dag nerveus wanneer de buren aanbellen en levert zoveel spanning op…
(of zeg ik ja als er ook iets voor ons bij zit, maar was nu niet dus blijf dan bij onze bel weg aub).
Sinds ik Corona heb gehad ben ik voor m’n gevoel psychisch weer terug bij af, terwijl het daarvoor zo lang vrij stabiel is gegaan. Alles kost me nu weer enorm veel energie en ook m’n paniekaanvallen zijn weer terug. Zelfs 4 dagen werken voelt nu als veel te veel. Ben er echt zo klaar mee.
Ik heb straks een mondeling examen en moet dan beinvloeden. Nouuu, ik vind het zo kut. Het gaat ook via teams en ik hakkel al zo erg in een normaal gesprek, laat staan dan Ik zit ook de hele tijd te oefenen en ik zit bij zin 2 ook direct te stotteren. Vergeet ook de hele tijd wat ik nou moet opperen in dat gesprek en ik mag 0 aantekeningen gebruiken. Janken dit
Net een pastaatje voor de lunch gemaakt, heel snel. Knoflook fruiten in olie, halve tomaatjes erbij, peper erbij, pasta erbij, ei en parmezaan erop en klaar. Was echt heerlijk. Ga ik vaker doen dit, was een beetje improviseren. Soort knoflook carbonara zonder spek. Echt een tussenvariantje eigenlijk
Succes!
Ben dol op mijn creatieve beroep, maar meine gute ik ben al een week inspiratieloos en maak echt niks moois. Echt moedeloos wordt ik ervan.
Jaahoor sla ik mn autodeuren dicht met de sleutel er nog in… hahaha trash
Ach ja je hebt straks toch een nieuwe tesla