Wat je even kwijt wil #54

Het heerst ook. Ben zelf al 3 weken bezig met hoesten en snotteren. Heb een luchtweginfectie. En toen ging het een paar dagen goed en sinds gisteren weer verkouden en hoesten. Ellende!

Succes trouwens! Hopelijk komt het goed met je sollicitatie.

Ja waarschijnlijk heerst het een beetje (mede door het vage weer). Oh bah, jij ook heel veel beterschap! :heart:

1 like

Welke lees je?

Als je toch al van plan was om over te stappen zou ik het gewoon doen.

Ik was al een tijd ontevreden over mijn huisarts, maar was er toch niet vaak te vinden dus vond het niet noodzakelijk om te veranderen.

Toen werd een kennis van mij haar vervanger op de praktijk en dat vond ik heel ongemakkelijk, vooral gezien de gezondheidsklachten die ik op dat moment had en toen ben ik overgestapt naar een andere praktijk.

1 like

Bah wat een kut nacht zeg. Van bed naar bank, naar vloerkleed weer terug naar de bank :sob::sob:

Wow, ik heb gewoon 9 uur geslapen. Dat is wel wat anders dan die 2 - 6 uren van de afgelopen paar weken.

2 likes

Ik moest wat dingen voorbereiden voor de 1e studiebijeenkomst volgende week.
Ik ben er na 20 minuten al mee gestopt want ik heb er geen zin in vandaag :roll_eyes:

1 like

Ik heb net Vogeleiland van Marion Pauw uitgelezen.

1 like

Jezus wat saai om na een lange vakantie weer in mijn eentje achter de laptop op te starten. Nog minimaal een maand volledig thuiswerken. Blegh.

5 likes

Oh jeetje, ik ben vergeten om een foto van de eerste lesdag van mijn dochterlief te plaatsen op alle social media!!! En ze gaat nog wel naar groep 8
Och…. Wat nu.

16 likes

Sowieso mensen die hun hele leven op FB planten met tekst en uitleg wat ze hebben gedaan vind ik zwaar irritant.

3 likes

Dat wordt voor straf zelf de basisschool opnieuw doen en zonder mobieltje!

Ik hoop dat zo een zwaar pakket gewoon wordt afgeleverd want ik kan dat niet in mijn eentje dragen van het pakketpunt naar huis. En ik moet nog bedenken wat ik bij de kapper wil. Groeien of snoeien. :upside_down_face:

Helaas dan telt het niet

Ik zal het nieuws voorzichtig brengen vandaag dat dit jaar dan niet telt.
Kan ze mooi een jaartje werken tussendoor
Tnx!!

@anon91169173 ik heb gezien wat voor sommen ze moeten maken in groep 7
Een rekenmachine mag dat dan wel??

2 likes

Dit maakt jou de slechtste ouder die ik ken

Ik vroeg me al af of ik de enige was die zich ergerde aan die foto’s haha maar gelukkig niet

3 likes

Alleen als die loopt op zonnecollectoren want een groenere samenleving begint bij jezelf.

Ik hoop niet dat het ooit zo wordt op Linkedin dat ouders daar ook foto’s posten als zij hun kinderen afzwaaien naar de vervolgopleiding. Inclusief zielig verhaal van beginnen op het vmbo en nu naar de universiteit.

1 like

Nee dat posten die kinderen dan zelf.
Een screenshot van het bericht dat de ouder vandaag op fb post ‘dit is 4 jaar geleden, hier ging ik huilend naar groep 3, dit jaar begin ik aan mijn eerste jaar uni #blessed #hardworkpaysoff #workhardplayhard #mentaliteit

8 likes

Ik zal ze verder vast in mijn agenda zetten.

  • laatste keer kamp
  • laatste keer kerstmaaltijd
  • musical
  • Laatste schooldag

Volgens mij mis ik dan nog iets

1 like

ja, het tot in de detail beschrijven van uitjes.
We willen graag weten hoe het was in de dierentuin, hoe kareltje netjes op de WC heeft geplast en wat jullie hebben gegeten. Uiteraard frietjes want het is een dagje uit!!!111!1
Alvast bedankt.

4 likes

Ah joh daar is Insta toch ook een beetje voor, om wat van je dag te laten zien of je leven. Al men daar nou blij van wordt dit soort hoogtepunten of in hun ogen mijlpalen te laten zien.

2 likes