Wat je even kwijt wil #54

Ik belde onlangs naar mijn huisarts om (eindelijk) mijn adreswijziging door te geven. Nu blijkt dat een van mijn directe buren doktersassistente is bij mijn huisarts. Ik vind dit vrij ongemakkelijk. Ik overwoog van te voren al om van huisarts te wisselen, maar nu nog meer. Alleen nu vraag ik me af of het dan niet overkomt dat ik vanwege haar switch.

1 like

Ja tuurlijk, of vind je het vrijwilligerswerk? Haha.

41 likes

Alleen puur administratieve zaken mogen niet gedeclareerd worden (bijv als je belt om een adreswijziging door te geven), maar alles wat enigszins een medische hulpvraag is en waar de praktijk een antwoord op geeft wel. Maar heel lang werd dit niet getoond op verzekeringsoverzichten, omdat het toch allemaal wordt vergoed.

2 likes

Haha doet me denken aan die vlog van Bonnie met haar ‘vervloekte’ tandenborstel :laughing:

1 like

Ben nog wakker omdat ik bezig was in m’n boek en het zo spannend was dat ik het echt niet weg kon leggen en nu is het uit. Was een tijd geleden dat ik zo verdiept was in een boek. Vind lezen echt zo lekker maar heb altijd mixed feelings wanneer ik een boek uit heb want heb nooit zin om aan een nieuwe te beginnen. Vind het altijd al lastig om wat uit te kiezen en dan moet je er altijd weer even inkomen. Ga morgen overigens echt spijt hebben dat ik zo lang heb liggen lezen want moet gewoon vroeg op voor werk.

12 likes

Ik heb gewoon spierpijn in mijn armen van het slopen van een koof :rofl:
Enige spierpijn zonder dat ik ben wezen sporten.

1 like

Al sinds 3 uur wakker, hard aan het hoesten en snotteren. Straks sollicitatiegesprek om 10.00. Geweldige timing.

Vandaag is de vakantie weer voorbij en weer werken, maar kijk echt zo tegen die mailbox op dat ik er buikpijn van heb 🥲

1 like

Nee ga zo even een berichtje sturen en vragen of het eventueel online kan / of verplaatst kan worden. Gisteren op (huidige) werk niks aan de hand. Dus baal er wel een beetje van.

Ja waarschijnlijk heerst het een beetje (mede door het vage weer). Oh bah, jij ook heel veel beterschap! :heart:

1 like

Welke lees je?

Als je toch al van plan was om over te stappen zou ik het gewoon doen.

Ik was al een tijd ontevreden over mijn huisarts, maar was er toch niet vaak te vinden dus vond het niet noodzakelijk om te veranderen.

Toen werd een kennis van mij haar vervanger op de praktijk en dat vond ik heel ongemakkelijk, vooral gezien de gezondheidsklachten die ik op dat moment had en toen ben ik overgestapt naar een andere praktijk.

1 like

Bah wat een kut nacht zeg. Van bed naar bank, naar vloerkleed weer terug naar de bank :sob::sob:

Wow, ik heb gewoon 9 uur geslapen. Dat is wel wat anders dan die 2 - 6 uren van de afgelopen paar weken.

2 likes

Ik moest wat dingen voorbereiden voor de 1e studiebijeenkomst volgende week.
Ik ben er na 20 minuten al mee gestopt want ik heb er geen zin in vandaag :roll_eyes:

1 like

Ik heb net Vogeleiland van Marion Pauw uitgelezen.

1 like

Jezus wat saai om na een lange vakantie weer in mijn eentje achter de laptop op te starten. Nog minimaal een maand volledig thuiswerken. Blegh.

5 likes

Oh jeetje, ik ben vergeten om een foto van de eerste lesdag van mijn dochterlief te plaatsen op alle social media!!! En ze gaat nog wel naar groep 8
Och…. Wat nu.

16 likes

Dat wordt voor straf zelf de basisschool opnieuw doen en zonder mobieltje!

Ik hoop dat zo een zwaar pakket gewoon wordt afgeleverd want ik kan dat niet in mijn eentje dragen van het pakketpunt naar huis. En ik moet nog bedenken wat ik bij de kapper wil. Groeien of snoeien. :upside_down_face:

Ik zal het nieuws voorzichtig brengen vandaag dat dit jaar dan niet telt.
Kan ze mooi een jaartje werken tussendoor
Tnx!!

@anon91169173 ik heb gezien wat voor sommen ze moeten maken in groep 7
Een rekenmachine mag dat dan wel??

2 likes